Djurgårdshjälpen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
BaronVonDif
Inlägg: 1359
Blev medlem: 2011-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Bromma

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

Kungen skrev:Kom att tänka på en grej angående En dag för Djurgår'n. Djurgårdshjälpen kanske skulle kunna få till en deal med exempelvis Globe Hotel, där Djurgårdare får bo för halva priset under helgen, och där andra hälften går till Djurgårdshjälpen?
Är säkert ingen omöjlighet att få en deal med nåt hotell men det skulle vi inte göra på ett antagande att det kommer en massa folk från landet utan måste ha en lång lista på intresserade för att få en deal.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
Hompa1891
Inlägg: 77
Blev medlem: 2011-12-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Hompa1891 »

Har en idé, säker redan påkommen men värt ett försök. Finns de ngn mailadress som jag kan skriva till? / Robin
LETS ALL DO THE CHIBSA
Användarvisningsbild
cCat
Inlägg: 300
Blev medlem: 2007-05-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Sv: Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av cCat »

Hompa1891 skrev:Har en idé, säker redan påkommen men värt ett försök. Finns de ngn mailadress som jag kan skriva till? / Robin
Spännande!

martin@djurgardshjalpen.com

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
sPTNC
Inlägg: 872
Blev medlem: 2012-09-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Göteborg

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av sPTNC »

Finns det inget hotell i närheten som skulle kunna tänka sig att erbjuda paketerbjudanden för Djurgården Hockey?
Att man antingen genom hotellet eller DIFHockey.se kan gå in och boka ett "paket" med boende och biljett till ett något rabatterat pris genom medlemskort där en del av boendekostnaden går rakt till Djurgården Hockey?

Detta kanske inte renderar i extremt många övernattare per match men, "många bäckar små".
Kanske skulle gå att ha "special erbjudanden" eller liknande vid stormatcher.
Användarvisningsbild
BaronVonDif
Inlägg: 1359
Blev medlem: 2011-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Bromma

Sv: Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

sPTNC skrev:Finns det inget hotell i närheten som skulle kunna tänka sig att erbjuda paketerbjudanden för Djurgården Hockey?
Att man antingen genom hotellet eller DIFHockey.se kan gå in och boka ett "paket" med boende och biljett till ett något rabatterat pris genom medlemskort där en del av boendekostnaden går rakt till Djurgården Hockey?

Detta kanske inte renderar i extremt många övernattare per match men, "många bäckar små".
Kanske skulle gå att ha "special erbjudanden" eller liknande vid stormatcher.
Mitt förslag är att alla ni som vill åka till Stockholm skapar en tråd och snackar ihop er, gör sedan en lista på hur många ni är och ring runt till olika hotell och be om en bra deal. Att ringa runt till hotell utan underlag på hur många som kan komma är rätt fruktlöst.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
Enbom
Inlägg: 2772
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Enbom »

Äh, alla som inte bor i Stockholm som behöver övernatta för att gå på hemmamatch får slagga på min soffa.
Användarvisningsbild
Acke83
Inlägg: 285
Blev medlem: 2010-01-02

Re: Sv: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Acke83 »

cCat skrev:Någon här som anser sig grym på Photoshop som vill ha ett hedersuppdrag med viss personlig vinning? Maila mig! martin@djurgardshjalpen.com

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Mailat men inte fått svar, har ni hittat någon?
Användarvisningsbild
cCat
Inlägg: 300
Blev medlem: 2007-05-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Sv: Re: Sv: Djurgårdshjälpen

Inlägg av cCat »

Acke83 skrev:
cCat skrev:Någon här som anser sig grym på Photoshop som vill ha ett hedersuppdrag med viss personlig vinning? Maila mig! martin@djurgardshjalpen.com

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Mailat men inte fått svar, har ni hittat någon?
Många mail som inte kommit fram av olika anledningar. Vi har fått tag på någon. Tack!

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Användarvisningsbild
BaronVonDif
Inlägg: 1359
Blev medlem: 2011-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Bromma

Sv: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

Håll utkik på våra auktioner. Mycket hockeygodis nu. Passa på innan jag köper det själv:
http://www.tradera.com/finding.mvc/item ... nr=3453471
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
Rocky3000
Inlägg: 1421
Blev medlem: 2009-01-10

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Rocky3000 »

BaronVonDif skrev:Håll utkik på våra auktioner. Mycket hockeygodis nu. Passa på innan jag köper det själv:
http://www.tradera.com/finding.mvc/item ... nr=3453471
Nice! Är detta omslagsbilden till den nya låten?

