Första isträningen på Hovet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Första isträningen på Hovet

Inlägg av DIF_Soldier »

IOR skrev:Men hur svårt är det att lägga en träning på kvällstid alt. en lördag?.
Det är inte alls svårt, men spelarna har också liv. Att försäsongsträna kl 19 en lördag för nån jävla jippogrej är väl inget någon skulle vara så förtjust över.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Första isträningen på Hovet

Inlägg av android »

Tror du har fel. Jag tror att spelarna skulle tycka det var ganska kul och annorlunda om det var ett par tusen åskådare på träningen.

En vanlig försäsongsträning jämfört med en träning med 2000 åskådare som jublar över varje mål. Vet vad jag hade valt. Men då ska det vara uppstyrt.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
08Predators
Inlägg: 9
Blev medlem: 2009-08-11
Ort: Upplands Väsby

Re: Första isträningen på Hovet

Inlägg av 08Predators »

android skrev:Tror du har fel. Jag tror att spelarna skulle tycka det var ganska kul och annorlunda om det var ett par tusen åskådare på träningen.

En vanlig försäsongsträning jämfört med en träning med 2000 åskådare som jublar över varje mål. Vet vad jag hade valt. Men då ska det vara uppstyrt.
Hoppas det det blir så nästa säsong.
Användarvisningsbild
Rash
Inlägg: 713
Blev medlem: 2005-07-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: Första isträningen på Hovet

Inlägg av Rash »

DIF_Soldier skrev:
IOR skrev:Men hur svårt är det att lägga en träning på kvällstid alt. en lördag?.
Det är inte alls svårt, men spelarna har också liv. Att försäsongsträna kl 19 en lördag för nån jävla jippogrej är väl inget någon skulle vara så förtjust över.
Det hade varit en sak om man hade behövt flytta varje eller flera träningspass till kvällen. Men ETT pass tror jag spelarna kan bjuda på.
Lycka är att vara djurgårdare
Skriv svar