Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Rudi
Inlägg: 660
Blev medlem: 2012-07-15
Medlem: Ja, vanlig medlem

Biljettråden

Inlägg av Rudi »

Jag fick inga förköpsmail alls förra säsongen. Det påstods vara för att jag uppgav fel mailadressen när jag registrerade mitt medlemskap. Trots idoga försök verkade det helt omöjligt för gubbarna som svarade på mailen att rätta upp det här i efterhand. Bedrövligt skött. Vill man att folk ska vara medlemmar kan man ju tycka att det är en högst rimlig motprestation att skicka ut medlemskort och förköpslänkar, annars kan man lika gärna vara tydliga med att det bara är medlemsavgiften som är intressant.
Användarvisningsbild
Henkos
Inlägg: 1258
Blev medlem: 2009-10-24
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Lorensberg

Biljettråden

Inlägg av Henkos »

Rudi skrev: 2023-09-28 11:07:11 Jag fick inga förköpsmail alls förra säsongen. Det påstods vara för att jag uppgav fel mailadressen när jag registrerade mitt medlemskap. Trots idoga försök verkade det helt omöjligt för gubbarna som svarade på mailen att rätta upp det här i efterhand. Bedrövligt skött. Vill man att folk ska vara medlemmar kan man ju tycka att det är en högst rimlig motprestation att skicka ut medlemskort och förköpslänkar, annars kan man lika gärna vara tydliga med att det bara är medlemsavgiften som är intressant.
Håller helt med. Bedrövligt skött.

Får du länkarna denna säsong, isf hur löste du det?
Användarvisningsbild
Behring72
Djurgården Hockey
Inlägg: 3
Blev medlem: 2022-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Biljettråden

Inlägg av Behring72 »

Hej!

Alla som är medlemmar ska alltid få erbjudande om förköp inför olika typer av släpp. Vi ser att en del mail hamnar i skräpkorgen för att man för sällan klickar på mail och öppnar dem eller klickar sig vidare, då styr din mail att det klassas som skräppost, olika för varje individ.
Viktigt att du har rätt mailadress registrerad, maila gärna korrekt mail till medlem@difhockey.se eller logga in på mina sidor och uppdatera dina kontaktuppgifter.
https://difhockey.minasidor.club/ finner du biljetter, medlemskap och dina kontaktuppgifter, det är där vi hämtar information inför varje utskick.
Med vänlig hälsning, Thomas Behring DIF Hockey / Marknad.
Flunk
Inlägg: 190
Blev medlem: 2021-09-22
Medlem: Ja, vanlig medlem

Biljettråden

Inlägg av Flunk »

Jag och min grabb har medlemskap familj och vi brukar få en förturslänk fast vi är två medlemmar (utom en gång då vi fick massor). Det har inte varit något problem, men mot råttorna tänkte vi båda ta med flera vänner. Har man bara en länk om man har medlemskap familj eller är det fel?
Praetori
Inlägg: 13757
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Biljettråden

Inlägg av Praetori »

Henkos skrev: 2023-09-28 08:55:06
Praetori skrev: 2023-09-28 08:02:56
Henkos skrev: 2023-09-28 07:34:17
Osten östlund skrev: 2023-09-25 14:38:21 Medlem/ säsong..... biljettsläpp idag mot SSK!
Blir ju tokig. Får inga mail, trots att flera i familjen är medlemmar.
Same. Har inte ens fått medlemskorten för säsongen trots att det gått månader.
För dåligt. Som "tur" är så är man ständig medlem så just det problemet med medlemskort slipper jag. Känner dock att man får väldigt lite tillbaka.
Får inga jättebra vibbar i föreningen.

