JVM

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Inlägg: 3315
Blev medlem: 2009-02-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

JVM

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Hittade ingen JVM-tråd och det borde det ju finnas. Jag kommer sitta uppe och se alla Sveriges matcher och det kan ju vara kul att prata av sig någonstans ibland.

Fin start av Cehlin med 2+1 p. mot Norge men ikväll blir det en tuffare match mot Ryssland. Ska bli kul att se hela laget men framförallt Cehlin, Landeskog och Lehner!
Beatin
Inlägg: 73
Blev medlem: 2009-08-29

Re: JVM

Inlägg av Beatin »

Bra tråd! Jag kommer se till att hålla dig sällskap under nätterna!!
Användarvisningsbild
Kentta
Inlägg: 3893
Blev medlem: 2010-03-20
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: JVM

Inlägg av Kentta »

SkönaDjurgårn skrev:Hittade ingen JVM-tråd och det borde det ju finnas. Jag kommer sitta uppe och se alla Sveriges matcher och det kan ju vara kul att prata av sig någonstans ibland.

Fin start av Cehlin med 2+1 p. mot Norge men ikväll blir det en tuffare match mot Ryssland. Ska bli kul att se hela laget men framförallt Cehlin, Landeskog och Lehner!
Landeskog är väl skadad? Tyckte jag läste det någonstans..
Glory
Inlägg: 87
Blev medlem: 2010-09-17

Re: JVM

Inlägg av Glory »

Kentta skrev:
SkönaDjurgårn skrev:Hittade ingen JVM-tråd och det borde det ju finnas. Jag kommer sitta uppe och se alla Sveriges matcher och det kan ju vara kul att prata av sig någonstans ibland.

Fin start av Cehlin med 2+1 p. mot Norge men ikväll blir det en tuffare match mot Ryssland. Ska bli kul att se hela laget men framförallt Cehlin, Landeskog och Lehner!
Landeskog är väl skadad? Tyckte jag läste det någonstans..
Ja tyvär, hoppas han är tillbaka till Kanada matchen iallafall. Cehlin - lander - landeskog verkar ju ha lyckats bra i de matcher som spelats.


Lär också sitta uppe alla matcher :)
Mash
Inlägg: 2340
Blev medlem: 2010-09-23

Re: JVM

Inlägg av Mash »

Jag sitter uppe ikväll, förväntar mig en riktigt bra match :)
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Inlägg: 3315
Blev medlem: 2009-02-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: JVM

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Naaee är det sant, är Landeskog skadad?! Fan vad tråkigt, hoppas han är tillbaka till nästa match. :(

Kul att det är fler som ska kika iaf. Var väl inte direkt förvånande - but still fun! :)
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17510
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: JVM

Inlägg av SirDIFalot »

SkönaDjurgårn skrev:Naaee är det sant, är Landeskog skadad?! Fan vad tråkigt, hoppas han är tillbaka till nästa match. :(

Kul att det är fler som ska kika iaf. Var väl inte direkt förvånande - but still fun! :)
Känns väl lite dumt att han spelade skadad mot Norge, den matchen om någon hade han väl kunnat vila?
Expert.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Inlägg: 3315
Blev medlem: 2009-02-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: JVM

Inlägg av SkönaDjurgårn »

SirDIFalot skrev:
SkönaDjurgårn skrev:Naaee är det sant, är Landeskog skadad?! Fan vad tråkigt, hoppas han är tillbaka till nästa match. :(

Kul att det är fler som ska kika iaf. Var väl inte direkt förvånande - but still fun! :)
Känns väl lite dumt att han spelade skadad mot Norge, den matchen om någon hade han väl kunnat vila?
Ja precis, jag läste nu att han hade problem med foten redan inför turneringen. Det står ju också att han kanske missar mycket mer än matchen ikväll vilket vore grymt trist!
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: JVM

Inlägg av Magnutz »

Hade nån någon stream? Det vore ju kul att se lite av våra junistalanger!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Biaas
Inlägg: 234
Blev medlem: 2009-11-07

Re: JVM

Inlägg av Biaas »

Magnutz skrev:Hade nån någon stream? Det vore ju kul att se lite av våra junistalanger!
Nattens match går på svt1
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: JVM

Inlägg av Magnutz »

Biaas skrev:
Magnutz skrev:Hade nån någon stream? Det vore ju kul att se lite av våra junistalanger!
Nattens match går på svt1
Sweet, tack. Hade glömt www.tv.nu haha!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
crike
Inlägg: 2295
Blev medlem: 2009-11-21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: JVM

Inlägg av crike »

Blir att jobba hemifrån imorgon, så däckar jag inte på soffan så finns jag också där framför skärmen. Att Landeskog inte kan spela är ett stort avbräck, ska bli intressant att se Tarasenko i Ryssland, ska enligt expertisen vara något utöver det vanliga.
Mash
Inlägg: 2340
Blev medlem: 2010-09-23

Re: JVM

Inlägg av Mash »

Den finns även på svtplay, slipper man lämna datorstolen :D

40minuter kvar, segt med inget försnack. Eller är blir det försnack vid 01.00 eller är det då matchen börjar?
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: JVM

Inlägg av Daniel942 »

2 minuter!
DIF!
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8114
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: JVM

Inlägg av Mattias_87 »

Sådärja. Mycket hockey nu och det älskar vi. Jag säger 4-3 till Sverige :)
Avskaffa tre mot tre.
Skriv svar