My Safety

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Användarvisningsbild
Sjöwall
Inlägg: 1826
Blev medlem: 2011-04-22
Ort: Kungsholmen

Re: My Safety

Inlägg av Sjöwall »

Fick också ett sånt jävla bra erbjudande.. Man skriver alltså upp sitt namn och ett falskt telefonnummer och dom skickar ändå ut denna jävla skiten. Stämmer det att dom var där dagen efter i råttkläder slänger jag min nyckelring åt helvete.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: My Safety

Inlägg av Daniel942 »

Sjöwall skrev:Fick också ett sånt jävla bra erbjudande.. Man skriver alltså upp sitt namn och ett falskt telefonnummer och dom skickar ändå ut denna jävla skiten. Stämmer det att dom var där dagen efter i råttkläder slänger jag min nyckelring åt helvete.
Men vad tror ni... Det är företag som ska sälja in sin vara.
DIF!
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: My Safety

Inlägg av pulverapa »

Sjöwall skrev:Fick också ett sånt jävla bra erbjudande.. Man skriver alltså upp sitt namn och ett falskt telefonnummer och dom skickar ändå ut denna jävla skiten. Stämmer det att dom var där dagen efter i råttkläder slänger jag min nyckelring åt helvete.
Det stod inne i Globen C och delade ut nyckelbrickor men eftersom aik inte har någon historia hockey hade de istället valt t-shirtar där det stod "guld - 2lax9".
Användarvisningsbild
Roppan
Inlägg: 191
Blev medlem: 2011-03-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: My Safety

Inlägg av Roppan »

Hade ni varit läskunniga, och tagit upp "fakturan" ur dess kuvert och läst ett par rader som stod där, så hade det snabbt gått upp för er att ni kunde slänga den rakt ner i papperskorgen.. och även påminnelsen som kommer komma lite senare. Ni är inte bundna till någonting.

Genom att vi tog en varsin sån här nyckelring, och gav företaget vårt telefonnummer, namn och adress så fick Djurgården lite pengar. Minns inte om det var ett par kronor eller en femma per nyckelring de fick dela ut. :)
Skriv svar