K5: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 26/3 2010 (OBS! Globen)

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Caveman
Inlägg: 2480
Blev medlem: 2006-10-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: K5: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 26/3 2010 (OBS! Globen)

Inlägg av Caveman »

sthlm_dif skrev:Släpp den här diskussionen, den leder ingenvart.
Om enskilda individer vill vara bittra och sitta och sura över att dom inte får se hockey på Hovet så får det stå för dom.
Det är bättre att andra personer som uppskattar det DIF Hockey gör får dessa biljetterna istället, så det är väl bara onödigt att ens försöka uppmana de som inte uppskattar en semifinal i Globen att gå överhuvudtaget.

Vi andra går i vanlig ordning och ger DIF en hjälpande hand på vägen mot nya framgångar.
Det är vad jag sagt hela tiden, OM jag nu inte går på match 5 i semin så är biljetten betald och en Djurgårdare kommer att få den till skänks av mig. Men som sagt match 2 & 4 ska jag på. Vet inte vilka du tänker på när u skriver "Det är bättre att andra personer som uppskattar det DIF Hockey gör" Förstår inte allt jävla gnäll, jag har inte missat en match & vad det gäller mig så uppskattar jag vad DIF Hockey gör, det kan Janne E intyga.


NU lämnar jag detta ämne, det är meningslöst då vissa tror att dom vet allt.......
Användarvisningsbild
sthlm_dif
Inlägg: 1737
Blev medlem: 2008-04-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: K5: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 26/3 2010 (OBS! Globen)

Inlägg av sthlm_dif »

Caveman skrev:Vet inte vilka du tänker på när u skriver "Det är bättre att andra personer som uppskattar det DIF Hockey gör" Förstår inte allt jävla gnäll, jag har inte missat en match & vad det gäller mig så uppskattar jag vad DIF Hockey gör, det kan Janne E intyga.
Jag menade bara att det är bättre att personer som uppskattar Globen får tillgång till din biljett, om du ändå inte vill gå, var lite dåligt formulerat från min sida.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
Caveman
Inlägg: 2480
Blev medlem: 2006-10-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: K5: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 26/3 2010 (OBS! Globen)

Inlägg av Caveman »

sthlm_dif skrev:
Caveman skrev:Vet inte vilka du tänker på när u skriver "Det är bättre att andra personer som uppskattar det DIF Hockey gör" Förstår inte allt jävla gnäll, jag har inte missat en match & vad det gäller mig så uppskattar jag vad DIF Hockey gör, det kan Janne E intyga.
Jag menade bara att det är bättre att personer som uppskattar Globen får tillgång till din biljett, om du ändå inte vill gå, var lite dåligt formulerat från min sida.
Som sagt: OM jag nu inte går på match 5 i semin så är biljetten betald och en Djurgårdare kommer att få den till skänks av mig. Men som sagt match 2 & 4 ska jag på.
Fast nu när det blev LHC så känns det som om jag kommer att gå på alla matcher.
Spring, Spring, Linköping!
Skriv svar