Nya hemsidan
Nya hemsidan
Vart kan man se interna poängligan ? Förut låg den under matcher
Nya hemsidan
http://difhockey.se/matcher/statistik-tabellXantE skrev:Vart kan man se interna poängligan ? Förut låg den under matcher
2014-04-07, vad hände?
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Nya hemsidan
Det jobbas på det från flera håll. Officiella statistiken har vi alltid. Däremot är vi nog en av de klubbar som mest envisas med att försöka korrigera den officiella statistiken när det blivit fel.SirDIFalot skrev:Jag förmodar verkligen att de kommer att fixa det.Jepe skrev:Saknar det här med att kunna klicka på resultatet i en match för att sen kunna se matchfakta.
Gärna med den korrekta statistiken också och inte den officiella.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Nya hemsidan
Är det bara jag som har problem med hemsidan via telefonen?
Jag hittar inte längre kalenderfilen med inlagda matcher. Är den borttagen?
Vi alla kan ju ha önskedrömmar, men Djurgården ligger inte på 6:e plats i tabellen 

RSS Feed???
Vore bra om ni kan lägga till ett RSS feed för nyhetsdelen av hemsidan, saknar verkligen att kunna prenumerera på nyheterna som man kunde på den tidigare hemsidan.
Hemsidan känns annars bra och ser bra ut - keep it up!
Hemsidan känns annars bra och ser bra ut - keep it up!
När ändrar ni tillbaka till www.difhockey.se/forum, istället för att ha www2.difhockey.se/forum?
Sjukt jobbigt
Sjukt jobbigt
Losing all hope was freedom.
Nya hemsidan
Håller med! Förmodligen det sämsta med den här säsongen hittills.Raus skrev:När ändrar ni tillbaka till http://www.difhockey.se/forum, istället för att ha www2.difhockey.se/forum?
Sjukt jobbigt
Sent from my Nokia 3210 using Tapatalk
Stör mig kraftigt på att man inte kan komma in på nyheten genom att klicka på den lilla bilden. Nu måste man först klicka på den lilla för att sedan klicka på texten till den stora. Helt obegripligt! Hur gick tanken där?
Tänker ni ändra på detta?
Annars skitsnygg sida! Riktigt bra jobbat.
- SirDIFalot
Håller med. Den kritiken har dock framförts så vi får väl se om de lyckas lösa det.Jaha! skrev:Stör mig kraftigt på att man inte kan komma in på nyheten genom att klicka på den lilla bilden. Nu måste man först klicka på den lilla för att sedan klicka på texten till den stora. Helt obegripligt! Hur gick tanken där?
Matcher är ett nödvändigt ont för att få fram stats.
Andra tankar som också har behandlats tidigare men ju fler som skriver desto större chans till förändring.
Tabeller för juniorerna, vart är dom? Ska såklart finnas vid spelschema.
Tabellen för A-laget ska också finnas vid spelschemat. Filtreringsfunktion är riktigt smart. Bra!
Layouten på vissa sidor är bedrövlig. Går man in på länken "spelare" är det skitsnyggt med bakgrund, text och allt. Går man däremot in och kollar på tabellen är det skitfult. Stor vit ruta och allmänt bedrövligt. Samma fina layout där och sidan blir magisk. Inga vita rutor tack!
Tabeller för juniorerna, vart är dom? Ska såklart finnas vid spelschema.
Tabellen för A-laget ska också finnas vid spelschemat. Filtreringsfunktion är riktigt smart. Bra!
Layouten på vissa sidor är bedrövlig. Går man in på länken "spelare" är det skitsnyggt med bakgrund, text och allt. Går man däremot in och kollar på tabellen är det skitfult. Stor vit ruta och allmänt bedrövligt. Samma fina layout där och sidan blir magisk. Inga vita rutor tack!
Så nu när matchen är slut tar ni bort länken till liveuppdateringen (som jag för övrigt ogillar lite.. saknar den gamla), och ersätter den med en artikel helt utan statistik!?
Jag vill ju kolla assist och skit på målen. Skott osv.. Antingen lägger ni in den direkt i matchsammanfattningen, eller så låter ni länken till liveuppdateringen ligga kvar längre.. Det här va bara kass.
Jag vill ju kolla assist och skit på målen. Skott osv.. Antingen lägger ni in den direkt i matchsammanfattningen, eller så låter ni länken till liveuppdateringen ligga kvar längre.. Det här va bara kass.
Du är med oss överallt, Stefan.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
http://www.everysport.com/sport/ishocke ... f/43499493dutti skrev:Så nu när matchen är slut tar ni bort länken till liveuppdateringen (som jag för övrigt ogillar lite.. saknar den gamla), och ersätter den med en artikel helt utan statistik!?
DIF!