Djurgården Hockey Dam
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgården Hockey Dam
Om vi går till kvartsfinal (OM) och att det blir en tredje avgörande för damerna så spelas dom matcherna samtidigt på söndag också. Suger.
Fan va kul att vi leder
Skickat från min F8331 via Tapatalk

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Fan vad kul 1-0 i matcher till oss.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
AEG: Vi kunde fyllt Globen!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Stadens avtal med AEG måste ju göras om. En SM-final ska inte kosta så mycket att man väljer att inte spela där. Är det bättre att den står TOM?!
Ja nu får KG se till att styra upp det hela. Fan öppna för säsongskorten från herrsidan eller nåt.Mattias_87 skrev:Stadens avtal med AEG måste ju göras om. En SM-final ska inte kosta så mycket att man väljer att inte spela där. Är det bättre att den står TOM?!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
Tänk om Stockholms stad spolat upp Globen och haft fritt inträde. Vilken fantastisk reklam för Stockholms Damidrott!!!
Ring MP och se om de vill pröjsa....minalman skrev:Tänk om Stockholms stad spolat upp Globen och haft fritt inträde. Vilken fantastisk reklam för Stockholms Damidrott!!!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
eller Gudrun (Fi!) som är bra på att bränna stålar.Praetori skrev:Ring MP och se om de vill pröjsa....minalman skrev:Tänk om Stockholms stad spolat upp Globen och haft fritt inträde. Vilken fantastisk reklam för Stockholms Damidrott!!!
Med tanke på att herrarna lirade samtidigt hade det nog blivit pinsamt tomt i Globen trots gratis...minalman skrev:eller Gudrun (Fi!) som är bra på att bränna stålar.Praetori skrev:Ring MP och se om de vill pröjsa....minalman skrev:Tänk om Stockholms stad spolat upp Globen och haft fritt inträde. Vilken fantastisk reklam för Stockholms Damidrott!!!
Kul de vann iaf.. tröstar mig noll dock, men kul för dem!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- minalman
Vi pratar om SM-final två på lördag. Damerna kan bärga guldet och herrarna är på väg till Karibien.captcash skrev:Med tanke på att herrarna lirade samtidigt hade det nog blivit pinsamt tomt i Globen trots gratis...minalman skrev:eller Gudrun (Fi!) som är bra på att bränna stålar.Praetori skrev:Ring MP och se om de vill pröjsa....minalman skrev:Tänk om Stockholms stad spolat upp Globen och haft fritt inträde. Vilken fantastisk reklam för Stockholms Damidrott!!!
Ah, trodde ni menade idag.. my bad... jag stannar dock hemma o deppar vidare ändå, lördag är inte långt bort för säsongens sorgevecka ska vara avklarad!minalman skrev:Vi pratar om SM-final två på lördag. Damerna kan bärga guldet och herrarna är på väg till Karibien.captcash skrev:Med tanke på att herrarna lirade samtidigt hade det nog blivit pinsamt tomt i Globen trots gratis...minalman skrev:eller Gudrun (Fi!) som är bra på att bränna stålar.Praetori skrev:Ring MP och se om de vill pröjsa....minalman skrev:Tänk om Stockholms stad spolat upp Globen och haft fritt inträde. Vilken fantastisk reklam för Stockholms Damidrott!!!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Kul att se att det är så mycket folk i Stora Mossen idag, synd att kolsäckarna snodde chanserna från oss att få avgöra på Hovet.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
SM GULD!
Vackert!
Vackert!