NHL 15 DIF klack sånger önskas

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Serathas
Inlägg: 5
Blev medlem: 2013-02-09

NHL 15 DIF klack sånger önskas

Inlägg av Serathas »

tja jag stör mig rätt hårt på dom nuvarande klack sångerna i NHL 15 och jag undrar om någon skulle kunna fixa ihop ett pack med klack låtar typ från youtube och liknande för NHL 15 så man slipper dom tråkiga klack sångerna dom har i NHL 15 nu för DIF som inte ens e på svenska vet att det kanske inte e lätt å fixa men jag skulle bli oerhört tacksam då iaf
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: NHL 15 DIF klack sånger önskas

Inlägg av pulverapa »

Till vilken konsol? Jag är inte ens säker på att man kan modda det...

Det är möjligt att det går att lägga in i spelavbrotten. På PS3 går det med USB-sticka, på Xbox 360 måste man nog bränna ner det på en skiva. På Xbone och PS4 vet jag inte hur det funkar... :)
Rix
Inlägg: 2666
Blev medlem: 2008-01-12

Re: NHL 15 DIF klack sånger önskas

Inlägg av Rix »

Vet att på något äldre Fifa så sjöng klacken alltid "Vi är från stockholm" när man spelade som DIF. EA borde fixa det till både FIFA och NHL, tyvärr är ju inte direkt SHL eller Allsvenskan direkt de ligorna som de lägger ner mest tid på. Man har tur om truppen stämmer något sånär när man spelar med DIF.
ÖlvestadJr
Inlägg: 41
Blev medlem: 2014-04-08
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: NHL 15 DIF klack sånger önskas

Inlägg av ÖlvestadJr »

Rix skrev:Vet att på något äldre Fifa så sjöng klacken alltid "Vi är från stockholm" när man spelade som DIF. EA borde fixa det till både FIFA och NHL, tyvärr är ju inte direkt SHL eller Allsvenskan direkt de ligorna som de lägger ner mest tid på. Man har tur om truppen stämmer något sånär när man spelar med DIF.
Haha, ja. Tror att Johan Mattson är den bästa spelaren i DIF på NHL 15.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skriv svar