Nu får det vara nog!

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Användarvisningsbild
Palmgren
Inlägg: 319
Blev medlem: 2007-09-13

Nu får det vara nog!

Inlägg av Palmgren »

Nu tycker jag att det får vara nog med alla dessa tjafs på forumet. Om man nu måste kläcka ur sig en kommentar om någon stavat fel eller skrivit något som du tycker är helt åt helvete skicka då ett PM eller adda personen i fråga på msn eller något. Det känns bara så jävla onödigt att alla ska bråka hela tiden på forumet, vad är poängen liksom?

Alla här håller på Djurgården hockey - Alltid, oavsett,
Alla här kan stava fel, det finns ingen person som skriver rätt alltid,
intern bråk får dom sköta inom bajen tycker jag.

Vi ska skriva här för att vi har ett enormt intresse för Djurgården hockey inte för att bara slänga ur oss kommentarer och en massa gliringar om andra. Eller vad tycker ni?

Vi är djurgårdsfamiljen!
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Re: Nu får det vara nog!

Inlägg av lilleman »

Palmgren skrev:Nu tycker jag att det får vara nog med alla dessa tjafs på forumet. Om man nu måste kläcka ur sig en kommentar om någon stavat fel eller skrivit något som du tycker är helt åt helvete skicka då ett PM eller adda personen i fråga på msn eller något. Det känns bara så jävla onödigt att alla ska bråka hela tiden på forumet, vad är poängen liksom?

Alla här håller på Djurgården hockey - Alltid, oavsett,
Alla här kan stava fel, det finns ingen person som skriver rätt alltid,
intern bråk får dom sköta inom bajen tycker jag.

Vi ska skriva här för att vi har ett enormt intresse för Djurgården hockey inte för att bara slänga ur oss kommentarer och en massa gliringar om andra. Eller vad tycker ni?

Vi är djurgårdsfamiljen!
Du har så jävla rätt!

Tack för att du säger detta!

Ex: Att stava ett, eller ett par stavfel är inte mer en mänskligt. Inte så kul att någon då går in och startar årets mest onödiga diskussion i detta forum! Nej, jag vill inte dra upp denna diskussion igen.

Det jag nog vill säga är att detta;

1. Få bort personangrepp- ruskigt onödigt!

2. Låt folk få ha sina åsikter- det är därför vi sitter här!

3. Diskutera på normal nivå

Håller vi detta ska det nog bli en trevlig miljö för alla.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
Angusdif
Inlägg: 116
Blev medlem: 2008-10-18
Ort: Svealand, Sverige
Kontakt:

Re: Nu får det vara nog!

Inlägg av Angusdif »

Håller klart med! Har själv råkat ut för det en gång, väldigt onödiga bråk! :evil: :evil:
_____________________________________________________________________________
www.carlssonshockeyzon.se.dinstudio.se
http://www.carlssonshockeyzon.se.dinstudio.se

Nu med ett eget forum http://angushockey.forum24.se/
________________________________________________________________________________
DIF= Stolthet
DIF= Vilja

HEJA DJURGÅRDEN!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Nu får det vara nog!

Inlägg av DIF_Soldier »

Allt vi som kan stava vill är att det ska vara snyggt och städat på forumet, det vill säga;

1. Stor bokstav
2. Punkt, kommatecken
3. Spaltindelningar
4. Ordentliga ord, såvida man inte skriver talspråk.

Att skriva på ett forum tycker jag innefattar att man ska kunna vara konstruktiv, komma med egna idéer och tankar och inte bara skriva inlägg som någon annan skrivit, bara att det är kortare och mindre läsbart, och att inte nöja sig med "Mmm håller med" osv. Klarar man inte detta så tycker jag att man ser till och lär sig sånt innan man skriver här.

Kort sagt, ansträng er med era inlägg så blir det nog bra ska ni se.

Edit: Detta gäller då alla! Att bli anklagad för att man inte är gammal nog är fel, otroligt fel. Det finns 40-åriga gubbar härinne som skriver lika illa eller i vissa fall värre.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Frasse
Inlägg: 1856
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Nu får det vara nog!

Inlägg av Frasse »

DIF_Soldier skrev:Allt vi som kan stava vill är att det ska vara snyggt och städat på forumet, det vill säga;

1. Stor bokstav
2. Punkt, kommatecken
3. Spaltindelningar
4. Ordentliga ord, såvida man inte skriver talspråk.

Att skriva på ett forum tycker jag innefattar att man ska kunna vara konstruktiv, komma med egna idéer och tankar och inte bara skriva inlägg som någon annan skrivit, bara att det är kortare och mindre läsbart, och att inte nöja sig med "Mmm håller med" osv. Klarar man inte detta så tycker jag att man ser till och lär sig sånt innan man skriver här.

Kort sagt, ansträng er med era inlägg så blir det nog bra ska ni se.

Edit: Detta gäller då alla! Att bli anklagad för att man inte är gammal nog är fel, otroligt fel. Det finns 40-åriga gubbar härinne som skriver lika illa eller i vissa fall värre.
Försök att ha som vana att alltid läsa igenom era inlägg innan ni postar.
På så sätt kan ni vara säkra på att hitta eventuella brister.....
Det tar inte lång tid och förhindrar uppmaningar ifrån andra skribenter om hur ni skriver.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Skriv svar