Färjestads BK - Djurgårdens IF, 11/10 2005

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
DIFference
Inlägg: 528
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIFference »

Vi klarar aldrig slutspel iaf. Tyvärr...
Användarvisningsbild
Fricke
Inlägg: 1131
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Fricke »

HELT värdelöst

Inget anfallsspel ÖVERHUVUD jävla taget. Den här säsongen tär ner mig i molekyler.

Sarg ut, sarg ut, sarg ut.

Suck
Användarvisningsbild
grandstoff
Inlägg: 227
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Örebro

Inlägg av grandstoff »

Domaren har en etta på oddset... :roll:
jensa öhling
Inlägg: 1339
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av jensa öhling »

Är Calle Johansson smygdjurgårdare? precis som borta mot Frölunda är han sjukt positiv till vårt lags spel trots att vi inte har något spel alls.

Vi försvarar oss rätt så bra, men framåt har vi INGET. Linkan och Thoresen borde få vila lite mer i numerärt underläge, de lirar ju hela tiden och har ingen kraft att gå framåt. känns som det är läge att låta fjärdelinan lirar lite nu i sista. hoppas vi undviker förnedring i sista.

slutspel sa någon? välkommen till verkligheten, säger jag. det finns två lag vi kan komma före. det är Leksand och Mora. får vi in några klockrena nyförvärv kan vi kanske hoppas på lite mer, men enligt de flesta är ju spelarmarknaden stendöd.
Användarvisningsbild
Fricke
Inlägg: 1131
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Fricke »

Vi STINKER

Vem kommer gå och se nästa match när vi spelar så här?
Användarvisningsbild
Maxz
Inlägg: 110
Blev medlem: 2005-08-14
Ort: Värmdö
Kontakt:

Inlägg av Maxz »

Fricke skrev:Vi STINKER

Vem kommer gå och se nästa match när vi spelar så här?
Jag, samt 7 andra om vi får våra fribiljetter till matchen.
Användarvisningsbild
Fricke
Inlägg: 1131
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Fricke »

Ja och jag också. Men det finns ingen idé, ingen tanke, ingen kreativitet. Bara avvaktande skit spel. 1:30 innan man kommer in i zon i PP
Bigge
Inlägg: 1086
Blev medlem: 2005-06-12
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Bigge »

Lassila gör stor räddningar säger dem, men när fan hjälper det när han släpper in billiga mål och försvaret sitter på läktaren och dricker Löfbergs lilla- kaffe......

anfallarna e väl på andra sidan läktarn, köper korv eller nått,

Undrar hur FAAAAAAAAAANNN styrelsen/ledare har planerat när de satte ihop detta lag, finns vissa som skiner, men över allt så e det kvalserien som väntar...

6 -1 medans jag skriver, så fort det går lite emot så säckar de ihop totalt, så målen bara rullar in, ingen är värd en djurgårds tröja som är ett bevis för att man är en KÄMPE!!!!!


lämna WALK OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Användarvisningsbild
Fricke
Inlägg: 1131
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Fricke »

FY FAN VA VÄRDELÖST

ALDRIG ALDRIG ALDRIG SETT NÅGOT SÄMRE.

Vi behöver en helt ny andra kedja!

JÄVLA SOPOR DÄR SATT 6-1 OCKSÅ


RYMAN, NORFELDT, MATSSON, EKLUND, FALK ÄR DET MEST PINSAMMA JAG SETT PÅ EN HOCKEYPLAN

AGERA!!!!!
Kagen
Inlägg: 494
Blev medlem: 2005-08-16

Inlägg av Kagen »

Det måste vara orken som tryter, likadant mot HV. Dif håller i en och en halv period drygt och sedan rasat precis allt.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
GotlandsKlack
Inlägg: 1
Blev medlem: 2005-10-11

Inlägg av GotlandsKlack »

Pinsamt.
Dåligt.
Rättvist.

När skall det vända?
Användarvisningsbild
Hovet
Inlägg: 637
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Västra Götaland

Inlägg av Hovet »

Djurgårdens usla försvar är inte ens värda Teemu Lassila. Jag hoppas för hans egna skull att något bättre lag plockar bort honom från ruinernas brant.
yoda
Inlägg: 53
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av yoda »

Hur kan man släppa in fyra mål på två minuter? Hade inte räknat men poäng i dagens match men det får vara slut på brakförlusterna nu.
Användarvisningsbild
Ritterwand
Inlägg: 664
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Ritterwand »

Kagen skrev:Det måste vara orken som tryter, likadant mot HV. Dif håller i en och en halv period drygt och sedan rasat precis allt.
När man är underlägsen i positionsspel och speluppfattning så får man alltid jobba hårdare trots att man i regel får mindre uträttat. Det ska inte hålla mot ett lag vars fjärdefemma är bättre än vår andrafemma. Det är inget konstigt med det alls.
rated_x
Inlägg: 198
Blev medlem: 2005-06-11

Inlägg av rated_x »

sparka alla ingen har rätt att bära dif emblemet mot bröstet "spott" när alla dom spelare vi har.. har lämnat laget ska jag gå på nästa match.. JÄVLA SOPOR
Skriv svar