Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Degear
Inlägg: 241
Blev medlem: 2012-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av Degear »

Sådär ja!!
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9447
Blev medlem: 2009-12-01

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av Jim Morrison »

Så jävla skönt att det är den stöddiga jävlen Harty #40 som lägger passen till Nils. Samma snubbe som Nils tidigare förlorade kampen emot vid 0-1-målet. Och Sörensen retas lite. BRA.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
easer90
Inlägg: 779
Blev medlem: 2007-11-22
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av easer90 »

Om det år något vi saknar är det en brunkare! Vi har målskyttar i laget redan som måste vakna. Hjälper inte att fylla laget med målskyttar om vi inte får låna pucken

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av Edin »

bastis7 skrev:Vårt grundspel funkar fortfarande inte och Zabel säger typ i varje intervju att han är nöjd! Skrämmande tycker jag!
Vad är det här för nonsens egentligen? Om något så är det väl grundspelet som fungerar, det är detaljer som behövs finslipas bara.

Ta en titt på laguppställningen och titta sedan i tabellen. Jämför även gärna spelet med fjolåret när du ändå är igång.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
ciirree
Inlägg: 6638
Blev medlem: 2013-07-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av ciirree »

Edin skrev:
bastis7 skrev:Vårt grundspel funkar fortfarande inte och Zabel säger typ i varje intervju att han är nöjd! Skrämmande tycker jag!
Vad är det här för nonsens egentligen? Om något så är det väl grundspelet som fungerar, det är detaljer som behövs finslipas bara.

Ta en titt på laguppställningen och titta sedan i tabellen. Jämför även gärna spelet med fjolåret när du ändå är igång.
Jag kan hålla med om att grundspelet fungerar bra.

Men det är riktigt irriterande att Zabel alltid säger: "Nämen jag är nöjd! Vi ska fortsätta såhär bara" ibland är det så, men mestadels finns mycket som inte funkar men han säger endå samma sak.. Och nej, jag vill inte att Zabel ska avgå!
YNWA
Inlägg: 351
Blev medlem: 2010-03-15
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av YNWA »

Jag gissar på kryss!
Användarvisningsbild
captcash
Inlägg: 4514
Blev medlem: 2012-03-31
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av captcash »

YNWA skrev:Jag gissar på kryss!
3-1!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
ciirree
Inlägg: 6638
Blev medlem: 2013-07-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av ciirree »

Väldigt tama skott Sundberg har ibland! Kom igen nu BOOOYS!!
Användarvisningsbild
Rocky3000
Inlägg: 1421
Blev medlem: 2009-01-10

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av Rocky3000 »

ciirree skrev:
Jim Morrison skrev:
DIFiskogen skrev:På tal om Kalus så ska han tydligen vara klar för Nottingham, hmm?
Alltså vad fan är det som händer? Kan någon reda ut den här soppan eller ska fansen fortsätta föras bakom ljuset? DET ÄR VÅRA PENGAR.
Det är väl antagligen därför Challe gick ut med direkt när Kalus åkte att pengarna är kvar, där drabbas ingenting. Så du kan va lugn!
Ironin är stor just nu till alla ni som har pikat mig över att jag har nämnt Joe Jensen som en tänkbar billig värvning, nu blir de lagkamrater i samma klubb:

http://www.panthers.co.uk/content/panth ... ech-winger

Men som sagt vad fan ska Petr göra där? Förutom att spela med Joe förstås :wink:

Någon som är mer insatt?
Bild
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9447
Blev medlem: 2009-12-01

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av Jim Morrison »

Haha alltså, ganska sjukt att det är våra sämsta spelare för kvällen som gjort båda våra mål :lol:
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av Edin »

JAAAAAAAAA!

Fasen vad snyggt!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Degear
Inlägg: 241
Blev medlem: 2012-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av Degear »

Den satt bra!
Användarvisningsbild
bastis7
Inlägg: 2206
Blev medlem: 2005-06-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av bastis7 »

Jim Morrison skrev:Haha alltså, ganska sjukt att det är våra sämsta spelare för kvällen som gjort båda våra mål :lol:
Haha ja det är lite roligt :D
ciirree
Inlägg: 6638
Blev medlem: 2013-07-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av ciirree »

Rocky3000 skrev:
ciirree skrev:
Jim Morrison skrev:
DIFiskogen skrev:På tal om Kalus så ska han tydligen vara klar för Nottingham, hmm?
Alltså vad fan är det som händer? Kan någon reda ut den här soppan eller ska fansen fortsätta föras bakom ljuset? DET ÄR VÅRA PENGAR.
Det är väl antagligen därför Challe gick ut med direkt när Kalus åkte att pengarna är kvar, där drabbas ingenting. Så du kan va lugn!
Ironin är stor just nu till alla ni som har pikat mig över att jag har nämnt Joe Jensen som en tänkbar billig värvning, nu blir de lagkamrater i samma klubb:

http://www.panthers.co.uk/content/panth ... ech-winger

Men som sagt vad fan ska Petr göra där? Förutom att spela med Joe förstås :wink:

Någon som är mer insatt?
Ett byte på G kanske ? ;)
Användarvisningsbild
captcash
Inlägg: 4514
Blev medlem: 2012-03-31
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013

Inlägg av captcash »

Blir intressant att se om vi kan hålla upp det lilla spel vi har, eller om det parkeras bussen nu "sista 15" för att safea in 3p *host*!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Skriv svar