I slutspelet (i alla fall från semi och framåt) är det ju alltid slutsålt även i golfbollen. Minns senast mot Frölunda i final då endast medlemmar och säsongare fick biljetter. Trycket i Globen då är ju oslagbart, men å andra sidan är det ödsligt värre under grundserien med 4 000 i en arena för 14 000. Ännu värre om vi blir kvar i HA så klart.Mattias_87 skrev: ↑2023-04-13 20:07:47 Det är tråkigt att inte alla som vill får se DIF Hockey spela slutspel live men det är som det är. Hovet är en liten arena men vi får passa på att njuta för om två år flyttar vi in i Globen permanent.
Biljettråden
- Czerkawski
Biljettråden
Biljettråden
Tja!
Söker två biljetter till fredagens drabbning om någon får förhinder!
Söker två biljetter till fredagens drabbning om någon får förhinder!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Biljettråden
För att förtydliga inför kommande finalmatcher. Överblivna biljetter som förmedlas via denna tråd ska vara max till inköpspris och ingenting annat.
Har du biljetter - skriv även ut vilket pris du tar direkt i posten - ingen förmedling via PM.
Får du PM från någon som tar ut ockerpris, anmäl det så moderatorerna kan ta bort användaren.
Har du biljetter - skriv även ut vilket pris du tar direkt i posten - ingen förmedling via PM.
Får du PM från någon som tar ut ockerpris, anmäl det så moderatorerna kan ta bort användaren.
DIF!
Biljettråden
Söker biljetter till matchen på fredag och söndag.
Biljettråden
Jag söker 2-3 biljetter till match 4 på söndag!
Biljettråden
Det skulle vara intressant att se en undersökning av hur sammansättningen av besökarna på Hovet ser ut vid olika tillfällen.Döden skrev: ↑2023-04-14 08:33:11Agree, Hockeyungdomar är självfallet inte dom jag pratar omPraetori skrev: ↑2023-04-14 08:12:27Det är ändå många hockeyungdomar som inte kan gå under större delen av den vanliga säsongen för att de har träningar/matcher. Men ja slipsnissarna som gått 0 matcher under seriespelet och plötsligt får slutspelsfeeling kan man ju vara utan.![]()
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Biljettråden
Jag tänker såhär: medlemmar i DIF hockey är väl ca 7000? Det är typ hovet exkl. bortaklack. Då är det typ 5000 till som gnäller om att dom inte fått biljett. 1: kan du inte ens stötta med den lilla summan som ett medlemskap är, då kanske du inte ska gnälla över förturen.Praetori skrev: ↑2023-04-14 13:49:49Det skulle vara intressant att se en undersökning av hur sammansättningen av besökarna på Hovet ser ut vid olika tillfällen.Döden skrev: ↑2023-04-14 08:33:11Agree, Hockeyungdomar är självfallet inte dom jag pratar omPraetori skrev: ↑2023-04-14 08:12:27Det är ändå många hockeyungdomar som inte kan gå under större delen av den vanliga säsongen för att de har träningar/matcher. Men ja slipsnissarna som gått 0 matcher under seriespelet och plötsligt får slutspelsfeeling kan man ju vara utan.![]()
2: säg att man ”roterar” dom här 13000 som tydligen är assugna på hockey, då borde det vara utsålt på hovet alltid.
Sen är det klart att det är ”polare” som ska med, folk som inte bor i Stockholm, kids osv. Men blev så lack på folk som gnäller på sociala medier att dom inte fick biljett på förturen för att dom inte är medlemmar… wtf liksom
-
Biljettråden
Tips till alla framöver, vad det gäller biljetter. Pröjsa 400:- för medlemskap/år, går att swisha. Nu senast släppte dom biljetterna. I stortsett direkt efter slutsignalen i onsdags. Kommer vara kört annars.
Biljettråden
Medlemmar ska ha förtur, punkt slut!Döden skrev: ↑2023-04-14 14:05:19Jag tänker såhär: medlemmar i DIF hockey är väl ca 7000? Det är typ hovet exkl. bortaklack. Då är det typ 5000 till som gnäller om att dom inte fått biljett. 1: kan du inte ens stötta med den lilla summan som ett medlemskap är, då kanske du inte ska gnälla över förturen.Praetori skrev: ↑2023-04-14 13:49:49Det skulle vara intressant att se en undersökning av hur sammansättningen av besökarna på Hovet ser ut vid olika tillfällen.Döden skrev: ↑2023-04-14 08:33:11Agree, Hockeyungdomar är självfallet inte dom jag pratar om![]()
2: säg att man ”roterar” dom här 13000 som tydligen är assugna på hockey, då borde det vara utsålt på hovet alltid.
Sen är det klart att det är ”polare” som ska med, folk som inte bor i Stockholm, kids osv. Men blev så lack på folk som gnäller på sociala medier att dom inte fick biljett på förturen för att dom inte är medlemmar… wtf liksom
Biljettråden
Sett till hur mycket ungdomar ala "hockeyröv" som dyker upp på Hovet så här års skulle jag killgissa att det är minst 1k pers som lirar själva och därmed har svårt att gå när det är seriespel pga det (kanske mer än så) och då snackar vi ju ändå folk med genuint hockeyintresse.Döden skrev: ↑2023-04-14 14:05:19Jag tänker såhär: medlemmar i DIF hockey är väl ca 7000? Det är typ hovet exkl. bortaklack. Då är det typ 5000 till som gnäller om att dom inte fått biljett. 1: kan du inte ens stötta med den lilla summan som ett medlemskap är, då kanske du inte ska gnälla över förturen.Praetori skrev: ↑2023-04-14 13:49:49Det skulle vara intressant att se en undersökning av hur sammansättningen av besökarna på Hovet ser ut vid olika tillfällen.Döden skrev: ↑2023-04-14 08:33:11Agree, Hockeyungdomar är självfallet inte dom jag pratar om![]()
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Biljettråden
Fattar… men det är ändå inte 13500 ”Djurgårdare”Praetori skrev: ↑2023-04-14 19:35:37Sett till hur mycket ungdomar ala "hockeyröv" som dyker upp på Hovet så här års skulle jag killgissa att det är minst 1k pers som lirar själva och därmed har svårt att gå när det är seriespel pga det (kanske mer än så) och då snackar vi ju ändå folk med genuint hockeyintresse.Döden skrev: ↑2023-04-14 14:05:19Jag tänker såhär: medlemmar i DIF hockey är väl ca 7000? Det är typ hovet exkl. bortaklack. Då är det typ 5000 till som gnäller om att dom inte fått biljett. 1: kan du inte ens stötta med den lilla summan som ett medlemskap är, då kanske du inte ska gnälla över förturen.
Obs citationstecken
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Biljettråden
Hej,
Köpte lite för snabbt 3 biljetter till final 4 söndag den 23:e men kan inte gå.
Aktiv sittplats - säljes för inköpspris, 245kr/st
/Pelle
/Pelle
Biljettråden
Jag vill gärna köpa demPelle Rehn skrev: ↑2023-04-15 06:38:16 Hej,
/Pelle
Biljettråden
Jag är intresserad om du inte redan sålt dem!Pelle Rehn skrev: ↑2023-04-15 06:38:16 Hej,
/Pelle