DIFpodden
DIFpodden
Hej hallå där ute i stugorna. Startade en tråd om DIFpodden
Avsnitt #1 avhandlade i stort hockey och vi kommer att återvända till hockey i #2 men där kommer det att vara fokus på Sofialäktaren, UCS, Fabriken. Vi kommer att tala om sprickan mellan UCS/FBR och DIF Hockey. Avsnitt #3 kommer nog bli ett renodlat hockey-program.
Har ni några frågor om detta kan ni maila på podcast@jarnkaminerna.se
Gå gärna in och följ/like oss på Twitter (@DIFpodden) och Facebook (facebook.com/DIFpodden).
Ni hittar alla podcast på: http://www.jarnkaminerna.se/DIFpodden samt på iTunes https://itunes.apple.com/se/podcast/jar ... 59697?l=en
Avsnitt #1 avhandlade i stort hockey och vi kommer att återvända till hockey i #2 men där kommer det att vara fokus på Sofialäktaren, UCS, Fabriken. Vi kommer att tala om sprickan mellan UCS/FBR och DIF Hockey. Avsnitt #3 kommer nog bli ett renodlat hockey-program.
Har ni några frågor om detta kan ni maila på podcast@jarnkaminerna.se
Gå gärna in och följ/like oss på Twitter (@DIFpodden) och Facebook (facebook.com/DIFpodden).
Ni hittar alla podcast på: http://www.jarnkaminerna.se/DIFpodden samt på iTunes https://itunes.apple.com/se/podcast/jar ... 59697?l=en
Re: DIFpodden
Underbart, känns som att det har varit mycket oklarheter angående UCS/FBR.
En representant med från USC/FBR skulle för övrigt vara trevligt ifall det finns möjlighet.
En representant med från USC/FBR skulle för övrigt vara trevligt ifall det finns möjlighet.
Alexander skrev:Underbart, känns som att det har varit mycket oklarheter angående UCS/FBR.
Ludde Frishammar och Tim Pang ska vara med nästa avsnitt
Losing all hope was freedom.
- Caeruleus_Sancti
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Riktigt bra och seriös pod, ser fram emot nästa avsnitt!

Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Robin Fredriksson ?@R_Fredriksson
@Rosenrasande Är det knäpptyst om DIF?
Tomas Ros ?@Rosenrasande
@R_Fredriksson fråga @DIFpodden. De har koll på allt.
Någon gillade inte kritiken i DIF podden.
Tomas Ros ?@Rosenrasande

Matcher är ett nödvändigt ont för att få fram stats.
HahahaSirDIFalot skrev:Robin Fredriksson ?@R_Fredriksson
Tomas Ros ?@Rosenrasande
DIFpodden
Hahahaha. Visar väl lite om vad han själv ansåg om Anrell!SirDIFalot skrev:Robin Fredriksson ?@R_Fredriksson
Tomas Ros ?@Rosenrasande
2014-04-07, vad hände?
-
när kommer nästa avsnitt ut? lyssnade på dem nu för första gången och får helt klart tummen upp. Men nästa avsnitt blir ju extra intressant... när?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- SirDIFalot
Spelas in imorgon tror jag.Pogue Mahone skrev:när kommer nästa avsnitt ut? lyssnade på dem nu för första gången och får helt klart tummen upp. Men nästa avsnitt blir ju extra intressant... när?
DIFpodden
Ska du vara med igen?SirDIFalot skrev:Spelas in imorgon tror jag.Pogue Mahone skrev:när kommer nästa avsnitt ut? lyssnade på dem nu för första gången och får helt klart tummen upp. Men nästa avsnitt blir ju extra intressant... när?
- SirDIFalot
Nej, andra ämnen, andra gäster.JohanPez skrev:Ska du vara med igen?SirDIFalot skrev:Spelas in imorgon tror jag.Pogue Mahone skrev:när kommer nästa avsnitt ut? lyssnade på dem nu för första gången och får helt klart tummen upp. Men nästa avsnitt blir ju extra intressant... när?
Tycker det är synd att det fokuseras så mycket på publiken i 08 Hockey och såna här grejer. Jag tycker man borde hålla hockeyn och publiken vid sidan av varandra.
- -daniel-
Hur menar du nu?pulverapa skrev:Tycker det är synd att det fokuseras så mycket på publiken i 08 Hockey och såna här grejer. Jag tycker man borde hålla hockeyn och publiken vid sidan av varandra.

Ehm, så du tycker inte det ska bli intressant att höra hur relationen mellan föreningen och tifogruppen är? Det har ju varit knäpptyst om det i typ ett år nu.pulverapa skrev:Tycker det är synd att det fokuseras så mycket på publiken i 08 Hockey och såna här grejer. Jag tycker man borde hålla hockeyn och publiken vid sidan av varandra.
Losing all hope was freedom.
- SirDIFalot
Jag förstår inte riktigt vad han menar med själva inlägget. Vilka ska hålla isär publiken och sporten? Ska inte samma personer diskutera båda sakerna eller vad är du du menar?