NHL 11

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Användarvisningsbild
Heaty
Inlägg: 673
Blev medlem: 2009-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Rönninge

NHL 11

Inlägg av Heaty »

När alla dessa jävla folk drar från matcherna när man utklassar dem. Senast så spelade jag mot en snubbe vid namn to87m (spela alltså inte mot honom) och han hade ett väldigt mycket bättre lag än vad jag hade, han hade drygt 75-80+ på varje spelare och Mason i mål medans min bästa spelare hade 74. Jag spelar totalt ut honom med DIF taktik och leder med 6-0 i slutet av andra, och nu lämnar han matchen så klart. Och nu står jag där med byxorna nere, med 5 stycken som behöver kontrakt och jag blev bestulen på en stor summa EApucks, detta är naturligtvis inte den första och inte heller den sista gången det här händer, och jag funderar just därför på att lägga ner med HUT.
Har detta hänt er någon gång innan? Och borde man inte kunna dela ut EApucks även fast anslutningen bryts?
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Enormt irreterande på NHL 11.

Inlägg av DIF_Soldier »

Jag har valt att inte inhandla NHL11 då förbättringarna var för få, men man kan väl tänka sig att om man som spelare avbryter en match tilldelas de minus som det bör ge och motspelaren får de poäng som tilldelas vid vinst.

Så var det på NHL10 iallafall.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Crashmash
Inlägg: 2030
Blev medlem: 2006-09-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Enormt irreterande på NHL 11.

Inlägg av Crashmash »

NHL11 är underbart. Idioter är idioter.
Användarvisningsbild
Heaty
Inlägg: 673
Blev medlem: 2009-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Rönninge

Re: Enormt irreterande på NHL 11.

Inlägg av Heaty »

Crashmash skrev:NHL11 är underbart. Idioter är idioter.
Jag har inget emot NHL11, jag älskar NHL11. Dock så borde det väl vara ganska enkelt att göra en update där man inte torskar så jävla mycket på att folk drar?
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Enormt irreterande på NHL 11.

Inlägg av Daniel942 »

Heaty skrev:När alla dessa jävla folk drar från matcherna när man utklassar dem. Senast så spelade jag mot en snubbe vid namn to87m (spela alltså inte mot honom) och han hade ett väldigt mycket bättre lag än vad jag hade, han hade drygt 75-80+ på varje spelare och Mason i mål medans min bästa spelare hade 74. Jag spelar totalt ut honom med DIF taktik och leder med 6-0 i slutet av andra, och nu lämnar han matchen så klart. Och nu står jag där med byxorna nere, med 5 stycken som behöver kontrakt och jag blev bestulen på en stor summa EApucks, detta är naturligtvis inte den första och inte heller den sista gången det här händer, och jag funderar just därför på att lägga ner med HUT.
Har detta hänt er någon gång innan? Och borde man inte kunna dela ut EApucks även fast anslutningen bryts?
Dagens i-landsproblem? :roll:
DIF!
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Enormt irreterande på NHL 11.

Inlägg av pulverapa »

Jag spelar NHL 11 en hel del. Jag spelar i världens bästa lag, typ...

http://www.easportsworld.com/en_US/club ... /standings

Att folk drar är ett väldigt vanligt problem. Alltför vanligt. Och irriterande. Man vill ju göra poäng med sin gubbe!! :lol:
DIFnacka
Inlägg: 175
Blev medlem: 2009-11-13
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Nacka

Re: Enormt irreterande på NHL 11.

Inlägg av DIFnacka »

Även jag spelar NHL 11 en hel del online. Dessvärre så har jag den senaste veckan haft problem med att ansluta till EA servrarna vilket gör att man inte kan spela online. Är det någon har inne som har haft liknande problem som vet hur man löser dem?
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Re: Enormt irreterande på NHL 11.

Inlägg av lilleman »

DIFnacka skrev:Även jag spelar NHL 11 en hel del online. Dessvärre så har jag den senaste veckan haft problem med att ansluta till EA servrarna vilket gör att man inte kan spela online. Är det någon har inne som har haft liknande problem som vet hur man löser dem?
Funkar ditt internet bra hemma och så eller glappar det ibland?
Annars så kan man ju alltid typ ringa något kontaknummer till EA Sports eller någonting sånt. Kolla det.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
DIFnacka
Inlägg: 175
Blev medlem: 2009-11-13
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Nacka

Re: Enormt irreterande på NHL 11.

Inlägg av DIFnacka »

Internet funkar utmärkt till datorn så det är därflr jag tycker det är konstigt. Jag får nog ta och ringa deras support och se vad som är fel.
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Användarvisningsbild
Hawk
Inlägg: 1545
Blev medlem: 2006-09-06
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Munkedal västkusten

Re: Enormt irreterande på NHL 11.

Inlägg av Hawk »

DIFnacka skrev:Även jag spelar NHL 11 en hel del online. Dessvärre så har jag den senaste veckan haft problem med att ansluta till EA servrarna vilket gör att man inte kan spela online. Är det någon har inne som har haft liknande problem som vet hur man löser dem?
Har haft samma problem, och det finns inget du kan göra. Dom har haft problem med deras servrar.
Användarvisningsbild
Millwall
Inlägg: 415
Blev medlem: 2010-04-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Enormt irreterande på NHL 11.

Inlägg av Millwall »

Ut och skaffa tjejer grabbar. Man kan ha mycket roligare tillsammans med dom än med ett TV-spel.
Användarvisningsbild
Crashmash
Inlägg: 2030
Blev medlem: 2006-09-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Enormt irreterande på NHL 11.

Inlägg av Crashmash »

Millwall skrev:Ut och skaffa tjejer grabbar. Man kan ha mycket roligare tillsammans med dom än med ett TV-spel.
Så man kan inte både ligga och lira?
Användarvisningsbild
Hawk
Inlägg: 1545
Blev medlem: 2006-09-06
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Munkedal västkusten

NHL 11

Inlägg av Hawk »

Tjohejsan ! Jag och en polare är sugen på att starta EASHL klubb. Så finns det några som är intresserad så maila mig på karlssonmunkedal84@gmail.com

(endast seriösa lirare)
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: NHL 11

Inlägg av DIF_Soldier »

Att tala om vilken plattform det gäller är nog att föredra.
Säg den glädje som varar
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: NHL 11

Inlägg av Jockmaniac »

Varför i hela fridens namn finns inte Mackan Nilson med på detta spelet? Eller har någon hittat honom?
100% DJURGÅRDSJ***L
Skriv svar