Hata luleå

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Hata luleå

Inlägg av Magnutz »

Jepe skrev:
zOscaR skrev:Du har fanimig rätt.
Hatlistan
1.luleå
2. aih
3. hiv/plast cluben/karlstad
Skoja inte nu, hatlistan toppas ALLTID av aih!

1. aih/fuleå
2. gnihet/luläää
3. Fuleå (för alltid)
Fixade lite stavfel i din text.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Hata luleå

Inlägg av Magnutz »

Varje hemmamatch mot lhf vill jag ha flera banderoller som talar om vad vi tycker om oath-breakers, om lag som anmäler andra lag. Om ingen hakar på gör jag dem själv. Läste precis en "krönika" på svenska fans.se där de undrar om einte en saik:are ska anmälas också. ...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2009-10-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Re: Hata luleå

Inlägg av Snazzi »

Luleå... vilka? Vad finns det att hata? En säsong fylld med filmningar och tråkig hockey plus att de slog ut oss i kvarten...

Finns väl minst 20 lag man ogillar mer Luleå.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Hata luleå

Inlägg av DIF_Soldier »

Luleå är bara tragiska, de förtjänar inte mitt hat.
Säg den glädje som varar
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Hata luleå

Inlägg av Magnutz »

ja e int bitter.

eller.

Såg saik förlora igår och blev drabbad av ondskan. Filmningar och fulspel... hata lhf. Det kan ju gå över men.. jag är nog rätt så långsint. ;)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
kotten
Inlägg: 851
Blev medlem: 2009-03-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Gävle

Re: Hata luleå

Inlägg av kotten »

Luleå Hockey. En jävla parentes i svensk ishockey.

Har aldrig lagt en tanke på laget före årets slutspel, och har inga planer på att göra det i framtiden heller.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
DIFwishes
Inlägg: 254
Blev medlem: 2010-11-24
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Hata luleå

Inlägg av DIFwishes »

Luleå Hockeys sportchef Lars ”Osten” Bergström har skitit i fläkten fullständigt, och klubben försvarar honom. Skrikit rasistiska uttalanden son ”svinjävla neger” och ”negersvin” på läktaren i samband med första semifinalen mot Skellefteå. http://bit.ly/eMCJmO
B.I.B.A
Inlägg: 2832
Blev medlem: 2009-08-06

Re: Hata luleå

Inlägg av B.I.B.A »

DIFwishes skrev:Luleå Hockeys sportchef Lars ”Osten” Bergström har skitit i fläkten fullständigt, och klubben försvarar honom. Skrikit rasistiska uttalanden son ”svinjävla neger” och ”negersvin” på läktaren i samband med första semifinalen mot Skellefteå. http://bit.ly/eMCJmO
Det här är fruktansvärt roligt! Anmälaren anmäld! Hoppas han får minst två matcher så kommer jag sova gott tills nästa säsong! :lol:
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Hata luleå

Inlägg av Jepe »

DIFwishes skrev:Luleå Hockeys sportchef Lars ”Osten” Bergström har skitit i fläkten fullständigt, och klubben försvarar honom. Skrikit rasistiska uttalanden son ”svinjävla neger” och ”negersvin” på läktaren i samband med första semifinalen mot Skellefteå. http://bit.ly/eMCJmO
Skulle inte vara förvånad om det var sant. Man märkte ju direkt i C+ sändningen att allt inte stod rätt till i skallen på den individen.
2014-04-07, vad hände?
DIFwishes
Inlägg: 254
Blev medlem: 2010-11-24
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Hata luleå

Inlägg av DIFwishes »

Så här kommenterar "Osten":

"Jag är definitivt inte rasist. Det här är så lågt att det knappt är värt att kommentera.
Jag skulle aldrig säga något sådant och allt handlar bara om spekulationer"

Var det inte han som också sa att matcher skall avgöras på isen och att Luleå inte skulle sjunka så lågt att de skulle anmäla spelare? Och vad gjorde han sen? Så "Ostens" "sanningar" är nog inte mycket att hänga upp i norrskenet.
Användarvisningsbild
carne
Inlägg: 177
Blev medlem: 2009-03-02
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hata luleå

Inlägg av carne »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2779713.ab

Hoppas verkligen att han får böta dyrt :lol:
No Rules In The Animal Kingdom
Användarvisningsbild
Millwall
Inlägg: 415
Blev medlem: 2010-04-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hata luleå

Inlägg av Millwall »

DIFwishes skrev:Luleå Hockeys sportchef Lars ”Osten” Bergström har skitit i fläkten fullständigt, och klubben försvarar honom. Skrikigt rasistiska uttalanden son ”svinjävla neger” och ”negersvin” på läktaren i samband med första semifinalen mot Skellefteå. http://bit.ly/eMCJmO
Det heter GNAGARSVIN och inget annat. I övrigt, vad kan man förvänta sig av en inskränkt bonde som bor i en liten håla där det mest exotiska är Hawaiiskjortor och där alla ser likadana ut.

ÄLSKA DJURGÅR´N - HATA AIK
Senast redigerad av Millwall den 2011-03-24 18:46:45, redigerad totalt 1 gånger.
barrskog
Inlägg: 11
Blev medlem: 2011-03-24

Re: Hata luleå

Inlägg av barrskog »

DIFwishes skrev:Så här kommenterar "Osten":

"Jag är definitivt inte rasist. Det här är så lågt att det knappt är värt att kommentera.
Jag skulle aldrig säga något sådant och allt handlar bara om spekulationer"

Var det inte han som också sa att matcher skall avgöras på isen och att Luleå inte skulle sjunka så lågt att de skulle anmäla spelare? Och vad gjorde han sen? Så "Ostens" "sanningar" är nog inte mycket att hänga upp i norrskenet.
Nu verkar gubben ha svängt..

"Vad säger du om att du uppges ha skrikit ”svinjävla neger” och ”negersvin” mot Yared Hagos?

- Jag kan säkert ha sagt någon harang i stridens hetta, och kanske har jag uttryckt mig olämpligt någon gång. Jag har också sagt till en i publiken som skrikit på mig att hålla käften.."

http://www.folkbladet.nu/247507/2011/03 ... gen-rasist

Humor
DIFwishes
Inlägg: 254
Blev medlem: 2010-11-24
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Hata luleå

Inlägg av DIFwishes »

Nu skyller Luleås vice klubbdirektör, Thor Stöckel på Djurgården också:

"Jag undrar om det är någon kampanj mot "Osten" eller om någon i Djurgården är sur för att de blev utslagna."

De verkar inte vara helt hemma däruppe.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Hata luleå

Inlägg av Magnutz »

DIFwishes skrev:Nu skyller Luleås vice klubbdirektör, Thor Stöckel på Djurgården också:

"Jag undrar om det är någon kampanj mot "Osten" eller om någon i Djurgården är sur för att de blev utslagna."

De verkar inte vara helt hemma däruppe.
Du, de är fan borta på riktigt. Helt enormt vilka storstadskomplex de lider av. Fast deras beteende nu går ju hand i hand med deras resonemang angående anmälningen av Mackan och Jimpa. De säger en sak klockan 11.00 och sen byter de helt 13.10. De är fanimej inte ens nära att vara hemma där uppe.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar