Bannad

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Användarvisningsbild
Gova
Inlägg: 9
Blev medlem: 2012-05-28

Bannad

Inlägg av Gova »

Eftersom ni har bannat mig två ggr nu utan anledning så kräver jag ett svar.
Vad är det för jävla stil? Varför har ni mods folkförakt? Varför bryr ni er inte om att ta bort förtal i inlägg folk gör? Magnutz skryter så väldigt över att detta är minsann är ett officiellt forum. Hur kan man tillåta lagbrott där då? Dålig stil och så får man inte vara med här om man har lite olika åsikter. Har råder inget annat än ett jävla hycklade från vissa. SKANDAL.
Så jag gjorde inget regelbrott men var Bannad trodde man inte fick göra så men.
Så nu kräver jag svar. // Bjurre.
http://www.svenskarnasparti.se/ För Svenskar av Svenskar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17509
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Bannad

Inlägg av SirDIFalot »

Gova skrev:Eftersom ni har bannat mig två ggr nu utan anledning så kräver jag ett svar.
Vad är det för jävla stil? Varför har ni mods folkförakt? Varför bryr ni er inte om att ta bort förtal i inlägg folk gör? Magnutz skryter så väldigt över att detta är minsann är ett officiellt forum. Hur kan man tillåta lagbrott där då? Dålig stil och så får man inte vara med här om man har lite olika åsikter. Har råder inget annat än ett jävla hycklade från vissa. SKANDAL.
Så jag gjorde inget regelbrott men var Bannad trodde man inte fick göra så men.
Så nu kräver jag svar. // Bjurre.
Du har reggat dig på nytt trots att du blivit bannad. Det är inte direkt som att du börjar om på ny kula.. Det du gjorde på förra kontot är fortfarande "du".
Expert.
Användarvisningsbild
Gova
Inlägg: 9
Blev medlem: 2012-05-28

Re: Bannad

Inlägg av Gova »

SirDIFalot skrev: Du har reggat dig på nytt trots att du blivit bannad. Det är inte direkt som att du börjar om på ny kula.. Det du gjorde på förra kontot är fortfarande "du".
Vad har det med att mitt första konto vart bannad att göra?
Du svara ju inte på frågan.
Och vad har det med att ni tillåter att folk sprider förtal om mig? Tips googla förtal om du inte vet vad det är.
http://www.svenskarnasparti.se/ För Svenskar av Svenskar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17509
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Bannad

Inlägg av SirDIFalot »

Gova skrev:
SirDIFalot skrev: Du har reggat dig på nytt trots att du blivit bannad. Det är inte direkt som att du börjar om på ny kula.. Det du gjorde på förra kontot är fortfarande "du".
Vad har det med att mitt första konto vart bannad att göra?
Du svara ju inte på frågan.
Och vad har det med att ni tillåter att folk sprider förtal om mig? Tips googla förtal om du inte vet vad det är.
Du är ju fortfarande samma person. Det är ju personen som vi spärrar. Inte bara själva kontot.
Expert.
Användarvisningsbild
Gova
Inlägg: 9
Blev medlem: 2012-05-28

Re: Bannad

Inlägg av Gova »

SirDIFalot skrev: Du är ju fortfarande samma person. Det är ju personen som vi spärrar. Inte bara själva kontot.
Jaha och? Bannade ni bara de första för att ni inte hade bannat någon på länge eller? Du kan ju inte ge mig en anledning. Eller är de så att Daniel942 mutade er för att Banna mig? Man kan ju dra lite olika slutsatser när du inte kan svara på frågan.
http://www.svenskarnasparti.se/ För Svenskar av Svenskar
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Bannad

Inlägg av Daniel942 »

Gova skrev:
SirDIFalot skrev: Du är ju fortfarande samma person. Det är ju personen som vi spärrar. Inte bara själva kontot.
Jaha och? Bannade ni bara de första för att ni inte hade bannat någon på länge eller? Du kan ju inte ge mig en anledning. Eller är de så att Daniel942 mutade er för att Banna mig? Man kan ju dra lite olika slutsatser när du inte kan svara på frågan.
Hahaha.
DIF!
Användarvisningsbild
Gova
Inlägg: 9
Blev medlem: 2012-05-28

Re: Bannad

Inlägg av Gova »

Daniel942 skrev:
Gova skrev:
SirDIFalot skrev: Du är ju fortfarande samma person. Det är ju personen som vi spärrar. Inte bara själva kontot.
Jaha och? Bannade ni bara de första för att ni inte hade bannat någon på länge eller? Du kan ju inte ge mig en anledning. Eller är de så att Daniel942 mutade er för att Banna mig? Man kan ju dra lite olika slutsatser när du inte kan svara på frågan.
Hahaha.
Då antar jag att ja har rätt i min teori?
http://www.svenskarnasparti.se/ För Svenskar av Svenskar
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Bannad

Inlägg av Magnutz »

Gova skrev:Eftersom ni har bannat mig två ggr nu utan anledning så kräver jag ett svar.
Vad är det för jävla stil? Varför har ni mods folkförakt? Varför bryr ni er inte om att ta bort förtal i inlägg folk gör? Magnutz skryter så väldigt över att detta är minsann är ett officiellt forum. Hur kan man tillåta lagbrott där då? Dålig stil och så får man inte vara med här om man har lite olika åsikter. Har råder inget annat än ett jävla hycklade från vissa. SKANDAL.
Så jag gjorde inget regelbrott men var Bannad trodde man inte fick göra så men.
Så nu kräver jag svar. // Bjurre.
Jag är visserligen moderator men vi tar inga bannlysningsbeslut på egen hand, de sker alltid i samförstånd. När du har problem med någon annan användare eller moderator får du vända dig till webmaster.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Gova
Inlägg: 9
Blev medlem: 2012-05-28

Re: Bannad

Inlägg av Gova »

Magnutz skrev: Jag är visserligen moderator men vi tar inga bannlysningsbeslut på egen hand, de sker alltid i samförstånd. När du har problem med någon annan användare eller moderator får du vända dig till webmaster.
Varför undviker ni att svara på frågan? Svara på den så är jag nöjd. Sen Herr Mangutz så har jag nämligen snackat med Webmaster och han sa att de var ni som var ansvariga.

Sen för att svara på din fetmarkerade text så kan jag ju säga så att vissa har skrivit massa skit om mig och de är hel ok att de står kvar. När man inte fick skriva Avgå Järlan utan att de skulle hållas snyggt sa du. Och nekar du till detta så gör du självmål.
http://www.svenskarnasparti.se/ För Svenskar av Svenskar
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Bannad

Inlägg av Magnutz »

Ta detta via PM. Med mig eller SirDIFalot eller Frasse. Låser tråden för att detta är ämnat för pm.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Låst