Djurgårdens IF - Malmö Redhawks, 2/9 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Linkan Junior
Inlägg: 8
Blev medlem: 2008-08-17

Djurgårdens IF - Malmö Redhawks, 2/9 2008

Inlägg av Linkan Junior »

Någon mer än jag som ska gå på Dif - Malmö på tisdag? Jag ska dit med en kompis! Jag hoppas det blir kul!
Det kan bli svårare än väntat. Själv tror jag det här är malmös år och att de går upp i Elitserien men man får hoppas på seger!
Sidney Crosby
Inlägg: 880
Blev medlem: 2007-01-04
Ort: Dystopin

Inlägg av Sidney Crosby »

Titta hur dom andra matchtrådarna ser ut, ändra din rubrik!
sthlm stolthet
Inlägg: 147
Blev medlem: 2006-10-18

Inlägg av sthlm stolthet »

För det första, DIF stavas alltid med versaler.
För det andra, kolla rubriken du skrivit, se hur dom andra ser ut. Gör om. Gör rätt.
För det tredje, Välkommen till DIF Hockey Forum!

Själv så tror jag på en bra match där man kan fin slipa formen inför Elitserien. Hoppas alla tar tillfället i akt och tar vara på erbjudandet från DIF Hockey och Järnkaminerna, d.v.s. gratis inträde.
Användarvisningsbild
melker
Inlägg: 764
Blev medlem: 2007-11-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Inlägg av melker »

Japp som föregående skribent skrev så får medlemmar och säsongare gå in gratis vilket man måste utnyttja! :lol:

Krossa sälmördarna!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
KRNI
Inlägg: 290
Blev medlem: 2007-02-22
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av KRNI »

Sidney Crosby skrev:Titta hur dom andra matchtrådarna ser ut, ändra din rubrik!
sthlm stolthet skrev:För det andra, kolla rubriken du skrivit, se hur dom andra ser ut. Gör om. Gör rätt.
Exakt, tänk att det ska vara så svårt. Kan man inte LÅTA BLI att skriva trådar om man nu inte lyckas få det i rätt stil, likt de andra! :?

Vi ses på Hovet!
"-Man får rysningar av publiken” (Marcus Ragnarsson)
Användarvisningsbild
Linkan Junior
Inlägg: 8
Blev medlem: 2008-08-17

Svar!

Inlägg av Linkan Junior »

1. Är det en regel på att de ska se ut så? (bara frågar)
2. Hur ändrar man?
3. Tack!
Användarvisningsbild
blocco
Inlägg: 1199
Blev medlem: 2006-09-24

Re: Svar!

Inlägg av blocco »

Linkan Junior skrev:1. Är det en regel på att de ska se ut så? (bara frågar)
2. Hur ändrar man?
3. Tack!
1. Regel och regel, men det ser för jävligt ut annars. Ursäkta ordvalet.
2. Tryck "Ändra" uppe till höger vid första inlägget.
3. Varsågod.
Användarvisningsbild
kaunisto
Inlägg: 27
Blev medlem: 2006-11-05
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tumba
Kontakt:

Inlägg av kaunisto »

sthlm stolthet skrev:För det första, DIF stavas alltid med versaler.
För det andra, kolla rubriken du skrivit, se hur dom andra ser ut. Gör om. Gör rätt.
För det tredje, Välkommen till DIF Hockey Forum!

Själv så tror jag på en bra match där man kan fin slipa formen inför Elitserien. Hoppas alla tar tillfället i akt och tar vara på erbjudandet från DIF Hockey och Järnkaminerna, d.v.s. gratis inträde.
Hur får vi säsongare gratis biljetter?
Visste om att vi får det , men får man dem på plats eller?
Tack på förhand
DJURGÅRN TILLS JAG DÖR!
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Inlägg av odburt »

Inför minimiålder 16 år på forumet. Det är bedrövligt att DIF hockeys forum ska behöva innehålla 24 extra trådar och så kass grammatik.

Varför ska man byta forum när DETTA är DIFs officiella forum? Det förstår inte jag..

Spamfilter skulle sitta kalasfint också. Det är skillnad emellan chat och forum.
Sidney Crosby
Inlägg: 880
Blev medlem: 2007-01-04
Ort: Dystopin

Inlägg av Sidney Crosby »

Apropå det såg jag nu att Ignore-funktionen har tagits bort :o
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Inlägg av lilleman »

odburt skrev:Inför minimiålder 16 år på forumet. Det är bedrövligt att DIF hockeys forum ska behöva innehålla 24 extra trådar och så kass grammatik.

Varför ska man byta forum när DETTA är DIFs officiella forum? Det förstår inte jag..

Spamfilter skulle sitta kalasfint också. Det är skillnad emellan chat och forum.
Nej, nej, nej. Inte minimi 16. Skojjar du?

