Play In 2015

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Manijock
Inlägg: 7798
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Play In 2015

Inlägg av Manijock »

#10 skrev:
kalle99 skrev:Känns verkligen som om vi kan gå in och bara köra i denna match serie.
Hoppas på en stentuff match där det smäller över allt och att inte domarna blåser sönder festen.

Har inte glömt den extremt tunga torsken då vi gick från 0-3 till 2-3 i matcher och de fick vinna på ett turligt "all in" skott av Robin Jonsson i sudden.

Luleå är ett av mina hatlag så det är knappt att ordet krig räcker till. Nu är det jihad!

Ladda upp genom att vrida på volumen och se videolänken nedan.Många fina tryckare på Luleå spelare i den videon.
Grym video!
Det som slår mig mest när jag ser den videon är tre saker.

Nr 1: Fan va hjältar vi hade på den tiden. Falk, Ragge, Otto. The list goes on!

Nr 2: Vilka jävla snygga tröjor. Får nästan gåshud av att se dem än idag.

Nr 3: Fan vad jag saknar Printz! En rejäl back som förstod innebörden av ett rakt spel framför mål. Nog för att han bjöd på en del självmål men det må vara hänt. Blicken han har 12 sek in i klippet är inte att leka med..
Mangemus
Inlägg: 72
Blev medlem: 2015-01-27

Re: Play In 2015

Inlägg av Mangemus »

Kan någon länka videon igen? Ser inte i tapatalk......
Kalliasson
Inlägg: 520
Blev medlem: 2010-11-15
Ort: Luleå

Re: Play In 2015

Inlägg av Kalliasson »

Mangemus skrev:Kan någon länka videon igen? Ser inte i tapatalk......
Den ligger i hans signatur;


Tycker f.ö. vårt fysiska spel tyvärr har dragits ner rejält de senaste säsongerna... på något sätt försvann det med Jimmie Ölvestad.
Henke_F
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2010-11-14
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Play In 2015

Inlägg av Henke_F »

Kalliasson skrev:
Mangemus skrev:Kan någon länka videon igen? Ser inte i tapatalk......
Den ligger i hans signatur;


Tycker f.ö. vårt fysiska spel har dragits ner rejält de senaste säsongerna tyvärr... på något sätt försvann det med Jimmie Ölvestad.
Hoppas spelarna börja tänka "slutspelshockey" och fullföljer närkamper istället för att svänga undan i sista sekund för att inte tackla han som fortfarande hade varit tacklingsbar och att vi blir lite mer rejäla i egen zon i uppspelen, lite förmycket dutt, putt och pet nu istället för en hård pass på bladet.
Användarvisningsbild
TheRegime
Inlägg: 238
Blev medlem: 2015-02-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Play In 2015

Inlägg av TheRegime »

Henke_F skrev:
Kalliasson skrev:
Mangemus skrev:Kan någon länka videon igen? Ser inte i tapatalk......
Den ligger i hans signatur;


Tycker f.ö. vårt fysiska spel har dragits ner rejält de senaste säsongerna tyvärr... på något sätt försvann det med Jimmie Ölvestad.
Hoppas spelarna börja tänka "slutspelshockey" och fullföljer närkamper istället för att svänga undan i sista sekund för att inte tackla han som fortfarande hade varit tacklingsbar och att vi blir lite mer rejäla i egen zon i uppspelen, lite förmycket dutt, putt och pet nu istället för en hård pass på bladet.
Nånting säger mig att en spelare som samme kan bli nå jävulskt ful i ett slutspel, han har rutinen och knepen och är inte den första man get sig på
Skriv svar