Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2009-10-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Re: Biljettråden

Inlägg av Snazzi »

Frasse skrev:
Kamala skrev:En biljettfråga, gällande slutspelet.
Jag som har säsongsbiljett i klacken, där slutspelsbiljetter ingick i köpet.
Hur gör jag för att få biljetterna, måste jag också boka via hemsidan, men utan att behöva betala något eller behöver jag bara hämta ut dem i butiken?

Tack på förhand!
Du kan läs allt som rör slutspelsbiljetterrna via denna länk.
Med risk för att bli kallad idiot, det står väl inte något angående biljetter om man har säsongskort i klacken, inklusive slutspel?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
Frasse
Inlägg: 1856
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Biljettråden

Inlägg av Frasse »

"OBSERVERA! Fram till och med 15/2 kan slutspelsbiljetter bara bokas av medlemmar (nuvarande och blivande) och säsongskortsinnehavare. Läs mer till höger."

Torde väl betyda även er latmaskar som står i klackan ;)
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2009-10-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Re: Biljettråden

Inlägg av Snazzi »

Frasse skrev:"OBSERVERA! Fram till och med 15/2 kan slutspelsbiljetter bara bokas av medlemmar (nuvarande och blivande) och säsongskortsinnehavare. Läs mer till höger."

Torde väl betyda även er latmaskar som står i klackan ;)
Ja, jag tycker det. Men om så är fallet tycker jag det är ett väldigt konstigt sätt att sköta det på, att man ska behöva boka alla biljetter.

Eftersom att det är en hel del med säsongskort i klacken vore det bra smidigare att säga åt alla att komma och hämta alla slutspelsbiljetter med en gång, med andra ord att man hämtar alla kvartsfinal biljetter på en gång. Går vi vidare där kan man hämta alla biljetter till semin.
Ja, jag tror du fattar. Sedan så ska du inte kalla oss lata Frasse, vi står faktiskt upp i 60min! ;)
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
Frasse
Inlägg: 1856
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Biljettråden

Inlägg av Frasse »

Snazzi skrev:
Frasse skrev:"OBSERVERA! Fram till och med 15/2 kan slutspelsbiljetter bara bokas av medlemmar (nuvarande och blivande) och säsongskortsinnehavare. Läs mer till höger."

Torde väl betyda även er latmaskar som står i klackan ;)
Ja, jag tycker det. Men om så är fallet tycker jag det är ett väldigt konstigt sätt att sköta det på, att man ska behöva boka alla biljetter.

Eftersom att det är en hel del med säsongskort i klacken vore det bra smidigare att säga åt alla att komma och hämta alla slutspelsbiljetter med en gång, med andra ord att man hämtar alla kvartsfinal biljetter på en gång. Går vi vidare där kan man hämta alla biljetter till semin.
Ja, jag tror du fattar. Sedan så ska du inte kalla oss lata Frasse, vi står faktiskt upp i 60min! ;)
För att vara på den säkra sidan så kontrollera med Jan Ednertz.
jan.ednertz@difhockey.se
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
Kamala
Inlägg: 70
Blev medlem: 2010-01-15
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Kamala »

Tack för svar! Nu är jag det lite klarare vad som ska göras.

Men jag håller med Snazzi lite, läste allt om bokningen och där stod det ingenting om säsongare inklusive slutspel. Därför jag blev lite osäker.
Men då är det bara att beställa då.
You and I are gonna live forever!
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10
Inlägg: 1891
Blev medlem: 2009-10-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Re: Biljettråden

Inlägg av Snazzi »

Fråga: Hur gör vi med säsongskort i klacken(inklusive slutspel)?

Svar: Vi kommer ut med information i början på mars, så ni kan det lugnt. /Janne
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
BIBO
Inlägg: 194
Blev medlem: 2008-06-12
Säsongskort: Ja
Ort: sthlm

Re: Biljettråden

Inlägg av BIBO »

Snazzi skrev:Fråga: Hur gör vi med säsongskort i klacken(inklusive slutspel)?

