ja jag överreagerar men sånt här får den vidskeplige tävlingsmänniskan att vakna
Instämmer. Vem behöver den infon nu?
Vidskepelse är en irrationell mental sjukdom och dess brukare behöver hjälp.
Bra av DIF Hockey att inte tramsa.
Helt korrekt. Har själv äntligen lyckats ta mig ur häxornas grepp och kan nu leva fritt utan att behöva oroa mig för nycklar på bordet, svarta katter osv. Känns riktigt bra.
Damhockey i all ära och all lycka till dem i slutspelet men nu finns det inte en artikel om den stundande kvartsfinalserien för herrarna som featured på startsidan. Det och dåligt sålt till på söndag - kom igen nu DIF! Öka hypen.
Snälla nån, korrekturläs artiklarna! Artikeln om Posslers förlängning innehåller flera fel. Det är skamligt att se särskrivningar och stavfel på Djurgårdens hemsida.
Några exempel:
”Jag vill vara med på resan, är Gustav Possler.”
”lag bygget”
Sist men inte minst - ett kontrakt förlängs med två år, inte i.
DIF_Soldier skrev:Snälla nån, korrekturläs artiklarna! Artikeln om Posslers förlängning innehåller flera fel. Det är skamligt att se särskrivningar och stavfel på Djurgårdens hemsida.
Några exempel:
”lag bygget”
Ska han förlänga konstant under två års tid?
Vet inte rätta benämningen men "signaturen" ska såklart vara DIF med versaler också!
DIF_Soldier skrev:Snälla nån, korrekturläs artiklarna! Artikeln om Posslers förlängning innehåller flera fel. Det är skamligt att se särskrivningar och stavfel på Djurgårdens hemsida.
Några exempel:
”lag bygget”
Ska han förlänga konstant under två års tid?
Vet inte rätta benämningen men "signaturen" ska såklart vara DIF med versaler också!
"Jimmei Ölvetsda är redan ett namn som ger eko i föreningen och bland supportrar som minns hans fart, inställning och kunskaper på isen som spelare. Mycket av det har han tagit med sig som fystränare och han ligger bakom träningsprogrammet som ska se till att våra spelare orkar fortsätta utvecklas under säsongen.
– Just nu är vi en uppstartsperiod. Lite lägre vikter men med flera repetitioner, säger han.
– Just nu är alla nya spelare här dagligen med oss så vi kan se vad de går för och coacha dem lite, fortsätter han"...