F2: HV71 - Djurgårdens IF, 17/4 2010 - bortaklacken slutsåld

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Rallarn
Inlägg: 67
Blev medlem: 2010-01-07
Säsongskort: Ja

Re: F2: HV71 - Djurgårdens IF, 17/4 2010 - bortaklacken slutsåld

Inlägg av Rallarn »

Nej varför då? Tror HV skulle vara bättre utan Liv. Han har ju förfan under 90% i räddningsprocent nu :lol:
Däremot skulle han kunna få kapa Thörnberg. HATAR den jävla downsfi**an
Användarvisningsbild
JohanLindholm
Inlägg: 18
Blev medlem: 2009-01-30
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: F2: HV71 - Djurgårdens IF, 17/4 2010 - bortaklacken slutsåld

Inlägg av JohanLindholm »

MonkeyBusiness skrev:
stefaaaan skrev:Hur gammal kan han va 12? han är nog en av dom fjuniga småglinen som brukar springa runt i fred perry kläder och hetsa mot motståndarfansen!
Vad jag vet har jag inte använt en enda smiley i mina inlägg, så var du fick 12 ifrån vet jag inte. Säkert ingen som bryr sig här, men jag är 30 år gammal och är far till två små framtida hv-spelare.

Göra om tråden till en matchtråd igen?
Måste hoppa in i diskussionen en snabbis. "Far till två små framtida hv-spelare"? Då måste jag tyvär säga att dina barn inte har någon speciellt bra framtid, och Djurgårn har i alla fall tur att Helge Fossmo inte dömer matcherna, fastän man kan tro att det är så.
Djurgårdens IF - Lite Finare, Lite Bättre!
Användarvisningsbild
Acke83
Inlägg: 285
Blev medlem: 2010-01-02

Re: F2: HV71 - Djurgårdens IF, 17/4 2010 - bortaklacken slutsåld

Inlägg av Acke83 »

Gillade när petter kommenterade difs stolpskott i första med orden" Liv har kontroll på den där så han släpper den.."
:oops:
Slutspel
Inlägg: 223
Blev medlem: 2009-01-05
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: F2: HV71 - Djurgårdens IF, 17/4 2010 - bortaklacken slutsåld

Inlägg av Slutspel »

Hoppas Snazzi m.fl. fortsätter att skydda bortaklackens agerande. Det är ju helt emot Djurgården Hockeys åsikter och drabbar föreningen, men va fan, sånt som händer eller hur!?

http://difhockey.se/nyhet.php?news=7034
Mäklaren
Inlägg: 3846
Blev medlem: 2009-06-25
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: F2: HV71 - Djurgårdens IF, 17/4 2010 - bortaklacken slutsåld

Inlägg av Mäklaren »

Helt korrekt beslut av DIF. Tack alla drägg som var på plats och förstörde... inte nog med att ni snor andras platser på bussen, ni ger oss normala människor inte möjligheten att se kommande bortamatcher live. Avgå!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Skriv svar