Bild

Blir det en EP på 5 låtar eller blir det "bara" en låt som släpps nu till den 12:e september?
Bild
Användarvisningsbild
BaronVonDif
Inlägg: 1359
Blev medlem: 2011-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Bromma

Sv: Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

Rocky3000 skrev:
BaronVonDif skrev:Håll utkik på våra auktioner. Mycket hockeygodis nu. Passa på innan jag köper det själv:
http://www.tradera.com/finding.mvc/item ... nr=3453471
Nice! Är detta omslagsbilden till den nya låten?

Bild

Blir det en EP på 5 låtar eller blir det "bara" en låt som släpps nu till den 12:e september?
Svar ja, vi hade bara råd med en låt (fick betala allt ur egen ficka) så om det blir fler låtar hänger på mottagandet av denna låt, till eventuellt kommande låtar vill vi dock få med lite spännande gäst artister, dock är dom flesta väldigt giriga tyvärr.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
TobbeONE
Inlägg: 80
Blev medlem: 2013-03-17
Ort: en jävla bondhåla

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av TobbeONE »

Såg SirDIFalots inlägg i hata bajen tråden o tänkte att varför inte tjäna lite dineros på vrakens olycka genom att anordna en egen liten tippning.

Skapa en ny tråd där man kan lägga sitt tips. Alla som vill vara med skriver match och tid för deras första mål, vinnaren är den som kommer närmast.

Kostnad per tips typ 100:- till Djurgårdshjälpen.

Om ett tips gått ut kan man givetvis lägga ett nytt mot en ny insättning.

Vinnarens tips måste kunna sammankopplas med en insättning och priset kan väl va typ en t-shirt eller nåt.

Kan väl knappast vara nån lotteri inspektion som ska komma och ha åsikter om det där.

Vad säger ni, är det genomförbart?
ad majorem DIF gloriam
Användarvisningsbild
dutti
Inlägg: 518
Blev medlem: 2010-09-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Fruängen

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av dutti »

TobbeONE skrev:Såg SirDIFalots inlägg i hata bajen tråden o tänkte att varför inte tjäna lite dineros på vrakens olycka genom att anordna en egen liten tippning.

Skapa en ny tråd där man kan lägga sitt tips. Alla som vill vara med skriver match och tid för deras första mål, vinnaren är den som kommer närmast.

Kostnad per tips typ 100:- till Djurgårdshjälpen.

Om ett tips gått ut kan man givetvis lägga ett nytt mot en ny insättning.

Vinnarens tips måste kunna sammankopplas med en insättning och priset kan väl va typ en t-shirt eller nåt.

Kan väl knappast vara nån lotteri inspektion som ska komma och ha åsikter om det där.

Vad säger ni, är det genomförbart?
Det dar ar en javligt skon grej! Kan ni genomfora det skulle det nog kunna bli en riktig hit. Lat folk bestamma beloppet sjalv (dock minst 100, typ).. Kan bli riktigt roligt om ni publicerar tippningar ni far in ocksa!

"Alfred: tredje matchen, sasongen 2015, 14e minuten"

Da far vi in en skon kanga pa vraken ocksa, det ar alltid roligt.
Du är med oss överallt, Stefan.
JO15
Inlägg: 24
Blev medlem: 2009-03-06
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Hudiksvall

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av JO15 »

Vi är några Djurgårdare som skall ner på "en dag för Djurgår´n" och vore ruggigt intressant med idén med hotell till Djurgårdspris. Är det nåt på g?
Användarvisningsbild
BaronVonDif
Inlägg: 1359
Blev medlem: 2011-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Bromma

Sv: Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

JO15 skrev:Vi är några Djurgårdare som skall ner på "en dag för Djurgår´n" och vore ruggigt intressant med idén med hotell till Djurgårdspris. Är det nåt på g?
Detta är givetvis jättekul, tyvärr har vi i Djurgårdshjälpen häcken fulla med allt vad En dag för DIF innebär och har inte tid att rodda i detta men ni behöver knappast vår hjälp för det, starta en tråd på forumet i detta ämne, snacka ihop er, skapa en lista på intresserade och ring runt till olika hotell. Ett annat alternativ är att kolla med nån evenemangsansvarig på DIF-hockey och fråga om dom har nåt kombinations paket biljetter/hotell.

Edit. Kollar själv med DIF om dom har möjlighet att fixa nån hotell+biljett kampanj.
Senast redigerad av BaronVonDif den 2013-08-29 09:41:25, redigerad totalt 1 gånger.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Skriv svar