Läser DIF-ledningen forumet?

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Mats W
Inlägg: 31
Blev medlem: 2005-10-03
Ort: Saltsjöbaden, Stockholm

Läser DIF-ledningen forumet?

Inlägg av Mats W »

Jag undrar om någon vet om klubbledningen samt spelare och tränare tar del av de diskussioner som förs här på forumet. Anledningen till min undran är att jag tycker det sprudlar av engagemang, idéer och åsikter som är väl värda att faktiskt ta upp på en högre nivå och kanske t.o.m. föra över till "verkligheten". :)
Användarvisningsbild
Don_T
Inlägg: 809
Blev medlem: 2005-07-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Vasastan

Inlägg av Don_T »

Jag har hört från dem att de läser här i forumet. De svarar även ibland.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 7176
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Det vore yrkesfel annars. Känner de inte av supportrarna nu och då blir det mycket svårt att t.ex. vända publikfrågan och intresset kring hockeyn.

Jag har personligen ingen aning om de gör det eller i vilken utsträckning, men man får verkligen hoppas och tro att de besöker sidan frekvent.

Spelarna kanske inte alltid ska läsa vad besvikna supportrar känner. Våra sinnesstämningar är väl inte alltid på topp och en och annan obefogad sågning av tränare och spelare förekommer. Ser inte vad som skulle gynna en spelare att läsa en massa skit om sig själva.
Användarvisningsbild
Jojje
Inlägg: 828
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Östermalm

Inlägg av Jojje »

Don_T skrev:Jag har hört från dem att de läser här i forumet. De svarar även ibland.
De var med lite i början och tack vare mina inlägg och trådar så fick ni ett möte med DIF.

Nu verkar de dock borta med vinden.
Mitt-i-klacken 1983
Inlägg: 388
Blev medlem: 2006-10-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermanland

Inlägg av Mitt-i-klacken 1983 »

Jag skulle gärna se ett inlägg från någon, gärna Challe eller Säcken, där vi kan få svar på diverse frågor som återkommer nu när vi har en svacka.
Vad gjorde laget t.ex när det var speluppehåll för Karjala Cup?
Tränas det pp?
Hur ska vi få ett samlat lag vid nedsläpp (och då pratar jag om första perioden...) som åker skridskor och jobbar från första sekund?
Vad har laget för uppladdning innan match?
Hur gör vi för att bryta vår negativa trend?

Vet att vi fans fyller en oerhört viktig funktion med att vara där och ge full support i alla väder, men nu börjar även vi hamna i en negativ trend där flera av oss sviker och hellre sparar pengarna och kollar tv:n eller nöjer oss med usla radiokommentatorer på webradion. Det blir lite moment 22 av det hela. Laget behöver inspiration från fansen och fansen får ingen inspiration av laget. Hur bryter vi trenden och hur kommer vi tillbaka i matchen?
Användarvisningsbild
Bautabröl
Inlägg: 961
Blev medlem: 2006-10-17
Ort: Hedvig Eleonora fs
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Jojje skrev:
Don_T skrev:Jag har hört från dem att de läser här i forumet. De svarar även ibland.
De var med lite i början och tack vare mina inlägg och trådar så fick ni ett möte med DIF.

Nu verkar de dock borta med vinden.
Nu kommer jag ihåg varför han var så irriterande...
Skriv svar