SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av minalman »

Magnutz skrev:Många här som måste vara hockeybipolära.

Hyll ena dagen, hat den andra..

Vi har det tufft pga JP och för att Hank inte är med på resan.
Vinna eller förlora är definitionen på ett binärt tillstånd. Det finns inte plats för något ”lagom” i ishockey
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Praetori
Inlägg: 13762
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av Praetori »

captcash skrev:
tomten skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:
tomten skrev:Titta på Malmös tränare.... haha. Har SHL blivit en clownliga? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tycker PK mupparna har gått för långt. Det är något som är brutalt fel med Sverige. Får någon mer respekt homosexuella för att tränare och domare klär ut sig till clowner?
Håller med.
Att dessa frågor ens ska behöva belysas 2020 (att det är ok att tycka om vem man själv vill)
Jo..det är sjukt
Men Individer som delar ditt tankesätt gör att det fortfarande behövs
Det jag menar. Det är sjukt att man 2020 måste klä ut sig till clown för att belysa problemet. Vad menar du med ”Men Individer som delar ditt tankesätt gör att det fortfarande behövs”. Antyder du att jag är homofob för att jag tror att det är PK-Sverige som gör att de har clownkosytmer?
Håller med tomten, tycker inte heller det är så värst upplysande att se ut som en j-a fågelskrämma i båset eller på isen. Granted att regnbågen är en gay-symbol men kan säga att det är inte många av de gay personer jag känner som tycker att det är en spec. vettig variant att klä ut sig som en julgran för att belysa något viktigt. Kan säga att det är långt ifrån alla gays som identifierar sig med regnbåge-påfågel-fjanterier. Gör det snyggt, gör det smart. Det är en viktig grej och inte nån jävla maskerad!
Det är ju garanterat folk som diskuterar kostymerna, inkl folk härinne så visst har det effekt.
Så länge det inte är svart och gult kunde jag inte bry mig mindre.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Doyle
Inlägg: 2038
Blev medlem: 2006-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: San Jose Sharks

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av Doyle »

Är så galet less på #37. Är inte första gången han gör avgörande misstag i matcher. Låt han nu sitta o kör random spelare på hans plats i fortsättningen. :evil: Vill se nu en total överkörning av Rödhök i tredje. Visa för fasen att ni inte är vällingmjuka :evil:
Manijock
Inlägg: 7840
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av Manijock »

Magnutz skrev:Många här som måste vara hockeybipolära.

Hyll ena dagen, hat den andra..

Vi har det tufft pga JP och för att Hank inte är med på resan.
JP här överlag sågats två år i rad. Inget nytt under himlen.
Användarvisningsbild
captcash
Inlägg: 4517
Blev medlem: 2012-03-31
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av captcash »

Praetori skrev:
captcash skrev:
tomten skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:
tomten skrev:Titta på Malmös tränare.... haha. Har SHL blivit en clownliga? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tycker PK mupparna har gått för långt. Det är något som är brutalt fel med Sverige. Får någon mer respekt homosexuella för att tränare och domare klär ut sig till clowner?
Håller med.
Att dessa frågor ens ska behöva belysas 2020 (att det är ok att tycka om vem man själv vill)
Jo..det är sjukt
Men Individer som delar ditt tankesätt gör att det fortfarande behövs
Det jag menar. Det är sjukt att man 2020 måste klä ut sig till clown för att belysa problemet. Vad menar du med ”Men Individer som delar ditt tankesätt gör att det fortfarande behövs”. Antyder du att jag är homofob för att jag tror att det är PK-Sverige som gör att de har clownkosytmer?
Håller med tomten, tycker inte heller det är så värst upplysande att se ut som en j-a fågelskrämma i båset eller på isen. Granted att regnbågen är en gay-symbol men kan säga att det är inte många av de gay personer jag känner som tycker att det är en spec. vettig variant att klä ut sig som en julgran för att belysa något viktigt. Kan säga att det är långt ifrån alla gays som identifierar sig med regnbåge-påfågel-fjanterier. Gör det snyggt, gör det smart. Det är en viktig grej och inte nån jävla maskerad!
Det är ju garanterat folk som diskuterar kostymerna, inkl folk härinne så visst har det effekt.
Så länge det inte är svart och gult kunde jag inte bry mig mindre.
Det är iof sant, om det bara är tanke att skapa diskussioner så har de ju lyckats! Dock skulle jag vilja "avfjantisera" det lite, kan ju inte var kul för en gay SHL-lirare att komma ut och alla bara skriker "omg pride, yay, rainbows, hooooney!"... Tror de vill bara rulla på som vanligt, ingen skilland mer än att folk vet att de är gay, simple as that!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
#10
Inlägg: 13638
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av #10 »

Starta en tråd åt kostymerna separat, så kom vi diskutera matchen här.
tomten
Inlägg: 1006
Blev medlem: 2009-01-15
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av tomten »

Praetori skrev:
captcash skrev: Håller med tomten, tycker inte heller det är så värst upplysande att se ut som en j-a fågelskrämma i båset eller på isen. Granted att regnbågen är en gay-symbol men kan säga att det är inte många av de gay personer jag känner som tycker att det är en spec. vettig variant att klä ut sig som en julgran för att belysa något viktigt. Kan säga att det är långt ifrån alla gays som identifierar sig med regnbåge-påfågel-fjanterier. Gör det snyggt, gör det smart. Det är en viktig grej och inte nån jävla maskerad!
Det är ju garanterat folk som diskuterar kostymerna, inkl folk härinne så visst har det effekt.
Så länge det inte är svart och gult kunde jag inte bry mig mindre.
Yes det har effekt, men har det positiv effekt? Håller med captcash Gör det snyggt, gör det smart. Det är en viktig grej och inte nån jävla maskerad!
Oavsett vad för viktig fråga man vill belysa skulle jag inte ta frågan seröst om personen klädde ut sig till clown.
tomten
Inlägg: 1006
Blev medlem: 2009-01-15
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av tomten »

#10 skrev:Starta en tråd åt kostymerna separat, så kom vi diskutera matchen här.
Jag lägger ner diskussionen nu.
Användarvisningsbild
captcash
Inlägg: 4517
Blev medlem: 2012-03-31
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av captcash »

#10 skrev:Starta en tråd åt kostymerna separat, så kom vi diskutera matchen här.
Vilken match? ;) Med tanke på hur det ser ut idag så är det inte konstigt att folk derail:ar! :D

Men tja, uhm.. nästa mål är viktigt, för att inte säga helt avgörande för matchen!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
#10
Inlägg: 13638
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av #10 »

JP hade chans på revansch...men utanför :oops:
förevigtdjurgården
Inlägg: 4346
Blev medlem: 2012-04-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av förevigtdjurgården »

Bommar öppet mål, skjuter i täck två gånger om.
Vila i Frid, DIF Hockey.
Användarvisningsbild
Jervill
Inlägg: 347
Blev medlem: 2019-02-15
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av Jervill »

Kom igen nu. In med en bula så har vi kontakt..
#10
Inlägg: 13638
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av #10 »

Felaktigt
Användarvisningsbild
Jervill
Inlägg: 347
Blev medlem: 2019-02-15
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av Jervill »

För helvete...
Användarvisningsbild
Johanneshov
Inlägg: 242
Blev medlem: 2019-04-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: SHL 19/20: Malmö - Djurgårdens IF 15/2 2020

Inlägg av Johanneshov »

Han stör ju inte öht...
Skriv svar