Tyvärr så tror jag att du har rätt om Lindbom, även om jag givetvis hoppas att du har fel! Jag hoppas verkligen att oavsett vem som står på måndag så ser dom till att skydda honom!Vikas skrev: ↑2023-04-09 19:04:37Man vrider sig inte i plågor efter en knäskada och spelar igen en vecka senare. Speciellt inte som målvakt.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2023-04-09 19:00:20Något du tror eller vet?
Djurgården har väl inte gått ut med något?
De har inte gått ut med något, och kommer inte göra det heller. Men allt annat än season over (alternativt nån senare match i eventuell final om han hade tur) för Lindbom vore ett mirakel.
Skadetråden
Skadetråden
Skadetråden
lite om Klasen och varför han missade nån match mot löven. Tydligen inte ljumskarna
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... an-matcher
Skadetråden
Kändes "skönt" att läsa faktiskt. Bara att hoppas att ljumskarna fortsätter att hålla nu.m0ng00se skrev: ↑2023-04-13 10:27:25 lite om Klasen och varför han missade nån match mot löven. Tydligen inte ljumskarna
Skadetråden
” Enligt Djurgården kommer Lindbom sannolikt att kunna spela i finalen mot Modo. Men frågan är från vilken match.”
Hockeynews.se
Hockeynews.se
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
-
Skadetråden
Jag spelar hellre Myrenberg än Galajda faktiskt.
Skadetråden
Är benägen å hålla med. Även då jag tycker att Galajda gjorde det bra när han kom in när Lindbom blev skadad. Tror "skeptismen" kommer från hans prestationer i grundserien då det så lite svajigt ut ibland
Skadetråden
Vet inte vart jag ska lägga det här inlägget men kanske passar bäst i den här tråden då det är återkommande om fysträningen och skador
På hockeymorgon har dom med AIKs fystränare som pratar en del om deras upplägg, trender, belastning på olika spelare beroende lite på ålder och istid osv. Rätt intressant
På hockeymorgon har dom med AIKs fystränare som pratar en del om deras upplägg, trender, belastning på olika spelare beroende lite på ålder och istid osv. Rätt intressant
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Skadetråden
Är Daniel Glad borta hela säsongen eller kan han komma tillbaka? Danielsson duger inte i en final.
Kontinuitet är nyckeln till framgång
Skadetråden
Jag fattar inte varför han håller en plats i första pp. Ganska ofarlig med skottet. Elliott är bättre på alla punkter.Mattias_87 skrev: ↑2023-04-18 21:18:55 Är Daniel Glad borta hela säsongen eller kan han komma tillbaka? Danielsson duger inte i en final.
Skadetråden
Är väl snarare passningsspelet. Är snabb och resolut. Som ex så kan man jämföra Brodda och Lekkeri. Lekkeri har ett jättebra skott och gamesense. Men kan inte på långa vägar ta emot halvlägen och leverera som Brodda. Brodda kan skjuta direkt på en klassisk smalbens-passning och lite så är ju Danielssons passningsspel.EspenK skrev: ↑2023-04-18 21:21:55Jag fattar inte varför han håller en plats i första pp. Ganska ofarlig med skottet. Elliott är bättre på alla punkter.Mattias_87 skrev: ↑2023-04-18 21:18:55 Är Daniel Glad borta hela säsongen eller kan han komma tillbaka? Danielsson duger inte i en final.
Däremot så är Elliott bra där med, men kanske Garpen värdesätter andra kvaliteter han besitter.
Senast redigerad av Andspe den 2023-04-18 21:34:14, redigerad totalt 2 gång.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Reagerat på det också. Varför spelar man inte med Elliott i första PP?EspenK skrev: ↑2023-04-18 21:21:55Jag fattar inte varför han håller en plats i första pp. Ganska ofarlig med skottet. Elliott är bättre på alla punkter.Mattias_87 skrev: ↑2023-04-18 21:18:55 Är Daniel Glad borta hela säsongen eller kan han komma tillbaka? Danielsson duger inte i en final.
Har en bra bössa, kan skjuta i skäret, stillastående samt ett bra direktskott.
Duktig på att passa.
Men många måste upp rejält nu på fredag. Modo var klasser bättre än oss ikväll.
Vore trevligt med Glad in på fredag.
Söderlund producerade för lite för top 6. / KG
Skadetråden
Har vi någon ny information angående Lindbom? Känns som vi behöver han för att ha en liten chans att ta tre raka nu.
- Jim Morrison
Skadetråden
Tryck i honom sprutor och kör. Skit i hans framtid med Färjestad.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Exakt min åsikt det är do eller die på onsdag så det är bara att köraJim Morrison skrev: ↑2023-04-23 20:32:50Tryck i honom sprutor och kör. Skit i hans framtid med Färjestad.