Kvalserien: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 19/3 2014

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 19/3 2014

Inlägg av Magnutz »

Raus skrev:Upp med ny matchtråd nurååååh!
Yes!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
ciirree
Inlägg: 6638
Blev medlem: 2013-07-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Sv: Kvalserien: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 19/3 201

Inlägg av ciirree »

Túrin Turambar skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:Blek insats av publiken fram tills 3-0, då släppte ångesten och vi visade lite ut av det som gör oss unika i Sverige
Fast "Kämpa Djurgården" i växelsång mellan klacken och majoriteten av sittplats nådde riktigt höga ljudvolymer i andra perioden.
Det hörde jag hemma i soffan med... hur volymen steg kraftigt där ett tag. Grymt!
Praetori
Inlägg: 13762
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Sv: Kvalserien: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 19/3 201

Inlägg av Praetori »

ciirree skrev:
Túrin Turambar skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:Blek insats av publiken fram tills 3-0, då släppte ångesten och vi visade lite ut av det som gör oss unika i Sverige
Fast "Kämpa Djurgården" i växelsång mellan klacken och majoriteten av sittplats nådde riktigt höga ljudvolymer i andra perioden.
Det hörde jag hemma i soffan med... hur volymen steg kraftigt där ett tag. Grymt!
Det var just då stundvis så högt från klacken att det gjorde fysiskt ont i öronen trots att jag stod uppe bakom malmöklacken just då som är ungefär så långt bort man kan komma. Har jag nog inte varit med om sedan Luleå hemma för vad som måste varit en evighet sedan. Har i och för sig inte stått borta mot sexan särskilt ofta heller men slarvar man med plåtarna så får det bli så. 8)
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
förevigtdjurgården
Inlägg: 4346
Blev medlem: 2012-04-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Kvalserien: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 19/3 2014

Inlägg av förevigtdjurgården »

När sittplats vid utvisningsbåssidan av isen tog i på DJURGÅRDEN efter boxplayet i tredje var nog den sjukaste stämningen jag varit med om på Hovet på VÄLDIGT, VÄLDIGT länge. Det trycket vara fan out of this world.
Vila i Frid, DIF Hockey.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17535
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Kvalserien: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 19/3 2014

Inlägg av SirDIFalot »

Har inte läst matchtråden så vet inte om det nämndes. Men Andreas Engqvist var på matchen igår. Även en drös spelare från DIF fotboll. Tycker det är riktigt kul när spelarna från hockeyn respektive fotbollen går på varandras matcher.
Expert.
ciirree
Inlägg: 6638
Blev medlem: 2013-07-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Sv: Kvalserien: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 19/3 201

Inlägg av ciirree »

SirDIFalot skrev:Har inte läst matchtråden så vet inte om det nämndes. Men Andreas Engqvist var på matchen igår. Även en drös spelare från DIF fotboll. Tycker det är riktigt kul när spelarna från hockeyn respektive fotbollen går på varandras matcher.
Engqvist väntar på en 1a eller 2a plats så han kan krita på ;)
Håller med dig. Riktigt kul!
Skriv svar