Espens status?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Ritterwand
Inlägg: 664
Blev medlem: 2005-06-09

Espens status?

Inlägg av Ritterwand »

Det är säkert fler som undrar, hur går det för gutten egentligen? Läker skadan som den ska?
DIF-Hockey
Inlägg: 67
Blev medlem: 2005-06-16

Inlägg av DIF-Hockey »

Espen ser väl själv ifram emot spela till hösten.. Han hade väl hittat någon doctor i norge som kunde hjälpa han?
DIFalk
Inlägg: 38
Blev medlem: 2005-06-10
Ort: Kungsör

Inlägg av DIFalk »

det var länge sen man hörde något om Espen, men det senaste jag hörde var att Espen var optimistisk till spel kommande säsong.
Emil Falk
Användarvisningsbild
Jojje
Inlägg: 828
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Östermalm

Inlägg av Jojje »

Om han kommer till spel så kommer han att få problem med att matchas ofta. Killen kan knappt träna för fullt idag. Hur ska han kunna vara fulltränad och prestera på topp om några månader?!
mia2
Inlägg: 3
Blev medlem: 2005-06-09

Espen

Inlägg av mia2 »

Hejsan! Jag pratade med Rudslätt för två veckor sedan, och han sa att han tränar i Norge, men att det tar tid att få igång musklerna. Nån som hört nåt ännu nyare?
Erik I
Inlägg: 773
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Lund

Cred

Inlägg av Erik I »

I dessa dagar med allt snack om klubbkänsla hit och dit kanske vi skall ge Espen en eloge för att han trots skada på skada inte ger upp? Det kallar jag klubbhjärta det....
Användarvisningsbild
Dr Avalanche
Inlägg: 52
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Dr Avalanche »

Användarvisningsbild
Hovet
Inlägg: 637
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Västra Götaland

Inlägg av Hovet »

Nej, chansen verkar inte så stor att Espen kommer till spel till premiären. Eller överhuvudtaget kommer att spela mer.
Jag tycker att om han har sådana problem med skador så ska han inte riskera att göra det värre utan lägga skridskorna på hyllan.
Han har betydit mycket för Djurgården under åren, och jag önskar honom allt väl!

Men det är klart, vill och kan han spela så är det hedersamt!
Skriv svar