"Landslagsuttagne Krüger om TV-spel"

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: "Landslagsuttagne Krüger om TV-spel"

Inlägg av android »

Trodde att vi diskuterade hur han, i tv-spelet, ville att centrar i allmänhet och han själv i synnerhet skulle agera. Traditionellt eller inte. Känns som det hör till den allmänna tv-spelstråden.

Jag tycker att man borde gå över till att spela Elitserien på Tv-spel. Då kan man bygga till kanske 3-4000 platser på hovet.

Tänker er förstafemman

Kempe - Norman - Kruger (som vinge)

Cehlin (offensiv) - Brodin(defensiv samt slagskämpe)

Owyua i kassen.

Ragge som videocoach och Hardy som tv-reparatör. Micke får se till att kontrollerna är hela och rena.

Lägg till 13000 galna järnkaminer på läktaren.

Man hade inte behövts vara där så jävla länge heller. En kvart per match. Alla orkar sjunga. Ingen får Öl-koma i mittenperioden.

E-sport är det nya.

I periodpauserna får DIF-knattarna komma in och spela. Dom spelar utan icing och offside samt med klassiska kontroller.

Nilson lirar i fjärde-femman och med NHL-94 kontroller.

Det värsta blir ju efter tre raka torskar i januari.

"Landslagsuttagne Mario (NHL 11) om ishockey" där mario berättar att grabbarna har varit nere på sjön och lirat lite. Dom ska ha en 2 mot 2 turnering.

-Daniel- blir galen för att dom spelar hockey under tv-spelssäongen.

Parallella universum är fan guld värt.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: "Landslagsuttagne Krüger om TV-spel"

Inlägg av -daniel- »

Hahah.... ja, detta hade kanske varit något.

Vem sitter i disciplinnämnden och avgör om något gjort något otillåtet (exempelvis tagit ut målvakten för motståndarlaget när ens eget jagar kvittering?). Håkan Loob?

TV-expert blir helt klart Gunde Svan. Han vet inte ens vad hockey är men han kan konstant sitta och vråla "KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR DÅ! DU FÅR 40 BOYARDER OM DU VINNER MATCHEN, KEMPE!".

Ibland får spelarna rehab träna; när de fått Xbox-kontroll-tumme, siraps-arsle av att sitta still för mycket, gam-nacke eftersom de suttit och stirrat upp mot jumbotronen där jag antar spelet utförs. Då kan de bli borta 2-3 veckor från spel och får komma hem till farbror Hardy som tar hand om dem. Är det Xbox-tumme som är syndromet kan Hardy ersätta sin snuttefilt och istället ta tummen och suga på när det blir kvällning.
Bild
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: "Landslagsuttagne Krüger om TV-spel"

Inlägg av DIF_Soldier »

Jag ser då iallafall fram mot inslaget. Kan bli kul.
Säg den glädje som varar
vidde
Inlägg: 7
Blev medlem: 2010-02-28

Re: "Landslagsuttagne Krüger om TV-spel"

Inlägg av vidde »

Helt ärligt jag undrar vad som är så fel med den interjuven egentligen?
Skriv svar