Djurgårdens IF - Mora IK, 20/10 2005

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
sajbermarmelad
Inlägg: 7
Blev medlem: 2005-09-11
Ort: Stockholm (NACKA)
Kontakt:

Inlägg av sajbermarmelad »

Knattarna i paus var hästlängder bättre än oss. De gula laget hade ju en 2:målskytt han kanske vi kan värva..

Förövrigt anser jag att Ronnie P bör förstöras.
fschlau
Inlägg: 8
Blev medlem: 2005-10-04

Mikas utvisning igår???

Inlägg av fschlau »

Någon som kan föklara varför inte Mika fick komma in på isen när Mora gjorde ett mål igår, han fick inte komma in och sedan blev det ett mål till och då fick han plötsligt komma ut!!?? Det blev en väldigt "dyr" utvisning!!
Användarvisningsbild
Frasse
Inlägg: 1856
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av Frasse »

Mika fick sitta kvar i utvisningsbåset då det strax före Moras 2-1 mål även var en avvaktande utvisning på en spelare i hemmalaget .
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
marcus nilsson
Inlägg: 40
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av marcus nilsson »

vi kan inte va för kräsna, även om det börjar bli aningen pinsamt nu..

men vi får inte vara för kräsna..vi kan inte alltid va på topp..tänk på tex lhc som för några år sedan kämpade för att hålla sig kvar i eliten...
Assassin
Inlägg: 1
Blev medlem: 2005-10-21

Inlägg av Assassin »

Tja! Detta är mitt första inlägg i detta forum!

Jag e gammal inbiten DIFare.. All sport där DIF är med gäller. Hockeyn har alltid varit den största glädjekällan. Men inte i år. 20-43.. MINUS 23 baljor på 11 spelade. Nej, detta blir en blytung höst för oss! Jag hoppas vi reser på oss. 2-5 mot mora... MORA. Jaja, vi reser oss upp.. If we get knocked down we get up again...

Assassin
Bollen är rund.
Kagen
Inlägg: 494
Blev medlem: 2005-08-16

Inlägg av Kagen »

Mora slog Timrå med 3-0, Timrå slog Luleå med 2-0, Luleå slog Mora med 6-2. Modo spelade lika med Timrå, spelade ut FBK, vann mot Frölunda men förlorade mot DIF med 4-2.

Det kan gå lite hur som helst i årets elitserie - ungefär som vanligt då..
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
al bundy
Inlägg: 55
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av al bundy »

Kagen skrev:Mora slog Timrå med 3-0, Timrå slog Luleå med 2-0, Luleå slog Mora med 6-2. Modo spelade lika med Timrå, spelade ut FBK, vann mot Frölunda men förlorade mot DIF med 4-2.

Det kan gå lite hur som helst i årets elitserie - ungefär som vanligt då..
JAHADU!

MoDo heter laget man lyckades besegra, inget annat!
Kagen
Inlägg: 494
Blev medlem: 2005-08-16

Inlägg av Kagen »

Du menar till skillnad från vadå, Modo? Äh, kom ned på jorden nu va. MODO hade jag kunnat gå med på, men MoDo, visst efter Mo-Domsjö men då får fanken MODO folket själva skriva MoDo och äsch dö vettja.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Skriv svar