Skämttråden
Re: Skämttråden
Media skulle ju inte förstå att det skulle varit ett skämt dock, vilket skulle göra saken så mycket roligare.
Jag förstod inte det när jag inte var riktigt klarvaken ännuAxel_K skrev:Media skulle ju inte förstå att det skulle varit ett skämt dock, vilket skulle göra saken så mycket roligare.

Eller... Hur ser man att en bil är från Spanien?XantE skrev:Min personliga favorit e hur ser man att en bil e från Tyskland? Det german inteHenke95 skrev:Ni glömdeseppuko skrev:Du glömdeminalman skrev:Vet du har man ser att en bil kommer från Kina?
????
Den ser ut som en rishög.
-----------
Vet du varför det går så dåligt för textilindustrin i Sverige?
????
Vi är ju världsbäst på trådlöst.
Hur ser man att en bil kommer från Polen?
Det ser man på lacken
Hur ser man att en bil kommer från Jamaica?
På reggaestreringsskylten
Hur ser man att en bil kommer från Turkiet?
På vindruteturkarna
Den e Manuel
Skämt... ja, lite dåligt mår man ju samtidigt som jag inte kan hjälpa att fnissa lite samtidigt. (Jag undrar också varför de byggde egen arena om de ändå ska spela sina HETA matcher i Stockholm)...
TILL SKÄMTET
TILL SKÄMTET
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
I Solna menar du. Kamratvallen ligger inte i Stockholm.Magnutz skrev:Skämt... ja, lite dåligt mår man ju samtidigt som jag inte kan hjälpa att fnissa lite samtidigt. (Jag undrar också varför de byggde egen arena om de ändå ska spela sina HETA matcher i Stockholm)...
TILL SKÄMTET
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Ah, förlåt, missade det. Då är det nästan ok.Arkju skrev:I Solna menar du. Kamratvallen ligger inte i Stockholm.Magnutz skrev:Skämt... ja, lite dåligt mår man ju samtidigt som jag inte kan hjälpa att fnissa lite samtidigt. (Jag undrar också varför de byggde egen arena om de ändå ska spela sina HETA matcher i Stockholm)...
TILL SKÄMTET

Om de hade tänkt locka 65000 åskådare lär nog 60000 behöva vara leksingar.Magnutz skrev:Skämt... ja, lite dåligt mår man ju samtidigt som jag inte kan hjälpa att fnissa lite samtidigt. (Jag undrar också varför de byggde egen arena om de ändå ska spela sina HETA matcher i Stockholm)...
TILL SKÄMTET
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja, det roligaste i ovanstående är följande:
"– Det är även ganska logiskt, två lag som lockar mycket folk. Det kan bli en rekordmatch. Men vi inväntar mer information och feedback, fortsätter han."
AIK Hockey, mycket folk?
"– Det är även ganska logiskt, två lag som lockar mycket folk. Det kan bli en rekordmatch. Men vi inväntar mer information och feedback, fortsätter han."
AIK Hockey, mycket folk?

Skämttråden
Vilken värld lever knätofsarna i?
Har de missat att man kommit till punkten att man släcker ner hovet för att man skäms över hur tomt det gapar när gnaget lirar?
Sen denna eviga strävan efter att hävda sig med sina jippon, snälla gå under någon gång.. Jag skulle bli kristen för mindre.
Har de missat att man kommit till punkten att man släcker ner hovet för att man skäms över hur tomt det gapar när gnaget lirar?
Sen denna eviga strävan efter att hävda sig med sina jippon, snälla gå under någon gång.. Jag skulle bli kristen för mindre.
+1JohanPez skrev:Vilken värld lever knätofsarna i?

Varför vill du inte se detta jippot? Underbart att få höra från solnasupportrarna hur deras klubb inte kommunicerar med dem, för att sedan se dem bli överkörda på matchen där en klar majoritet är leksingarJohanPez skrev:Vilken värld lever knätofsarna i?

Låter snarare väldigt roligt det här och jag hoppas det blir av!
Precis, då håller de sig till Norrland iafArkju skrev:I Solna menar du. Kamratvallen ligger inte i Stockholm.Magnutz skrev:Skämt... ja, lite dåligt mår man ju samtidigt som jag inte kan hjälpa att fnissa lite samtidigt. (Jag undrar också varför de byggde egen arena om de ändå ska spela sina HETA matcher i Stockholm)...
TILL SKÄMTET