Svar: Vi kommer ut med information i början på mars, så ni kan det lugnt. /Janne

betyder det att vi inte behöver boka? eller behöver vi boka ändå?

mvh
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."

Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Honken
Inlägg: 1098
Blev medlem: 2009-01-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

Re: Biljettråden

Inlägg av Honken »

Från DIFhockeys hemsida.

När får ni som har köpt säsongskort inklusive slutspel era biljetter?

De kommer finnas tillgängliga i butik senast 15:e mars, exakt information kommer senare.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
BIBO
Inlägg: 194
Blev medlem: 2008-06-12
Säsongskort: Ja
Ort: sthlm

Re: Biljettråden

Inlägg av BIBO »

Honken skrev:Från DIFhockeys hemsida.

När får ni som har köpt säsongskort inklusive slutspel era biljetter?

De kommer finnas tillgängliga i butik senast 15:e mars, exakt information kommer senare.

jag ser det men jag tycker att det är oklart.

är det jag som är dum?

mvh
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."

Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Användarvisningsbild
dif rules
Inlägg: 512
Blev medlem: 2006-09-21
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av dif rules »

Alla som har köpt säsongskort i klacken har köpt ett säsongskort där slutspel ingår. Alltså stämmer vi också in på citatet "säsongskort inklusive slutspel", och vi berörs då också av det som sägs här:
När får ni som har köpt säsongskort inklusive slutspel era biljetter?

De kommer finnas tillgängliga i butik senast 15:e mars, exakt information kommer senare.
Vad är det ni inte fattar? Det är trots allt en dryg månad kvar tills biljetterna blir tillgängliga och innan dess har ni fått info om hur ni får tag i dem.
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Användarvisningsbild
Durden
Inlägg: 91
Blev medlem: 2009-08-22
Ort: 116

Re: Biljettråden

Inlägg av Durden »

"var beredd på att visa bevis för att du har säsongskort i klacken."

Bevis som i legitimation, eller är det något jag missat?
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Användarvisningsbild
sthlm_dif
Inlägg: 1737
Blev medlem: 2008-04-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av sthlm_dif »

Durden skrev:"var beredd på att visa bevis för att du har säsongskort i klacken."

Bevis som i legitimation, eller är det något jag missat?
Det är nog bara legitimation som behövs.
Det är nog samma process som när man hämtade ut säsongskorten.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
Tessan
Inlägg: 777
Blev medlem: 2009-02-16
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Re: Biljettråden

Inlägg av Tessan »

Förvånar mig att biljetterna till kvartsfinalen inte har gått åt ännu. Trodde det skulle sälja som smör. Fattar ni inte att DIF äntligen är i slutspel?!?!?!!
Användarvisningsbild
sthlm_dif
Inlägg: 1737
Blev medlem: 2008-04-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av sthlm_dif »

Tessan skrev:Förvånar mig att biljetterna till kvartsfinalen inte har gått åt ännu. Trodde det skulle sälja som smör. Fattar ni inte att DIF äntligen är i slutspel?!?!?!!
Ungefär 3500 biljetter har sålts på en vecka, en månad innan slutspelet drar igång. Jag tycker att den siffran är väldigt bra. Allt som spelar någon roll är om kvartsfinalerna är slutsålda innan lottningen, så att endast 166 bönder infinner sig på Hovet.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
mannge
Inlägg: 277
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm, Johanneshov
Kontakt:

Re: Biljettråden

Inlägg av mannge »

sthlm_dif skrev:
Tessan skrev:Förvånar mig att biljetterna till kvartsfinalen inte har gått åt ännu. Trodde det skulle sälja som smör. Fattar ni inte att DIF äntligen är i slutspel?!?!?!!
Ungefär 3500 biljetter har sålts på en vecka, en månad innan slutspelet drar igång. Jag tycker att den siffran är väldigt bra. Allt som spelar någon roll är om kvartsfinalerna är slutsålda innan lottningen, så att endast 166 bönder infinner sig på Hovet.
Vänta också till efter löning/CSN/osv... jag ska iaf köpa alla biljetter jag kommer åt då.
Blue Brigade A11
Skriv svar