Någon som vet när plåtar till derbyn släpps?
Kom i posten igår så den biten löst iaf.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Manijock
Inlägg: 7797
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Biljettråden

Inlägg av Manijock »

Någon som fått sitt derbyförköp än? Inte dykt upp i mailkorgen än trots utlovat förköp från kl 14...
Flunk
Inlägg: 190
Blev medlem: 2021-09-22
Medlem: Ja, vanlig medlem

Biljettråden

Inlägg av Flunk »

Manijock skrev: 2023-10-02 13:15:07 Någon som fått sitt derbyförköp än? Inte dykt upp i mailkorgen än trots utlovat förköp från kl 14...
Ingenting har dykt upp för mig…
Flunk
Inlägg: 190
Blev medlem: 2021-09-22
Medlem: Ja, vanlig medlem

Biljettråden

Inlägg av Flunk »

Nu fick jag länk!
Manijock
Inlägg: 7797
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Biljettråden

Inlägg av Manijock »

Flunk skrev: 2023-10-02 13:28:22 Nu fick jag länk!
Inte jag.... Vilket jävla haveri!
Användarvisningsbild
Henkos
Inlägg: 1258
Blev medlem: 2009-10-24
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Lorensberg

Biljettråden

Inlägg av Henkos »

Jag fick sjukt nog länken till mitt egna konto denna gången. Redan 14:02. Även dottern fick mailet otroligt nog men först 14:33.
Manijock
Inlägg: 7797
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Biljettråden

Inlägg av Manijock »

Henkos skrev: 2023-10-02 13:44:58 Jag fick sjukt nog länken till mitt egna konto denna gången. Redan 14:02. Även dottern fick mailet otroligt nog men först 14:33.
Hur kan detta ens vara i närheten av okej? Förklara er Djurgården? Sekunder, enstaka minuter hit och dit är fine, men hur i satan kan en halvtimme eller mer vara möjligt??? Rena raka lotteriet... Välspenderade pengar ändå det här med medlemskap. En jävla tur att jag var ointresserad av kortsidan och kurvan då den var helt uppbokad när jag fick mailet 14 fuckin 34....

Usch!
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8114
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Biljettråden

Inlägg av Mattias_87 »

Det där med att alla inte får mejlet samtidigt är nog en säkerhetsgrej för att inte mejlet ska "spammas ut" till en massa olika mottagare. Har jobbat inom IT och dessa massutskick är ett problem för föreningar. Men det går ju såklart att lösa om man har kunnigt IT-folk...
Avskaffa tre mot tre.
Manijock
Inlägg: 7797
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Biljettråden

Inlägg av Manijock »

Mattias_87 skrev: 2023-10-02 14:11:39 Det där med att alla inte får mejlet samtidigt är nog en säkerhetsgrej för att inte mejlet ska "spammas ut" till en massa olika mottagare. Har jobbat inom IT och dessa massutskick är ett problem för föreningar. Men det går ju såklart att lösa om man har kunnigt IT-folk...
Då gäller det att ha flax då om det blir ett slutspel den här säsongen... Flippa kronan och se om man får möjlighet till ett förköp som tidigare utlovades!

Nu hade man ju ändå tur att det inte va värre huggsexa än det var. Man har ju knappast råd med 34 minuter när en match 7 släpps....
Användarvisningsbild
Henkos
Inlägg: 1258
Blev medlem: 2009-10-24
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Lorensberg

Biljettråden

Inlägg av Henkos »

Varit oklart vilka vi blir som åker upp så ej köpt biljett än och nu finns det ju inte så mycket att välja på.

Lurar lite på var man vill sitta, var några år sen jag var på Globen. Finns ströplatser kvar nära isen, typ rad 3 etage A. Gillar ju överblick men å andra sidan kommer man väl lite väl långt upp, vad jag minns, om man skulle sitta på låt säga rad 3 etage b?
niz
Inlägg: 86
Blev medlem: 2013-10-02
Medlem: Ja, vanlig medlem

Biljettråden

Inlägg av niz »

Samma här. Jag har för mig att låga rader på B är svinbra (nästan bättre än A) så jag köpte där. Sen får vi väl se hur det var med minnet..
Skriv svar