Zibanejad

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
nisse8888
Inlägg: 3
Blev medlem: 2013-03-15

Zibanejad

Inlägg av nisse8888 »

hej ,, ny här på forumet ,
jag söker gamla match program biljetter som har med zibanejad att göra samt jersey och klubbor , ja allt som har med han att göra kort med :)
hoppas att jag kan finna något :)

mvh fredrik
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Inlägg: 3315
Blev medlem: 2009-02-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Sv: Zibanejad

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Jag har hans första, röda, matchtröja i DIF dårå, #33, men den tänkte jag behålla! :)
Användarvisningsbild
Alexander
Inlägg: 618
Blev medlem: 2012-09-23
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Zibanejad

Inlägg av Alexander »

Nyfiken bara, men hur kommer det sig att du letar efter just Zibanejads grejers?
Användarvisningsbild
Nyberabb
Inlägg: 377
Blev medlem: 2012-11-15
Säsongskort: Ja

Re: Zibanejad

Inlägg av Nyberabb »

Alexander skrev:Nyfiken bara, men hur kommer det sig att du letar efter just Zibanejads grejers?
framtid high value prylar kanske??
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
nisse8888
Inlägg: 3
Blev medlem: 2013-03-15

Re: Zibanejad

Inlägg av nisse8888 »

ne faktist inte jag samlar på han ,, har 80% av alla hans bilder . så oddball saker e mer en rolig grej att ha , gamla lagbilder o dylikt ,, ja hans djurgården tröja hade ju varit trevligt att ha men ej till vilka pengar som , samlar på the great one med och har en del game used tröjor o liknande och dom e dyra men zibbes tröja skulle tydligen vara dyrare än gretzkys game used med au ? får ej i hopa den matten :D
Rix
Inlägg: 2666
Blev medlem: 2008-01-12

Re: Zibanejad

Inlägg av Rix »

nisse8888 skrev:ne faktist inte jag samlar på han ,, har 80% av alla hans bilder . så oddball saker e mer en rolig grej att ha , gamla lagbilder o dylikt ,, ja hans djurgården tröja hade ju varit trevligt att ha men ej till vilka pengar som , samlar på the great one med och har en del game used tröjor o liknande och dom e dyra men zibbes tröja skulle tydligen vara dyrare än gretzkys game used med au ? får ej i hopa den matten :D
Ungefärlig översättning:
Jag samlar på saker från Zibanejad, har för tillfället 80 % av alla hans bilder, söker nu andra saker utöver bilder. En matchtröja med Zibanejad är intressant till rätt pris. Herren samlar även på Wayne "the great one" Gretzky saker där han sedan tidigare innehaver en del använda matchtröjor. På något avlägset håll har han hört det konstiga ryktet om att Zibanejad tröjor ska kosta med än Gretzky, men det är till och med Herren själv skeptiskt till.

Kul att du samlar men språket människa! Tänk på språket!
nisse8888
Inlägg: 3
Blev medlem: 2013-03-15

Re: Zibanejad

Inlägg av nisse8888 »

Rix skrev:
nisse8888 skrev:ne faktist inte jag samlar på han ,, har 80% av alla hans bilder . så oddball saker e mer en rolig grej att ha , gamla lagbilder o dylikt ,, ja hans djurgården tröja hade ju varit trevligt att ha men ej till vilka pengar som , samlar på the great one med och har en del game used tröjor o liknande och dom e dyra men zibbes tröja skulle tydligen vara dyrare än gretzkys game used med au ? får ej i hopa den matten :D
Ungefärlig översättning:
Jag samlar på saker från Zibanejad, har för tillfället 80 % av alla hans bilder, söker nu andra saker utöver bilder. En matchtröja med Zibanejad är intressant till rätt pris. Herren samlar även på Wayne "the great one" Gretzky saker där han sedan tidigare innehaver en del använda matchtröjor. På något avlägset håll har han hört det konstiga ryktet om att Zibanejad tröjor ska kosta med än Gretzky, men det är till och med Herren själv skeptiskt till.

Kul att du samlar men språket människa! Tänk på språket!


sant ska tänka på det i fortsättningen ,, inte lätt att vara skåning :D

jag hoppas fortfarande på att få napp på något med zibanejad här på forumet men det verkar inte finnas något ? allt e av intresse biljetter ja allt
Skriv svar