Djurgårdens IF - Malmö Redhawks, 2/9 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
blocco
Inlägg: 1199
Blev medlem: 2006-09-24

Inlägg av blocco »

odburt skrev:
lilleman skrev:
odburt skrev:Inför minimiålder 16 år på forumet. Det är bedrövligt att DIF hockeys forum ska behöva innehålla 24 extra trådar och så kass grammatik.

Varför ska man byta forum när DETTA är DIFs officiella forum? Det förstår inte jag..

Spamfilter skulle sitta kalasfint också. Det är skillnad emellan chat och forum.
Nej, nej, nej. Inte minimi 16. Skojjar du?

Fan det finns några stycken på detta forum som är under 16 och som skriver som vuxna, exempel: Sidney Crosby(Klockren grammatik och håller alltid en klockren nivå på inläggen), Blocco(Helt fantastisk skrivare, skriver klockrent!), Stolpskott(Är 16 tror jag, men om han icke är det. Varför fan ska han bort för? Även han skriver klockrent.)

Inte fan vill jag lämna detta forum för att jag är under 16.

Ledsen för Off-topic, men jag blir så otroligt trött på alla detta ideer om att man ska införa 16 års gräns på forum/klacken, hur tänker dagens människa?
Dagens människa var antagligen duktigt trött på vissa personer. Jag håller med om att dessa personer du nämner bidrar positivt. Alternativa lösningar?
Åldersgräns känns lite fel. Släpp in alla och stäng av dem som inte kan skriva eller komma med något vettigt istället.

Förövrigt är jag faktiskt 16.
DIFStockholm
Inlägg: 9
Blev medlem: 2008-08-30

Inlägg av DIFStockholm »

sportfåne skrev:vadå 3-5 till mif ?
Jag tror DIF förlorar mot mif (malmö).
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Inlägg av lilleman »

blocco skrev:
odburt skrev:
lilleman skrev:
odburt skrev:Inför minimiålder 16 år på forumet. Det är bedrövligt att DIF hockeys forum ska behöva innehålla 24 extra trådar och så kass grammatik.

Varför ska man byta forum när DETTA är DIFs officiella forum? Det förstår inte jag..

Spamfilter skulle sitta kalasfint också. Det är skillnad emellan chat och forum.
Nej, nej, nej. Inte minimi 16. Skojjar du?

Fan det finns några stycken på detta forum som är under 16 och som skriver som vuxna, exempel: Sidney Crosby(Klockren grammatik och håller alltid en klockren nivå på inläggen), Blocco(Helt fantastisk skrivare, skriver klockrent!), Stolpskott(Är 16 tror jag, men om han icke är det. Varför fan ska han bort för? Även han skriver klockrent.)

Inte fan vill jag lämna detta forum för att jag är under 16.

Ledsen för Off-topic, men jag blir så otroligt trött på alla detta ideer om att man ska införa 16 års gräns på forum/klacken, hur tänker dagens människa?
Dagens människa var antagligen duktigt trött på vissa personer. Jag håller med om att dessa personer du nämner bidrar positivt. Alternativa lösningar?
Åldersgräns känns lite fel. Släpp in alla och stäng av dem som inte kan skriva eller komma med något vettigt istället.

Förövrigt är jag faktiskt 16.
Ber om ursäkt, min vän!

Krossa, mosa Malmö!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Bäst-i-stan
Inlägg: 476
Blev medlem: 2007-11-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Bäst-i-stan »

Ser framemot denna match då man kommer få lite mer info om kommande säsong.
Nu börjar de så sakterliga krypa mot Elitseriepremiär.
Ta vara på erbjudandet gratis inträde för medlemmar i JK och DIF Hockey.
Användarvisningsbild
X3M
Inlägg: 366
Blev medlem: 2006-08-10
Ort: Gotland

Inlägg av X3M »

Snälla kan inte Webmaster byta trådnamnet, för trådskaparen verkar inte kunna fixa det.

Vi vinner med 6-2.
Användarvisningsbild
dif rules
Inlägg: 512
Blev medlem: 2006-09-21
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av dif rules »

haha, det här börjar ju bra...
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Användarvisningsbild
Enbom
Inlägg: 2772
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Enbom »

Visa lite vilja i andra nu pojkar.
niklasss
Inlägg: 78
Blev medlem: 2008-02-02

Inlägg av niklasss »

0-3 till malmö. per 2.
Skriv svar