History repeats itself!

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Bresse
Inlägg: 72
Blev medlem: 2010-03-30
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: History repeat itself!

Inlägg av Bresse »

Såg en ganska intressant dokumentär på tv4 fakta, den byggde på att en secret service agent sköt det dödande skottet av misstag. Finns hur mkt godis som helst här om man gillar konspirationer. :wink:
Användarvisningsbild
seppuko
Inlägg: 1665
Blev medlem: 2010-04-06
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Re: History repeat itself!

Inlägg av seppuko »

sensei skrev:
Lucky Luke skrev:
seppuko skrev:Bara en fråga, främst till LHO. Vad tror du själv, vilka teorier har du om hela händelsen? Är själv vansinnigt intresserad av detta och mycket annat (som innehåller konspiratoriska idéer).
Kolla den här dokumentären som LHO tipsade om tidigare

Där får du verkligen ditt lystmäte av konspiratoriska teorier. Jag har själv sett många dokumentären om JFK mordet, men jag måste säga att den här dokumentären är en av de allra bästa. Efter att ha sett dokumentären tycker åtminstone inte jag att det är helt självklart att det var LHO som sköt det dödande skottet. Men det är vad jag tror. Vår egen LHO tror kanske något annat!
Eller vad säger du Oswald?
Detta har diskuterats tidigare, med en länk till en doku med vetenskaplig approach som kanske inte är så spännande men desto trovärdigare.

Det man måste tänka på är hur sjukt många personer som måste "vara med på det" för att en gigantisk cover-up skall fungera. Bara där skiter det sig rätt rejält. Tråkigt, men sant.
Absolut. Men läser man lite på wikipedia så ska det ju ha "dött" väldigt många personer som varit med och runt denna händelse, speciellt personer runt Ruby. Och sådant ökar ju spekulationer om saker och ting väldans mycket :)
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Skriv svar