Vekar som de haft örat mot marken denna gång och kört med personlig kod. Stort tack för det så det inte blev som förut där modoiter fick tag på länken och kunde köpa massa biljetter.
DifLars skrev: ↑2023-04-26 22:33:13
Vekar som de haft örat mot marken denna gång och kört med personlig kod. Stort tack för det så det inte blev som förut där modoiter fick tag på länken och kunde köpa massa biljetter.
Jag blir tokig. Kommer inte fram under förturen trots försök igår/inatt/på morgonen. Jag köper gärna två biljetter vart som helst och betalar mer än gärna extra för besväret!
Lyckades inte heller knipa biljett under förköpet trots medlemsskap så söker 2 biljetter till fredagens match, kvittar vart på arenan men gärna där man kan ösa på lite!
eqvenn skrev: ↑2023-04-27 12:46:24
Lyckades inte heller knipa biljett under förköpet trots medlemsskap så söker 2 biljetter till fredagens match, kvittar vart på arenan men gärna där man kan ösa på lite!
Medlem 2023-04-27 ? Ösa på lite ? Kan man väl göra var som helst på hovet ?
agne skrev: ↑2023-04-28 12:57:10
Jag ska gå med grabben ikväll så det blir familjeläktaren. Det innebär att jag har en klackbiljett över som jag ger bort.
DifLars skrev: ↑2023-04-26 22:33:13
Men denna gång gav vi altså bort hela bortasektionen enligt Kraft. 170 ståplats och 240 sittplats, till Modo.
Det är för dåligt.
Varför ska vi ge bort sitt också när vi enligt överenskommelse med lagen bara behöver ge bort 150?
Fattar ej. Så har vi hur många som helst som inte fått tag på biljett.
Man måste sköta det här bättre. Jag tycker inte man ska kunna bli medlem bara för att köpa biljett. Antigen krav på hur länge man varit medlem eller krav på hur länge man minst måste vara.
Det här systemet suger.