TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
DIF SJÖSTADEN
Inlägg: 76
Blev medlem: 2011-04-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av DIF SJÖSTADEN »

Tråden för hyllingar till en av våra största genom alla tider
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17535
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av SirDIFalot »

Expert.
Användarvisningsbild
sthlm1891
Inlägg: 1000
Blev medlem: 2009-02-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Farsta

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av sthlm1891 »

Inte förvånande men oj vad tomt det känns, Falk har ju alltid funnits där och nu kommer vi inte få se Falken på isen något mer :(
Undrar vilken match dem väljer att hänga upp hans tröja på.
Användarvisningsbild
starvin_marwin
Inlägg: 471
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av starvin_marwin »

Tack för allt Nichlas, tröjan bara ska hissas.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17535
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av SirDIFalot »

Även om "alla" inte kan hamna i taket så... Hylla de som hyllas bör. Spelare som Otto och Falken kommer vara svårare att få fram i dagens hockey, så undvik inte att ge någon av dessa hyllningen de förtjänar. För vem vet när vi får fram dessa trotjänare igen...
Expert.
Användarvisningsbild
kotten
Inlägg: 851
Blev medlem: 2009-03-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Gävle

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av kotten »

TACK FALK. I mina ögon kommer du alltid vara den största.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av Magnutz »

Tack, för allt. Du har varit med så länge som jag kan minnas och du har alltid varit en Djurgårdare ut i fingerspetsarna. Guys like you don't grow on trees. Hatten av, allt hyll till dig.
/Magnus
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av -daniel- »

En jävligt dum fråga; vad har jag missat? När & var framgår det att Falk skall sluta? (är det bara jag som är morgonmosig...?).

Men om nu Falken lägger grillorna på hyllan så skall han tackas något oerhört. En riktigt jävla legend. Sjukt lojal, riktig lagspelare. Härlig personlighet. Riktigt föredöme för våra yngre förmågor. Härliga Falken!
Bild
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17535
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av SirDIFalot »

-daniel- skrev:En jävligt dum fråga; vad har jag missat? När & var framgår det att Falk skall sluta? (är det bara jag som är morgonmosig...?).

Men om nu Falken lägger grillorna på hyllan så skall han tackas något oerhört. En riktigt jävla legend. Sjukt lojal, riktig lagspelare. Härlig personlighet. Riktigt föredöme för våra yngre förmågor. Härliga Falken!
Googla bara Nichlas Falk så får du upp 5-6 artiklar. Det är tyvärr sällan difhockey är ute med någonting först längre..
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av -daniel- »

SirDIFalot skrev:
-daniel- skrev:En jävligt dum fråga; vad har jag missat? När & var framgår det att Falk skall sluta? (är det bara jag som är morgonmosig...?).

Men om nu Falken lägger grillorna på hyllan så skall han tackas något oerhört. En riktigt jävla legend. Sjukt lojal, riktig lagspelare. Härlig personlighet. Riktigt föredöme för våra yngre förmågor. Härliga Falken!
Googla bara Nichlas Falk så får du upp 5-6 artiklar. Det är tyvärr sällan difhockey är ute med någonting först längre..
Sen när började vi lite på vad Aftonblaskan skriver? ;) Nädå, stämmer ju säkert. Man har haft det på känn en längre tid...
Bild
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17535
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av SirDIFalot »

-daniel- skrev:
SirDIFalot skrev:
-daniel- skrev:En jävligt dum fråga; vad har jag missat? När & var framgår det att Falk skall sluta? (är det bara jag som är morgonmosig...?).

Men om nu Falken lägger grillorna på hyllan så skall han tackas något oerhört. En riktigt jävla legend. Sjukt lojal, riktig lagspelare. Härlig personlighet. Riktigt föredöme för våra yngre förmågor. Härliga Falken!
Googla bara Nichlas Falk så får du upp 5-6 artiklar. Det är tyvärr sällan difhockey är ute med någonting först längre..
Sen när började vi lite på vad Aftonblaskan skriver? ;) Nädå, stämmer ju säkert. Man har haft det på känn en längre tid...
Inte så pålitlig tidning förstås, men när det är citat från Falken själv så spelar det nog ingen roll vart det står.
Expert.
Mäklaren
Inlägg: 3846
Blev medlem: 2009-06-25
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av Mäklaren »

Tack för allt älskade Falken. Du är störst!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7177
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Tack för alla år i DIF. Du har varit en viktig grundpelare i många år nu. Viktig såväl på isen som utanför den då du alltid visat på hur en Djurgårdare ska uppträda.

Du tillhör den sista generationen spelare som troget följer ett lag genom karriären. Tack vare det kommer du för alltid att kommas ihåg som en äkta järnkamin. Kan inte med ord beskriva känslan över att du nu slutar. Vemod och sorg är väl det bästa ord jag kan komma på men även en stor respekt för ditt beslut.

TACK och lycka till med vad du än väljer att fortsätta med.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Capcash
Inlägg: 909
Blev medlem: 2010-10-07
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av Capcash »

Tack för allt Falk, svårt att hitta någon som är mer djurgårdare i själen än honom!

Lev väl och hoppas vi ser dig i någon form under DIF's organisation!
Användarvisningsbild
Billx
Inlägg: 423
Blev medlem: 2010-07-09

Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16

Inlägg av Billx »

Tack för allt Falken! skulle ju kunna skriva en en bok av hyllningar men tack Djurgårdens största.


nu är det bara att beställa en falk tröjja.
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Skriv svar