Färjestads BK - Djurgårdens IF, 11/10 2005

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
marcus nilsson
Inlägg: 40
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av marcus nilsson »

en vinst ikväll va en överskattad tanke, men 7-1..*suck*

så grymmt surt att dif har så dålig ekonomi..annars hade dom kunnat köpa lite andra spelare..

och att knutsen fortfarande får sin feta lön utan att göra ett skit gör mej värkligen irriterad..kan man inte lägga pengarna på nått bättre?
rated_x
Inlägg: 198
Blev medlem: 2005-06-11

Inlägg av rated_x »

m0ng00se skrev:nyss hemkommen efter en tripp till Karlstad...grymt besviken över att vi inte hade mer att sätta emot fbk...trodde vi skulle vara taggade till tusen efter raset mot HV..men icke...Lassila höll oss kvar i matchen länge..och det var tunnsått med chanser frammåt...om det var nått konstruktivt frammåt så var det i powerplay..annars var det sarg ut...och så kom raset i 3e just när man hade fått hopp om att det kanske skull bli match igen efter 1-3 målet..hmm.. besviken är bara förnamnet;[[
mmm vi har ju sarg ut pettersson kvar som alla här verkar ha som idol.. vad ser ni i han ????
Kagen
Inlägg: 494
Blev medlem: 2005-08-16

Inlägg av Kagen »

marcus nilsson skrev:och att knutsen fortfarande får sin feta lön utan att göra ett skit gör mej värkligen irriterad..kan man inte lägga pengarna på nått bättre?
Så vitt jag begriper betalar inte Dif ett smack till Espen, han får sina pengar från försäkringsbolaget. Surt för dem och tur för Dif och Espen.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
luciferion
Inlägg: 5
Blev medlem: 2005-10-11

..

Inlägg av luciferion »

..det har väl för fan inget med medgångssupporter att göra om det gör så jävla ont att kolla på hockey, och allt intresse är borta!!!! Jag har inte förväntat mig att djugården ska leda tabellen med stor målskildnad och massor av poäng...men ingen ska fan tvinga mig att behöva se detta! Jag kan gå ifrån matcher där dom förlorat och känna stolthet ändå, men detta är fan inte klokt. Dessutom så är det så att ett bra lag förtjänar stor repekt även om de förlorar. Men man kan gapa om att man ska stödja sitt lag i ur och skur fram och tillbaka, men vad i helvete är det som tar bort lagets skyldighet att visa sina supportrar att man försöker? Det är alltid supportrarnas fel om ett lag förlorar? Hade ni bara kommit till matcherna hade det sett bättre ut? HALLÅ 7 - 1, 8 - 2...........
Jag kommer på matcherna den dagen laget, tränarna, och framförallt styrelsen visar att man vill ändra på saker och ting. Ni får gärna förlora, men gör det med vä'rdighet
Användarvisningsbild
Zkar
Inlägg: 167
Blev medlem: 2005-06-16

Hmm

Inlägg av Zkar »

Jag skämdes nästan ögonen ur mig när jag såg den grövsta indianaren på länge i egen zon, hockeyskolenivå! Som tur var var iallafall Lassila uppmärksam.
DIF evigt trogen
Skriv svar