Skadetråden
- klintan85
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Någon som vet om Liss? Det känns som det är något annat än skada eller sjukdom med tanke på hur dåligt han har spelat senaste tiden.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Skadetråden
Det verkar ju tyvärr som att du har rätt, och nu står det på aftonbladet att Galajda är skadad också...

Skadetråden
Har vi nån målvakt nästa match?
Skadetråden
Undrar om det verkligen är så illa med Lindbom?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Jag vill gärna veta hur det är med både Lindbom och Galajda. Jag utgår från att inte båda är trasiga.
Kontinuitet är nyckeln till framgång
Skadetråden
Jag skulle också vilja veta hur det ligger till med ffa. Lindbom, men även Galajda...Mattias_87 skrev: ↑2023-04-09 13:30:10Jag vill gärna veta hur det är med både Lindbom och Galajda. Jag utgår från att inte båda är trasiga.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Skadetråden
Ett inhopp av Lindbom nu skulle kunna bli en avgörande variabel.HCCL skrev: ↑2023-04-09 14:01:59Jag skulle också vilja veta hur det ligger till med ffa. Lindbom, men även Galajda...Mattias_87 skrev: ↑2023-04-09 13:30:10Jag vill gärna veta hur det är med både Lindbom och Galajda. Jag utgår från att inte båda är trasiga.
Men jag förstår ju att de mörkar. Vi får vackert vänta till imorgon gissar jag.
Söderlund producerade för lite för top 6. / KG
Skadetråden
Lindbom kommer inte spela mer.
Med tanke på att det är ovisst om vi kommer ta in 17-årige Munther från J20 eller inte så är det nog frågetecken kring Galajda också.
Med tanke på att det är ovisst om vi kommer ta in 17-årige Munther från J20 eller inte så är det nog frågetecken kring Galajda också.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Skadetråden
Något du tror eller vet?
Djurgården har väl inte gått ut med något?
Skadetråden
Man vrider sig inte i plågor efter en knäskada och spelar igen en vecka senare. Speciellt inte som målvakt.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2023-04-09 19:00:20Något du tror eller vet?
De har inte gått ut med något, och kommer inte göra det heller. Men allt annat än season over (alternativt nån senare match i eventuell final om han hade tur) för Lindbom vore ett mirakel.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Skadetråden
Ok, nej det såg ju inte bra ut. Samtidigt finns mitt hopp kvar så länge inget bekräftas från DIF.Vikas skrev: ↑2023-04-09 19:04:37Man vrider sig inte i plågor efter en knäskada och spelar igen en vecka senare. Speciellt inte som målvakt.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2023-04-09 19:00:20Något du tror eller vet?
De har inte gått ut med något, och kommer inte göra det heller. Men allt annat än season over (alternativt nån senare match i eventuell final om han hade tur) för Lindbom vore ett mirakel.