Nya hemsidan

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Rolv
Inlägg: 240
Blev medlem: 2009-10-29

Nya hemsidan

Inlägg av Rolv »

Något som bör rättas till är att om man tex klickar på ”SUPPORTER”, länkas man vidare till en ny sida där bla forumet ligger.
Man får även upp underkategorierna under ”SUPPORTER”, om man går tillbaka till första sidan.
Det som gör det ännu mer förvirrande är att underkategorierna stämmer inte med vad som finns på sidan som man länkas till.
Trycker man däremot pil ner bakom ”SUPPORTER”, kommer bara underkategorierna fram, som är lika fel fortfarande.

Forumet kan man tex inte hitta i underkategorierna.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 7941
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Nya hemsidan

Inlägg av Mattias_87 »

Ja det är alldeles för svårt att hitta till forumet. Jag vill gärna ha in nytt blod till forumet istället för bara vi gamla rävar här inne. Borde ligga väldigt synligt på startsidan.
Avskaffa tre mot tre.
Praetori
Inlägg: 13543
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Nya hemsidan

Inlägg av Praetori »

Mattias_87 skrev: 2021-09-17 18:09:54 Ja det är alldeles för svårt att hitta till forumet. Jag vill gärna ha in nytt blod till forumet istället för bara vi gamla rävar här inne. Borde ligga väldigt synligt på startsidan.
Det skulle ju inte skada med en länk i officiella tweets och instagram-inlägg heller.

Typ.. "diskutera gärna vidare på vårat forum"
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Frankie
Inlägg: 895
Blev medlem: 2018-02-16

Nya hemsidan

Inlägg av Frankie »

Praetori skrev: 2021-09-17 23:09:02
Mattias_87 skrev: 2021-09-17 18:09:54 Ja det är alldeles för svårt att hitta till forumet. Jag vill gärna ha in nytt blod till forumet istället för bara vi gamla rävar här inne. Borde ligga väldigt synligt på startsidan.
Det skulle ju inte skada med en länk i officiella tweets och instagram-inlägg heller.

Typ.. "diskutera gärna vidare på vårat forum"
Åt andra hållet hade varit bra med, nu finns det ju en textlänk till hemsidan här på forumet men länkade småknappar där under sökfönstret upp till höger hade det ju kunnat vara till Djurgårdens officiella konton på olika social-media.
Användarvisningsbild
Philly Flu
Inlägg: 188
Blev medlem: 2005-06-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Enskede

Nya hemsidan

Inlägg av Philly Flu »

Länken till ”Skicka ärende till någon som jobbar på kontoret” fungerar inte. Man kommer till ”Sidan kan inte hittas”.
Användarvisningsbild
Don66-2
Inlägg: 576
Blev medlem: 2009-01-16
Medlem: Ja, vanlig medlem

Nya hemsidan

Inlägg av Don66-2 »

Någon mer än jag som inte kan hitta tabellerna för våra lag på hemsidan längre?
Skriv svar