Fan det finns några stycken på detta forum som är under 16 och som skriver som vuxna, exempel: Sidney Crosby(Klockren grammatik och håller alltid en klockren nivå på inläggen), Blocco(Helt fantastisk skrivare, skriver klockrent!), Stolpskott(Är 16 tror jag, men om han icke är det. Varför fan ska han bort för? Även han skriver klockrent.)

Inte fan vill jag lämna detta forum för att jag är under 16.

Ledsen för Off-topic, men jag blir så otroligt trött på alla detta ideer om att man ska införa 16 års gräns på forum/klacken, hur tänker dagens människa?
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Inlägg av odburt »

lilleman skrev:
odburt skrev:Inför minimiålder 16 år på forumet. Det är bedrövligt att DIF hockeys forum ska behöva innehålla 24 extra trådar och så kass grammatik.

Varför ska man byta forum när DETTA är DIFs officiella forum? Det förstår inte jag..

Spamfilter skulle sitta kalasfint också. Det är skillnad emellan chat och forum.
Nej, nej, nej. Inte minimi 16. Skojjar du?

Fan det finns några stycken på detta forum som är under 16 och som skriver som vuxna, exempel: Sidney Crosby(Klockren grammatik och håller alltid en klockren nivå på inläggen), Blocco(Helt fantastisk skrivare, skriver klockrent!), Stolpskott(Är 16 tror jag, men om han icke är det. Varför fan ska han bort för? Även han skriver klockrent.)

Inte fan vill jag lämna detta forum för att jag är under 16.

Ledsen för Off-topic, men jag blir så otroligt trött på alla detta ideer om att man ska införa 16 års gräns på forum/klacken, hur tänker dagens människa?
Dagens människa var antagligen duktigt trött på vissa personer. Jag håller med om att dessa personer du nämner bidrar positivt. Alternativa lösningar?
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Inlägg av lilleman »

odburt skrev:
lilleman skrev:
odburt skrev:Inför minimiålder 16 år på forumet. Det är bedrövligt att DIF hockeys forum ska behöva innehålla 24 extra trådar och så kass grammatik.

Varför ska man byta forum när DETTA är DIFs officiella forum? Det förstår inte jag..

Spamfilter skulle sitta kalasfint också. Det är skillnad emellan chat och forum.
Nej, nej, nej. Inte minimi 16. Skojjar du?

Fan det finns några stycken på detta forum som är under 16 och som skriver som vuxna, exempel: Sidney Crosby(Klockren grammatik och håller alltid en klockren nivå på inläggen), Blocco(Helt fantastisk skrivare, skriver klockrent!), Stolpskott(Är 16 tror jag, men om han icke är det. Varför fan ska han bort för? Även han skriver klockrent.)

Inte fan vill jag lämna detta forum för att jag är under 16.

Ledsen för Off-topic, men jag blir så otroligt trött på alla detta ideer om att man ska införa 16 års gräns på forum/klacken, hur tänker dagens människa?
Dagens människa var antagligen duktigt trött på vissa personer. Jag håller med om att dessa personer du nämner bidrar positivt. Alternativa lösningar?
Blir lite väl Off-topic nu, men för att svara på din fråga så, ja, det finns ett par alternativa lösningar i min synvinkel

Det första är att vi måste ha ordentliga moderatorer som ska;

1. Gå in och rensa spam/chat inlägg som kladar ner forumet fullkomligt.

2. Varnar folk som inte har en aning om hur vanlig Svenska skrivs, först en varning sedan en avstängning.

3. Flera moderatorer som går in minst en gång varannan dag efter saker som bryter mot reglerna, likt personangrepp, 56939 olika trådar om samma ämne, flyttar felaktiga inlägg till befintliga trådar och flera moderatorer som vågar ta iniativ, varna folk om inte det, skriv till personen att han/hon är nära en varning eller vad fasen som helst, någonting som gör att folk vill rycka upp sig ett snäpp.

4. Om inte det funkar, släng ut dem som inte skärper sig efter ett X-antal tillsägelser.

Det vi först och främst måste göra är att skaffa ordentliga moderatorer som har tid och ork att göra det ovanstånde, för just nu är vi långt, riktigt långt ifrån några som helst moderatorer verkar det som. Just nu funkar ingenting av det som skrivs ovan.

Ledsen för Off-topic!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
DIFStockholm
Inlägg: 9
Blev medlem: 2008-08-30

Djurgårdens IF - Malmö Redhawks, 2/9 18:00

Inlägg av DIFStockholm »

Seriöst, kan du fixa till matchtråden (rubriken) nu!?

3-5 till mif.
sportfåne
Inlägg: 447
Blev medlem: 2008-04-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: stockholm

Inlägg av sportfåne »

vadå 3-5 till mif ?
DIF <3
Skriv svar