DIFpodden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
m0ng00se
Inlägg: 1466
Blev medlem: 2005-06-09

DIFpodden

Inlägg av m0ng00se »

skulle det gå att separera fotbollen och hockeyn på nått sätt i podden. Kanske inte ha olika poddar men lägga in nått filter så man kan filtrera ut antingen eller?:)
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17429
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

DIFpodden

Inlägg av SirDIFalot »

m0ng00se skrev: 2023-04-12 06:45:05 skulle det gå att separera fotbollen och hockeyn på nått sätt i podden. Kanske inte ha olika poddar men lägga in nått filter så man kan filtrera ut antingen eller?:)
Det tror jag inte. Det får du nog leva med.
Matcher är ett nödvändigt ont för att få fram stats.
Användarvisningsbild
John Terry
Inlägg: 403
Blev medlem: 2011-04-10

DIFpodden

Inlägg av John Terry »

Podd ute där vi pratar ner match fem och sex

Användarvisningsbild
John Terry
Inlägg: 403
Blev medlem: 2011-04-10

DIFpodden

Inlägg av John Terry »

Vi pratar kommande finalserien. Modos PP och BP. Vem ska stå? Liss eventuella väg in i laguppställningen igen? Plus lite mer såklart.

Bad_Brett
Inlägg: 9
Blev medlem: 2013-04-04

DIFpodden

Inlägg av Bad_Brett »

John Terry skrev: 2023-04-16 06:55:44 Vi pratar kommande finalserien. Modos PP och BP. Vem ska stå? Liss eventuella väg in i laguppställningen igen? Plus lite mer såklart.

Jag är MoDoit och bävade lite för att lyssna på denna, men måste säga att ni gör ett enastående jobb. Det skriker Djurgårdshjärta samtidigt som ni inte har några problem att berömma motståndarna när det passar.
Användarvisningsbild
John Terry
Inlägg: 403
Blev medlem: 2011-04-10

DIFpodden

Inlägg av John Terry »

Podd där vi pratar om final nr 2.

Finns även podd från final nr 1, som jag glömde klistra in.

Användarvisningsbild
John Terry
Inlägg: 403
Blev medlem: 2011-04-10

DIFpodden

Inlägg av John Terry »

Final nr 3 pratar vi om strax efter slutsignalen här.

Användarvisningsbild
John Terry
Inlägg: 403
Blev medlem: 2011-04-10

DIFpodden

Inlägg av John Terry »

Och här ni avsnittet gällande final 4.

Användarvisningsbild
John Terry
Inlägg: 403
Blev medlem: 2011-04-10

DIFpodden

Inlägg av John Terry »

Var Modo dåliga eller DIF bra? Är Robin piggare? Man of the match!? Finns en Elgiganten i Övik? Game over utan Krüger? Psyket hos en myra. Osv

Användarvisningsbild
John Terry
Inlägg: 403
Blev medlem: 2011-04-10

DIFpodden

Inlägg av John Terry »

Vi tog det till match sju och det blev en seger i sista matchen på Hovet. Hur var matchen enligt oss och hur långt kan vi gå?

EspenK
Inlägg: 8727
Blev medlem: 2016-03-05
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Jönköping

DIFpodden

Inlägg av EspenK »

Hoppas inte spelarna lyssnar på senaste podden….

Ingen press… men om ni inte vinner så är klubben typ död…
Praetori
Inlägg: 13543
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

DIFpodden

Inlägg av Praetori »

John Terry skrev: 2023-04-29 11:30:49 Vi tog det till match sju och det blev en seger i sista matchen på Hovet. Hur var matchen enligt oss och hur långt kan vi gå?

Jag är, för en gångs skull helt enig med typ allt som sades i podden. Hoppas grabbarna missbevisar oss.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
sensei
Inlägg: 5535
Blev medlem: 2009-02-01
Ort: florida
Kontakt:

DIFpodden

Inlägg av sensei »

Jodå jag håller med, det var bra, lite aspekter som jag själv inte tänkte på under matchens hetta. Bra grejjer.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
John Terry
Inlägg: 403
Blev medlem: 2011-04-10

DIFpodden

Inlägg av John Terry »

Det spelades såklart in en podd för game seven. Men det blev aldrig så att det länkades till den.

Nu har vi dock spelat in en första sillypodd!

Vi redogör en bland annat kring ersättningar (NHL och SHL) och hur det fungerar där. Några detaljer som utelämnades dock, som till exempel att moderklubben får 100k vid skrivande NHL-avtal, och några detaljer till som vi kanske kompletterar med sen.

Sen pratar vi förstås eventuella nästa namn in på målvaktssidan (vi droppar en chansning för komplement till Andrén tex). Hur mkt tror vi man kommer försöka justera bland befintliga avtal? Vad tror vi händer med Odelius tex?

Med mycket mer. Blev ett ganska långt avsnitt.

DifLars
Inlägg: 53
Blev medlem: 2016-02-06

DIFpodden

Inlägg av DifLars »

John Terry skrev: 2023-05-08 11:55:06 Det spelades såklart in en podd för game seven. Men det blev aldrig så att det länkades till den.

Nu har vi dock spelat in en första sillypodd!

Vi redogör en bland annat kring ersättningar (NHL och SHL) och hur det fungerar där. Några detaljer som utelämnades dock, som till exempel att moderklubben får 100k vid skrivande NHL-avtal, och några detaljer till som vi kanske kompletterar med sen.

Sen pratar vi förstås eventuella nästa namn in på målvaktssidan (vi droppar en chansning för komplement till Andrén tex). Hur mkt tror vi man kommer försöka justera bland befintliga avtal? Vad tror vi händer med Odelius tex?

Med mycket mer. Blev ett ganska långt avsnitt.

Tacksam för dessa poddar gällande hockeyn.
Även om Farid inte diggar att ni kör över med tiden så gillar jag det skarpt!
Skriv svar