Djurgårdshjälpen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
mb81
Inlägg: 8657
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av mb81 »

Tack för allt ni som orkat kämpa så otroligt mycket med Djurgårdshjälpen!
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8114
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Mattias_87 »

Tack tack, ni gjorde skillnaden.

Ölen går att beställa nu igen på Systembolaget.
Avskaffa tre mot tre.
Alberget4A
Inlägg: 251
Blev medlem: 2012-09-23

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Alberget4A »

Trodde jag nyligen hade skrivit här och hyllat er för att ni drog igång Djurgårdshjälpen. Men det hade jag inte. Ni har varit en av anledningarna till att vi idag kan säga att vi är tillbaka där vi hör hemma. Hyll!
snufkin
Inlägg: 22
Blev medlem: 2008-12-17
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: eskilstuna

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av snufkin »

fick hämta ut ölen igår...kanon jobbat grabbar o god var den också:) tur att de finns folk som er i djurgårdshjälpen som offrar så mycke tid .osv för oss andra
Användarvisningsbild
Husmusen
Inlägg: 261
Blev medlem: 2011-09-28
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Husmusen »

Hur ser avtalstiden ut med Grebbestad? Finns det chans till omförhandlingar om ölen säljer riktigt bra. Förstår att det är lite tidigt när den precis har släppts men ändå :)
Användarvisningsbild
MarcusDaze
Inlägg: 1338
Blev medlem: 2013-03-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Mariestad / Leirvik, Norge

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av MarcusDaze »

Precis hämtat ut min första back med öl. Ikväll blir det premiär! :)
Henke_F
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2010-11-14
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Henke_F »

MarcusDaze skrev:Precis hämtat ut min första back med öl. Ikväll blir det premiär! :)
Hämtade ut mina tidigare i veckan med men har inte hunnit druckit någon ännu. Kan bli ikväll om man hinner hem i tid så man kan kika på fotbollen mot Mjällby också =)
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Andy »

DIF_Soldier skrev:När ska de som gnällde på initiativet DH stå upp och erkänna att de hade fel? Existerar sån typ av ärlighet?
Det kommer att ske när kritiken mot värvningen av Högström vänds till hyll och när de som ville ha Mattson som förstemålis efter Västerås erkänner att Adam var ett bättree val ;-)

Helt ärligt så tror jag att vi alltid kommer att få leva med gnäll på DH. I bland verkar det viktigare vem som gör något än att något verkligen görs.

Själv är jag rätt nöjd med Otto förra säsongen och med Jakobs denna säsong.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
BaronVonDif
Inlägg: 1359
Blev medlem: 2011-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Bromma

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

Endast 30 back kvar lunchtid idag av andra laddningen öl. 18 000 i DH kassan på två veckor, bra jobbat alla.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
KYLERKYLER
Inlägg: 216
Blev medlem: 2012-07-12
Säsongskort: Ja
Ort: Haninge

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av KYLERKYLER »

Henke_F skrev:
MarcusDaze skrev:Precis hämtat ut min första back med öl. Ikväll blir det premiär! :)
Hämtade ut mina tidigare i veckan med men har inte hunnit druckit någon ännu. Kan bli ikväll om man hinner hem i tid så man kan kika på fotbollen mot Mjällby också =)
Skojare där. Hämtat ut förra veckan och inte hunnit dricka någon ännu. Noob :wink:

Hämtade ut en back på lunchen och har redan dragit en pilsner på jobbet. Helt ok. Inget extra tyvärr.
Henke_F
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2010-11-14
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Henke_F »

KYLERKYLER skrev:
Henke_F skrev:
MarcusDaze skrev:Precis hämtat ut min första back med öl. Ikväll blir det premiär! :)
Hämtade ut mina tidigare i veckan med men har inte hunnit druckit någon ännu. Kan bli ikväll om man hinner hem i tid så man kan kika på fotbollen mot Mjällby också =)
Skojare där. Hämtat ut förra veckan och inte hunnit dricka någon ännu. Noob :wink:

Hämtade ut en back på lunchen och har redan dragit en pilsner på jobbet. Helt ok. Inget extra tyvärr.
Öl på jobbet sabbar läsförståelsen va? ;)

Fick dom inte förra veckan så jag kunde fira SHL-platsen. Det sprättade man en 1500:- Single Malt för att fira.
BaronVonDif skrev:Endast 30 back kvar lunchtid idag av andra laddningen öl. 18 000 i DH kassan på två veckor, bra jobbat alla.
Fint, bara lite fantasiräkning men med samma försäljningstakt så är det ju:
9000:- x 52 (veckor) = 468000:-

=)
Användarvisningsbild
BaronVonDif
Inlägg: 1359
Blev medlem: 2011-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Bromma

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

Henke... Det vore en dröm att hålla en sån här försäljning, är impad att det gått så bra när vi inte fick göra nån reklam men om alla låter djungeltrumman banka loss och peppar folk att inhandla till högtider som valborg, midsommar, jul och nyår får vi nog ihop en helt ok slant. När vi startade kampanjen i början av juni förra året hade vi 0kr, nu är det April och vi har 18k plus ca 10k i musik pengar. Keep it up.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
Andspe
Inlägg: 1835
Blev medlem: 2011-01-13
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Andspe »

Perfekta Jul-, Födelsedag-, Påsk-, Midsommar-, osv..present!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Användarvisningsbild
Leijon
Inlägg: 539
Blev medlem: 2009-06-14
Säsongskort: Ja
Ort: Söder Om Söder

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Leijon »

Står säkert tidigare i tråden. Men vilka ställen/krogar/restauranger ute på stan kan man köpa ölen?
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8114
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Mattias_87 »

Bra fråga faktiskt. Skulle ju vilja provsmaka den för mig som är lite kräsen när det kommer till öl. Ni som har smakat, vilken öl liknar den mest av dom som vi flesta känner till?
Avskaffa tre mot tre.
Skriv svar