SL Access DIF motiv

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

SL Access DIF motiv

Inlägg av medu82 »

Tja!
Jag undrar om det finns någon mera än mig som skulle vara intresserad utav ett SL Access-kort i utformning utav någon DIF logga.
Tex den som sitter uppe på hemsidan.

För nu har SL fått nån idé om att man betalar 100:- så får man ett Access-kort i något motiv...
(http://designadekort.sl.se/)

Så tänkte kontakta Djurgården och kolla om man kan få ett okej ifrån dem att göra det(gratis reklam om inte annat)...

Så har även en fråga om någon är grym på design och isf kunde ta fram något trevligt motiv man skulle kunna ha på kortet?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
S. Skuggan
Inlägg: 1068
Blev medlem: 2012-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: SL Access DIF motiv

Inlägg av S. Skuggan »

medu82 skrev:Tja!
Jag undrar om det finns någon mera än mig som skulle vara intresserad utav ett SL Access-kort i utformning utav någon DIF logga.
Tex den som sitter uppe på hemsidan.

För nu har SL fått nån idé om att man betalar 100:- så får man ett Access-kort i något motiv...
(http://designadekort.sl.se/)

Så tänkte kontakta Djurgården och kolla om man kan få ett okej ifrån dem att göra det(gratis reklam om inte annat)...

Så har även en fråga om någon är grym på design och isf kunde ta fram något trevligt motiv man skulle kunna ha på kortet?
:D
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Sv: SL Access DIF motiv

Inlägg av pulverapa »

Köper direkt.
Användarvisningsbild
JohanPez
Inlägg: 2244
Blev medlem: 2011-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

SL Access DIF motiv

Inlägg av JohanPez »

Lätt värt!


Sent from my iPad using Tapatalk
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: SL Access DIF motiv

Inlägg av DIF_Soldier »

Räkna med mig. Det får inte vara snarlikt medlemskortet dock, så man står där som en dumjävel vid spärrarna de där extra sekunderna man kan behöva för att hinna med tåget.

..å andra sidan har jag alltid Access-kortet i plånboken och tar aldrig ur det. Vafan tänker jag med?
Säg den glädje som varar
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: SL Access DIF motiv

Inlägg av medu82 »

DIF_Soldier skrev:Räkna med mig. Det får inte vara snarlikt medlemskortet dock, så man står där som en dumjävel vid spärrarna de där extra sekunderna man kan behöva för att hinna med tåget.

..å andra sidan har jag alltid Access-kortet i plånboken och tar aldrig ur det. Vafan tänker jag med?

Haha
Tänkte mera något med Skölden o färgerna...
Något som är stilrent och snyggt, men får se vad jag får för svar...
Har iaf hört mig för :)

Skulle iaf vara grymt snyggt och lite gratis reklam... Så man kan ju hoppas på det bästa! :)
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: SL Access DIF motiv

Inlägg av medu82 »

Sådärja, har fått ett ok ifrån DIF nu iaf, så väntar nu bara på att få det som ett mail så man kan bifoga det till SL

Kan lägga upp det hära sen...

Men ingen som är bra på att göra någon snyggt DIF motiv?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
JohanPez
Inlägg: 2244
Blev medlem: 2011-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

Re: SL Access DIF motiv

Inlägg av JohanPez »

Jag skulle gärna ha något i denna stil, bara skölden och en enkel bakgrund och tyckte att stående format passade skölden bättre än liggande. Slängde ihop detta och testade detta i SL:s verktyg.

Bild
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: SL Access DIF motiv

Inlägg av medu82 »

JohanPez skrev:Jag skulle gärna ha något i denna stil, bara skölden och en enkel bakgrund och tyckte att stående format passade skölden bättre än liggande. Slängde ihop detta och testade detta i SL:s verktyg.

Bild
Jo denna såg bra ut :)
Något liknande jag också funderade på!

Jag kan vidarebefordra mailet till dem som är intresserade så man kan bifoga det till SL sen :)
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Hovet113
Inlägg: 3
Blev medlem: 2013-11-24

Re: SL Access DIF motiv

Inlägg av Hovet113 »

Blev det nåt kort?
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: SL Access DIF motiv

Inlägg av medu82 »

Har fått ok osv ifrån DIF (som jag skrev i mitt senaste).

Så vill man ha det mailet så skicka ett pm med din mail så vidarebefordrar jag det.
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: SL Access DIF motiv

Inlägg av medu82 »

Kortet vart bra för den som undrar :)


Finns bild på hur det vart, tog den lite snabbt imorse.
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Skriv svar