Järnkaminernas dag 2017

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
crike
Inlägg: 2296
Blev medlem: 2009-11-21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Järnkaminernas dag 2017

Inlägg av crike »

Brodin, Ahlén och gissningsvis Högström efter 30p på 15 matcher.
Koonz
Inlägg: 181
Blev medlem: 2016-10-08
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Järnkaminernas dag 2017

Inlägg av Koonz »

Mattias_87 skrev:Ska bli kul att se vilka som blir nominerade till Årets järnkamin i år.
Hoppas innerligt på Brodin, han är en jäkla slitvarg.
Användarvisningsbild
jsson
Inlägg: 1658
Blev medlem: 2015-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Järnkaminernas dag 2017

Inlägg av jsson »

Koonz skrev:
Mattias_87 skrev:Ska bli kul att se vilka som blir nominerade till Årets järnkamin i år.
Hoppas innerligt på Brodin, han är en jäkla slitvarg.

Brodin, Tellan och Ahlén ÄR Djurgården. Resten av laget skulle jag kunna byta ut imorgon om det fanns möjlighet.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Praetori
Inlägg: 13762
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Järnkaminernas dag 2017

Inlägg av Praetori »

jsson skrev: Brodin, Tellan och Ahlén ÄR Djurgården. Resten av laget skulle jag kunna byta ut imorgon om det fanns möjlighet.
Även om de inte jobbat ihop till det än så är ju våra juniorer också fostrade i Djurgården. När vi snackar om klubbfärger och att byta ut, inte nomineringar till årets järnkamin.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
jsson
Inlägg: 1658
Blev medlem: 2015-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Järnkaminernas dag 2017

Inlägg av jsson »

Praetori skrev:
jsson skrev: Brodin, Tellan och Ahlén ÄR Djurgården. Resten av laget skulle jag kunna byta ut imorgon om det fanns möjlighet.
Även om de inte jobbat ihop till det än så är ju våra juniorer också fostrade i Djurgården. När vi snackar om klubbfärger och att byta ut, inte nomineringar till årets järnkamin.

Missade visst att nämna junisarna. De är ju de enda som spelat över förväntan än så länge. :lol:


Tellan är årets järnkamin, inga tvivel för mig. Nåt positivt ska han fan kunna blicka tillbaka på när säsongen är slut.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Skriv svar