NFL

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Användarvisningsbild
David1891
Inlägg: 625
Blev medlem: 2011-01-04
Säsongskort: Ja

Sv: NFL

Inlägg av David1891 »

Har haft lite tid över på sistonde så började kolla på lite mer football. Har fastnat för Hard Knocks. HBO producerad dokumentärserie om training campsen innan själva säsongen. Påminner lite om Road to the Winter Classics 24/7. Rekomenderas om man är ett sportfån som en själv.

Annars är football riktigt kul att kolla på. Har fastnat lite för Dolphins, vettefasen varför men det är mitt lag i NFL i alla fall!
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Användarvisningsbild
Silverminken
Inlägg: 277
Blev medlem: 2007-11-06
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Uppsala

Re: NFL

Inlägg av Silverminken »

Ska väl slänga in laget jag har en lite svagare punkt för av någon anledning.. Philadelphia Eagles! Går inte så bra där heller. Däremot är NFL sunday en höjdpunkt. Sätter igång precis efter Premier league
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Användarvisningsbild
Tobyaxelsson
Inlägg: 73
Blev medlem: 2012-02-18
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: NFL

Inlägg av Tobyaxelsson »

Javla jobbigt att Bears har sappas grymt forsvar nu. Forutom Packers har dom ju kakat upp allt som finns i NFL.
För det är Djurgården som får mig att le!
Användarvisningsbild
Challen
Inlägg: 940
Blev medlem: 2008-03-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

NFL

Inlägg av Challen »

Ojojoj någon som såg ravens - steelers igår? Ravens qb Flacco är ju sämre än Gustafsson! Åh vad irriterad jag var igårnatt.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Dalton
Inlägg: 17
Blev medlem: 2012-08-22

Re: NFL

Inlägg av Dalton »

Äntligen torsk för Frisco! Nu kan man avslöja att man är ett 49:ers -fan utan att bli tagen för å vara medgångare :wink: Joe Montana, Oh, what a Guy!
Användarvisningsbild
David1891
Inlägg: 625
Blev medlem: 2011-01-04
Säsongskort: Ja

Sv: NFL

Inlägg av David1891 »

Fyfan, stackars Seahawks. Ligger under med 0-20 mot Falcons, kommer tillbaks och med 31 sek tar de ledningen med 28-27. Med 8 sek sätter Falcons självklart ett field goal och tar matchen med 28-30. Unnade dem en seger.

Aja sålänge Patriots åker ikväll är jag nöjd :grin:
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Användarvisningsbild
Challen
Inlägg: 940
Blev medlem: 2008-03-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

NFL

Inlägg av Challen »

Ravens mot Patriots i AFC finalen. Intressant. Ska mitt kära Ravens med Ray Lewis i spetsen slå ur underläge igen? Är väl ingen som förväntar sig det förutom jag. Men de var ju underdogs mot broncos med.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
Challen
Inlägg: 940
Blev medlem: 2008-03-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

NFL

Inlägg av Challen »

Sådärja. Ravens - 49ers i super bowl
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
XantE
Inlägg: 660
Blev medlem: 2012-03-28
Säsongskort: Ja

NFL

Inlägg av XantE »

Tror stenhårt på Ravens
Användarvisningsbild
Kentta
Inlägg: 3893
Blev medlem: 2010-03-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: NFL

Inlägg av Kentta »

Så, vilka ska man hålla på inatt?
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: NFL

Inlägg av Edin »

Då får man väl ta att gratulera Challen... ;)

Det var ju jävligt typiskt att man skulle börja på ett nytt jobb just idag, annars hade man stannat uppe och kollat. Verkar ha varit en grym match, åtminstone andra halvan.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Challen
Inlägg: 940
Blev medlem: 2008-03-03
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

NFL

Inlägg av Challen »

Edin skrev:Då får man väl ta att gratulera Challen... ;)

Det var ju jävligt typiskt att man skulle börja på ett nytt jobb just idag, annars hade man stannat uppe och kollat. Verkar ha varit en grym match, åtminstone andra halvan.
Känns väldigt skönt! :D haha nej Fyfan tror inte jag mått så dåligt under en match förut. Fyfan men det var en riktigt bra match
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Skriv svar