Djurgårdens IF-Timrå IK, 29/10 2005

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Strömberg=power
Inlägg: 364
Blev medlem: 2005-09-24
Ort: Lidköping

Djurgårdens IF-Timrå IK, 29/10 2005

Inlägg av Strömberg=power »

Okejjj. Dags för match igen. DIF-TIK. Det kommer bli en hård match och väldig målsnål skulle jag kunna tro. Men nu är det dags för revansch mot Timrå!!!
Jag säger 3-2 till Djurgården!!! Hoppas vi kan förlänga seger-sviten idag!
Användarvisningsbild
Drutten
Inlägg: 284
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Drutten »

Nån som vet när Strömberg kommer till spel igen?
Ingen seger utan offer
sebbe90
Inlägg: 77
Blev medlem: 2005-07-09
Ort: Sollentuna

Inlägg av sebbe90 »

Synd Dif! :(
1-2..
Kunde lika gärna blivit vinst!
Lädersliparen
Inlägg: 80
Blev medlem: 2005-06-09

Publik

Inlägg av Lädersliparen »

Grattis Timrå till segern, samt till att ni vann med typ 10-1 i klackpublik.
Gissar vilt att det var 5-600 TIKare mot 25-50 DIFare.

Publiksiffra på 5000, när dessutom Fotbollens besökare hade en "Gå på 2 betala för 1 kampanj.

Man hade ju kunnat köpa ett 995 kort istället för 6000 spänns.
Det finns ju platser precis överallt, eftersom globen inte en är i närheten av halvfull.


Pinsamt
Användarvisningsbild
lund3
Inlägg: 95
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av lund3 »

Det var riktigt pinsamt att se hur Timrå-klacken sjöng ut oss. Det var inte ens halvfullt på våran ståplats sektion. Jag skäms. Jag var ut på fotbollen innan, där fyllde vi nästan hela södra nedre. När folk får gå in 2 för 1 undrar man om alla har övergett hockeyn. Jag vet att styrelsen jobbade mot Järnkaminerna, jag vet att det är för mycket matcher för man ska kunna sluta upp varje match, men detta är fan helt otroligt.

Slut upp nu för fan, grabbarna behöver vårat stöd mer än någonsin. Ska vi tollerera att vi gång på gång blir utsjöngda av några jävla tomtar? Kom igen nu, nu kommer det fram vilka som verkligen har hjärtat för Djurgården.
Henkef1
Inlägg: 1
Blev medlem: 2005-10-26

dålig publik

Inlägg av Henkef1 »

Håller med folk kan masa sig till hemmamatcherna. istället för att betala för digital-tv! Folk kan komma i massor så vi får uppleva
DIF MOT RUBBET :!:
lund3 skrev:Det var riktigt pinsamt att se hur Timrå-klacken sjöng ut oss. Det var inte ens halvfullt på våran ståplats sektion. Jag skäms. Jag var ut på fotbollen innan, där fyllde vi nästan hela södra nedre. När folk får gå in 2 för 1 undrar man om alla har övergett hockeyn. Jag vet att styrelsen jobbade mot Järnkaminerna, jag vet att det är för mycket matcher för man ska kunna sluta upp varje match, men detta är fan helt otroligt.

Slut upp nu för fan, grabbarna behöver vårat stöd mer än någonsin. Ska vi tollerera att vi gång på gång blir utsjöngda av några jävla tomtar? Kom igen nu, nu kommer det fram vilka som verkligen har hjärtat för Djurgården.
Bra match Dif-luleå och 3 bra poäng. Nu blir det nog slutspel!
Skriv svar