Säljes: NHL-tröjor med autografer

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Inlägg: 3315
Blev medlem: 2009-02-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Säljes: NHL-tröjor med autografer

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Ska lägga ut tröjorna på Tradera/Blocket men tänkte höra här först. Alla tröjor har autograf och äkthetsbevis. Har Gretzky, Sundin, Ovechkin och Iginla till salu men vet inte vad jag ska sätta för pris än. För mer info skriv här eller via PM. Har bilder.

Gretzky och Sundin är stora storlekar, Ovechkin och Iginla kan bäras av mer normalsizade personer!
Användarvisningsbild
cCat
Inlägg: 300
Blev medlem: 2007-05-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Sv: Re: Säljes: NHL-tröjor med autografer

Inlägg av cCat »

SkönaDjurgårn skrev:Ska lägga ut tröjorna på Tradera/Blocket men tänkte höra här först. Alla tröjor har autograf och äkthetsbevis. Har Gretzky, Sundin, Ovechkin och Iginla till salu men vet inte vad jag ska sätta för pris än. För mer info skriv här eller via PM. Har bilder.

Gretzky och Sundin är stora storlekar, Ovechkin och Iginla kan bäras av mer normalsizade personer!
Du får gärna sälja dem genom Djurgårdshjälpen och skänka en del av vinsten till insamlingen. :)

Lycka till!



Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Användarvisningsbild
Tessan
Inlägg: 777
Blev medlem: 2009-02-16
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Säljes: NHL-tröjor med autografer

Inlägg av Tessan »

Bra - mer, mer!!! Tror auktioner är bästa sättet att få in pengar till Djurgårdshjälpen. Även om det bara är ett litet autografkort så får man ett kvitto på de pengar man skänker. Kör hårt!
Skriv svar