Djurgårdens IF - Frölunda HC, 26/8 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Inlägg av Kall-El »

Äppelmos skrev:
Kall-El skrev:Härligt att många unga killar får chansen i afton!

Dock ställer jag mig tveksam till kedjan Anger- Otto - Danielsson...

... den känns på något sätt felkomponerad.

4-1 Djurgården. A fantastic attack by Djurgården where Kristofer Ottosson scores on a pass by Nicklas Danielsson.

Jo väldigt fel komponerat... :?
Otto och Danielsson får gärna spela ihop, ser dock gärna att man ersätter Anger med mer lämplig spelare.
Äppelmos
Inlägg: 668
Blev medlem: 2007-01-05
Säsongskort: Ja

Inlägg av Äppelmos »

Kall-El skrev:
Äppelmos skrev:
Kall-El skrev:Härligt att många unga killar får chansen i afton!

Dock ställer jag mig tveksam till kedjan Anger- Otto - Danielsson...

... den känns på något sätt felkomponerad.

4-1 Djurgården. A fantastic attack by Djurgården where Kristofer Ottosson scores on a pass by Nicklas Danielsson.

Jo väldigt fel komponerat... :?
Otto och Danielsson får gärna spela ihop, ser dock gärna att man ersätter Anger med mer lämplig spelare.
Om man såg matcherna på hovet så såg Anger kanon ut tycker jag, och de finns ju ingen som blir så glad när han gör mål som Anger! :D
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Inlägg av Kall-El »

Äppelmos skrev:
Kall-El skrev:
Äppelmos skrev:
Kall-El skrev:Härligt att många unga killar får chansen i afton!

Dock ställer jag mig tveksam till kedjan Anger- Otto - Danielsson...

... den känns på något sätt felkomponerad.

4-1 Djurgården. A fantastic attack by Djurgården where Kristofer Ottosson scores on a pass by Nicklas Danielsson.

Jo väldigt fel komponerat... :?
Otto och Danielsson får gärna spela ihop, ser dock gärna att man ersätter Anger med mer lämplig spelare.
Om man såg matcherna på hovet så såg Anger kanon ut tycker jag, och de finns ju ingen som blir så glad när han gör mål som Anger! :D
Det borde han vara med tanke på att det inte händer så ofta. ....
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Jag var inte på plats igår men det verkar som att man inte ska höja den här segern till skyarna direkt. Trots att vi ställer upp med ett lag utan mängder av spelare och med en massa junisar hade ju VF typ fem-sex A-lagsspelare med i truppen.

Kul i alla fall med A-slutspel.
KRNI
Inlägg: 290
Blev medlem: 2007-02-22
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Inlägg av KRNI »

Första besöket i Vallentuna Ishall, litet och trångt, men vad gör det när det blev en trevlig match. Tim Eriksson imponerade på mig. Även junioren med nummer 4 på ryggen, ursäkta men vem var det? spelar riktigt bra. Wesslau spelar bra, men en fråga. Han går ner och tar ett skott, men ser stel ut i andraläget, är jag fel ute? Tror hur som helst att Wesslau blir vår förstemålvakt!

Kul match hur som helst, på tisdag är det Hovet igen! :D
Senast redigerad av KRNI den 2008-08-27 11:29:47, redigerad totalt 2 gång.
"-Man får rysningar av publiken” (Marcus Ragnarsson)
Användarvisningsbild
ludde-
Inlägg: 643
Blev medlem: 2007-11-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av ludde- »

KRNI skrev:Första besöket i Vallentuna Ishall, litet och trångt, men vad gör det när det blev en trevlig match. Tim Eriksson imponerade på mig. Även junioren med nummer 4 på ryggen, ursäkta men vem var det? Wesslau spelar bra, men en fråga, är han inte lite stel? Går ner och tar ett skott, men ser stel ut i andraläget, är jag fel ute? Tror hur som helst att Wesslau blir vår förstemålvakt!

Kul match hur som helst, på tisdag är det Hovet igen! :D
Tror Urbom kör med nummer 4
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

ludde- skrev:
KRNI skrev:Första besöket i Vallentuna Ishall, litet och trångt, men vad gör det när det blev en trevlig match. Tim Eriksson imponerade på mig. Även junioren med nummer 4 på ryggen, ursäkta men vem var det? Wesslau spelar bra, men en fråga, är han inte lite stel? Går ner och tar ett skott, men ser stel ut i andraläget, är jag fel ute? Tror hur som helst att Wesslau blir vår förstemålvakt!

Kul match hur som helst, på tisdag är det Hovet igen! :D
Tror Urbom kör med nummer 4
Urbom var inte med. Måste ha varit Kim Lennhammar.
Daniel
difhockey.se
Inlägg: 14
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Daniel »

Det var Filip Cruseman som spelade med nummer 4 mot Frölunda. Lennhammer hade 36 och Krüger 32.
Östgöten
Inlägg: 477
Blev medlem: 2007-03-08

Inlägg av Östgöten »

Daniel skrev:Det var Filip Cruseman som spelade med nummer 4 mot Frölunda. Lennhammer hade 36 och Krüger 32.
Hur klarade sig Kim?
Skriv svar