Allmänhetens åkning 2012/2013

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Allmänhetens åkning 2012/2013

Inlägg av Jepe »

Oaklund skrev:Var med brorsan i zinkens ishall på fredagsmorgonen. Helt själva med nyspolad is.
Fruktansvärt kul och slagskottet satt där det skulle! :)
Otippat att ni var själva, bajare vet väl vad hockey är en gång om året...
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
crike
Inlägg: 2295
Blev medlem: 2009-11-21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Allmänhetens åkning 2012/2013

Inlägg av crike »

Närmsta tråd jag kunde tänka mig.

Ska lira ett företagsevent idag i Malmö Arena. Har köpt in 2 tunnor med tigerbalsam som ska göras slut på i mif´s omklädningsrum och i deras utrustning. Funderar också på att plantera lite DIF-emblem här och var :wink:
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Sv: Re: Allmänhetens åkning 2012/2013

Inlägg av Magnutz »

crike skrev:Närmsta tråd jag kunde tänka mig.

Ska lira ett företagsevent idag i Malmö Arena. Har köpt in 2 tunnor med tigerbalsam som ska göras slut på i mif´s omklädningsrum och i deras utrustning. Funderar också på att plantera lite DIF-emblem här och var :wink:
Go nuts! :-D
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
1962FenderStrat
Inlägg: 931
Blev medlem: 2012-09-28
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Woodland Hills, California

Re: Allmänhetens åkning 2012/2013

Inlägg av 1962FenderStrat »

Bumpar tråden då det börjar bli hockeydags. Sjukt sugen på att börja köra lite, men det är ju det här med tider.... Stora Mossen på måndagkvällar låter ju rätt trevligt iofs- Hittar dock ingen info det gäller även denna säsong..
Användarvisningsbild
Kentta
Inlägg: 3893
Blev medlem: 2010-03-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Allmänhetens åkning 2012/2013

Inlägg av Kentta »

1962FenderStrat skrev:Bumpar tråden då det börjar bli hockeydags. Sjukt sugen på att börja köra lite, men det är ju det här med tider.... Stora Mossen på måndagkvällar låter ju rätt trevligt iofs- Hittar dock ingen info det gäller även denna säsong..
Brukar sätta igång i mitten/slutet av september, vissa kommuner är lite snabbare med att få ut info, typ Danderyd.

Är också förbannat sugen på att köra!
Användarvisningsbild
Kentta
Inlägg: 3893
Blev medlem: 2010-03-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Allmänhetens åkning 2012/2013

Inlägg av Kentta »

Sumpan har nu öppnat sin Allmis, 8-15 på vardagar!

Edit: Skämtade bara.. Öppnar vecka 43. Faaaaaan!
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Allmänhetens åkning 2012/2013

Inlägg av minalman »

Tänkte att det här var en bra tråd för detta inlägg.
Fy f-n vad jag hatar dessa landslagsuppehåll då det inte finns någon A-lags-Djurgårdshockey att följa. Den alibi-verksamhet svenska hockeyförbundet försöker hålla igång som de kallar tre kronor är mindre intressant än allmänhetens åkning. Känner noll för produkten tre kronor mellan VM-turneringarna och OS.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Allmänhetens åkning 2012/2013

Inlägg av medu82 »

minalman skrev:Tänkte att det här var en bra tråd för detta inlägg.
Fy f-n vad jag hatar dessa landslagsuppehåll då det inte finns någon A-lags-Djurgårdshockey att följa. Den alibi-verksamhet svenska hockeyförbundet försöker hålla igång som de kallar tre kronor är mindre intressant än allmänhetens åkning. Känner noll för produkten tre kronor mellan VM-turneringarna och OS.
Knappt VM heller... Tidigast jag tittar på VM är kvartsfinalen(om ens då)
Dem har urholkat VM för mkt, börja med vartannat år eller något, varje år är fan för mkt...
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Sv: Re: Allmänhetens åkning 2012/2013

Inlägg av pulverapa »

medu82 skrev:
minalman skrev:Tänkte att det här var en bra tråd för detta inlägg.
Fy f-n vad jag hatar dessa landslagsuppehåll då det inte finns någon A-lags-Djurgårdshockey att följa. Den alibi-verksamhet svenska hockeyförbundet försöker hålla igång som de kallar tre kronor är mindre intressant än allmänhetens åkning. Känner noll för produkten tre kronor mellan VM-turneringarna och OS.
Knappt VM heller... Tidigast jag tittar på VM är kvartsfinalen(om ens då)
Dem har urholkat VM för mkt, börja med vartannat år eller något, varje år är fan för mkt...
Canada Cup, OS och JVM borde räcka. Utöka till 16 lag i OS. Man hinner spela 10 matcher på 16 dagar.
Skriv svar