Låten

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
DIF!<3
Inlägg: 2
Blev medlem: 2010-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Eskilstuna

Låten

Inlägg av DIF!<3 »

Är det någon som vet vad låten heter som är med på Jimmies sammanställning av säsongen? :)
Användarvisningsbild
1891
Inlägg: 261
Blev medlem: 2009-09-11
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Stockholm

Re: Låten

Inlägg av 1891 »

Double Nature av Mustasch :)
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
DIF!<3
Inlägg: 2
Blev medlem: 2010-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Eskilstuna

Re: Låten

Inlägg av DIF!<3 »

Tack :) det kommer gå hela vägen!
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Re: Låten

Inlägg av lilleman »

Denna rubrik är den tydligaste som någonsin gjorts under detta forums historia. Well done! :wink:
Det är ju fan som att döpa tråden " Djurgårdens IF-Timrå 9/1" till "Matchen" och då låter det bara som tv4 jippomatch mellan ett par kändisgrabbar(Hur jävla känd är idol-Ola egentligen?! Och Dogge-Doggelito, blev han känd efter Siba reklam eller?) och fotbollshjältarna från 94.

Om man ska gå ännu mera off-topic och fortsätta snacket om Dogge-Doggelitos Sibas reklam så kan ju jag meddela att jag just var i Spanien och spelade in en reklamfilm för El-Giganten där jag gjorde reklam för min penis, El Gigante!

Ha en trevlig dag!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
1891
Inlägg: 261
Blev medlem: 2009-09-11
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Stockholm

Re: Låten

Inlägg av 1891 »

lilleman skrev:Om man ska gå ännu mera off-topic och fortsätta snacket om Dogge-Doggelitos Sibas reklam så kan ju jag meddela att jag just var i Spanien och spelade in en reklamfilm för El-Giganten där jag gjorde reklam för min penis, El Gigante!

Ha en trevlig dag!
Där fick du till det va? :P
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2009-10-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Re: Låten

Inlägg av Snazzi »

1891 skrev:
lilleman skrev:Om man ska gå ännu mera off-topic och fortsätta snacket om Dogge-Doggelitos Sibas reklam så kan ju jag meddela att jag just var i Spanien och spelade in en reklamfilm för El-Giganten där jag gjorde reklam för min penis, El Gigante!

Ha en trevlig dag!
Där fick du till det va? :P
Låt dig inte luras! Hans mamma döpte honom till lilleman av en anledning!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Soulsic
Inlägg: 316
Blev medlem: 2009-02-07
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Låten

Inlägg av Soulsic »

lilleman skrev: Om man ska gå ännu mera off-topic och fortsätta snacket om Dogge-Doggelitos Sibas reklam så kan ju jag meddela att jag just var i Spanien och spelade in en reklamfilm för El-Giganten där jag gjorde reklam för min penis, El Gigante!
Det där är dock Henrik Hjelts skämt som han sa i Time Out en gång. Se länk 5.45.

Men det kanske är du som är Henrik Hjelt? :)
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Re: Låten

Inlägg av lilleman »

Soulsic skrev:
lilleman skrev: Om man ska gå ännu mera off-topic och fortsätta snacket om Dogge-Doggelitos Sibas reklam så kan ju jag meddela att jag just var i Spanien och spelade in en reklamfilm för El-Giganten där jag gjorde reklam för min penis, El Gigante!
Det där är dock Henrik Hjelts skämt som han sa i Time Out en gång. Se länk 5.45.

Men det kanske är du som är Henrik Hjelt? :)
Det stämmer. Det är rätt kul faktiskt. Fan vad du har koll förresten. Om jag är Henrik Hjelt? Nej för fan. Vem fan vill bli en lång, flintskallig kille som spelar en jävla badvakt i Playa-Del-Sol? Mer självinstinkt en så har jag.

Snazzi: Jag är kort, men resten är bra, det lovar jag :wink:
1891: Det får du bestämma :wink:
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2009-10-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Re: Låten

Inlägg av Snazzi »

lilleman skrev: Snazzi: Jag är kort, men resten är bra, det lovar jag :wink:
Har du Facebook? :roll:
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Soulsic
Inlägg: 316
Blev medlem: 2009-02-07
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Låten

Inlägg av Soulsic »

lilleman skrev:
Soulsic skrev:
lilleman skrev: Om man ska gå ännu mera off-topic och fortsätta snacket om Dogge-Doggelitos Sibas reklam så kan ju jag meddela att jag just var i Spanien och spelade in en reklamfilm för El-Giganten där jag gjorde reklam för min penis, El Gigante!
Det där är dock Henrik Hjelts skämt som han sa i Time Out en gång. Se länk 5.45.

Men det kanske är du som är Henrik Hjelt? :)
Det stämmer. Det är rätt kul faktiskt. Fan vad du har koll förresten. Om jag är Henrik Hjelt? Nej för fan. Vem fan vill bli en lång, flintskallig kille som spelar en jävla badvakt i Playa-Del-Sol? Mer självinstinkt en så har jag.

Snazzi: Jag är kort, men resten är bra, det lovar jag :wink:
1891: Det får du bestämma :wink:
Jag har dragit igenom dom där Time Out blandade klippen ett par gånger så det sätter sig på minnet :D
Skriv svar