Måste tipsa om en helt galen film jag såg ikväll, finns på Netflix - "Welcome Mr President"
Totalt urspårad komedi (med några år på nacken) när parlamentet av misstag röstar in en fiskare från landsbygden som deras nya president.
3 av 5 DIF-sköldar, klart sevärd
Otextat och i varierande kvalité. (Behövs disclaimern att det är helt lagligt?) Dom ingår i Amogo Networks som köper in rättigheterna på det dom visar.
-Never trust a gringo! But you can always trust Grjngo.
En annan underskattad film som jag tyckte var väldigt bra är Looper. Fantastisk tidsreseaction med Bruce Willis och Joseph Gordon-Levitt(tredje klotet från solenpojken). Samma regissör gjorde även fantastiska pusseldeckaren i oldschoolstuk häromåret.
Stört bra och underskattad rulle. Det är en Western i "modern" tappning.
En personlig favorit som saltvattenmänniska är "Master and Commander". Det finns detaljer i den filmen som är riktigt fina.
Annars kan jag rekommendera en miniserie på Amazon som heter "Terror" (inte att förväxla med Netflix floppen med samma namn och helt annorlunda story).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
mb81 skrev: ↑2021-02-20 13:59:14
Om ni vill ha en spännande film med ett fantastiskt slut som inte fått den kredden som den förtjänar så ska ni se Prisoners!