Djurgårdshjälpen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Skidlöparn
Inlägg: 2331
Blev medlem: 2013-05-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Skidlöparn »

Kall-El skrev:Ett stillsamt förslag till att dra in mer pengar till DIF.

Få spelarna att ställa upp i ett "kyssogrambås" vid lämpligt tillfälle.

Besökare får sedan mot en avgift på 100 kronor kyssa valfri spelare/ledare samtidigt som kompisar kan ta eventuella bilder.

om detta skulle göras på rätt sätt vid rätt tillfälle tror jag det skulle kunna dra in rätt mycket pengar och dessutom vilken spelare vill inte ha möjligheten att få skryta över det faktum att han är "populärast" i klubben?
Haha, ska våra spelare bli prostituerade?
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Kall-El »

Varför inte?

Mycket glimten i ögat kombinerat med lite alkohol så kan det där bli succé om jag får gissa.

Eller också har jag tittat på för mycket dåliga college-filmer medans man legat nedbäddad i sängen kurrerandes en förkylning. :)
Senast redigerad av Kall-El den 2014-04-27 21:29:28, redigerad totalt 1 gånger.
spocksbeard
Inlägg: 501
Blev medlem: 2009-10-04
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av spocksbeard »

Kall-El skrev:Ett stillsamt förslag till att dra in mer pengar till DIF.

Få spelarna att ställa upp i ett "kyssogrambås" vid lämpligt tillfälle.

Besökare får sedan mot en avgift på 100 kronor kyssa valfri spelare/ledare samtidigt som kompisar kan ta eventuella bilder.

om detta skulle göras på rätt sätt vid rätt tillfälle tror jag det skulle kunna dra in rätt mycket pengar och dessutom vilken spelare vill inte ha möjligheten att få skryta över det faktum att han är "populärast" i klubben?
Haha. Tror med på att Kall-El vill få tillfälle o kyssa dom själv?.
Skidlöparn
Inlägg: 2331
Blev medlem: 2013-05-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Skidlöparn »

Kall-El skrev:Varför inte?

Mycket glimten i ögat kombinerat med lite alkohol så kan det där bli succé om jag får gissa.

Eller också har jag tittat på för mycket dåliga college-filmer medans man legat nedbäddad i sängen kurrerandes en förkylning. :)
Tror som spocksbeard att du nog känner ett begär själv av att få pussa på våra hockeyhjältar :wink:
Pogue Mahone
Inlägg: 447
Blev medlem: 2010-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Pogue Mahone »

Den dagen det står "kyssogrambås" i Hovet kan nog vara den dagen jag helt slutar gå på hockey. Vet inte riktigt varför men det känns bara helt sjukt osmakligt och ovärdigt.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
Malto
Inlägg: 1302
Blev medlem: 2012-07-22

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Malto »

Pogue Mahone skrev:Den dagen det står "kyssogrambås" i Hovet kan nog vara den dagen jag helt slutar gå på hockey. Vet inte riktigt varför men det känns bara helt sjukt osmakligt och ovärdigt.
Du kan nog vara lugn, även om det var en kreativ tanke!
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Magnutz »

"Whack a Rat"-spel där man bankar upptittande råttor med en klubba. 20kr per omgång. Skulle nog dra in mer flis än herpesbåset.

Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Stulle
Inlägg: 1219
Blev medlem: 2010-11-23
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Älvsjö

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Stulle »

Ryska posten i ett mörkt rum, haha
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
Think if...
Inlägg: 471
Blev medlem: 2014-03-17
Ort: Stockholm, Sweden
Kontakt:

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Think if... »

Då kanske man kan kyssa DHs fötter i samma bås. Ge smittspridningen en chans!


A11
Using Tapatalk
Användarvisningsbild
Husmusen
Inlägg: 261
Blev medlem: 2011-09-28
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Husmusen »

Kall-El kan ju dra upp ett glory hole på en av Hovets toaletter. In med ett bidrag tillsammans med paketet i hålet och allt går oavkortat till någon skön värvning.
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av pulverapa »

Think if... skrev:Då kanske man kan kyssa DHs fötter i samma bås. Ge smittspridningen en chans!


A11
Jag är, obviously, på.
Användarvisningsbild
Högdalen
Inlägg: 220
Blev medlem: 2011-11-29
Säsongskort: Ja
Ort: Söderort

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Högdalen »

De sista 50 backarna gick åt idag men imorgon kommer det in 270 nya backar så in och beställ :) Flera är redan beställda. Jäkla bra drag trots att det inte promotas något!
Pratat med några bolag då jag vart in där och de nämnde att intresset är stort och att det finns chans att det kan komma på hylla. Klaraberg är ett så köp gärna där eller Vasagatan.
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Andy »

Det gäller tydligen att ligga på om man ska hinna få någon öl. På mitt lokala bolag hinner de inte ens få in mina beställningar innan det är slut hos leverantören. Lika bra att köpa upp ett lager så att man vet att man har.

Jag tycker att Högdalens förslag är utmärkt. Alla stockholmare som kan koncenterar sina inköp den närmaste tiden till Klaraberg och Vasagatan. Lägg en beställning där om ni kan och/eller fråga om de kan ta in Alberget 4A i sitt ordinarie sortiment.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
Enbom
Inlägg: 2772
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Enbom »

Det enda som är negativt med den här ölen är att man måste vara ute i så jävla god tid. God som få.
litto
Inlägg: 387
Blev medlem: 2009-08-15
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av litto »

Enbom skrev:Det enda som är negativt med den här ölen är att man måste vara ute i så jävla god tid. God som få.

Är den god på riktigt eller god bara för att den genererar pengar till DIFshjälpen?
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Skriv svar